ردیاب

تهیه جی پی اس، چطور بهترین ردیاب دنیا را بخریم؟

قبل از خرید خودرو باید به فکر امنیت آن باشیم. امروزه بهترین راه برای تامین امنیت خودرو برای خود و خانواده استفاده از ردیاب مخفی است.

بهتر است بدانید که برای استفاده از ردیاب ماشین به هیچ‌گونه مجوزی نیاز ندارید. اما ردیاب خودرو را برای چه کاری تهیه می‌کنید؟ چه امکاناتی نیاز دارید و چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟ آیا می‌خواهید صدای داخل کابین راننده را نیز شنود کنید؟ در این مقاله راهنمای تهیه جی پی اس را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

ردیاب خودرو چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

ردیاب خودرو مخفی دستگاه کوچکی است که به واسطه‌ی آن می‌توانیم موقعیت جغرافیایی خودرو خود را روی نقشه مشاهده کنیم. از ردیاب برای اطلاع از پارک ماشین، ردیابی خودرو در صورت سرقت و کنترل رفت و آمد فرزندان و یا پرسنل شرکت استفاده می‌شود. با ردیاب خودرو از راه دور می‌توانید خودرو را خاموش کنید؛ همچنین اگر فرزند یا کارمند شما از محدوده جغرافیایی خارج و یا سرعت غیر مجازی داشته باشد به راحتی می‌توانید به او هشدار بدهید.

برای خرید ردیاب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در ایران انواع ردیاب خودرو موجود است که ممکن است به دلیل تنوع برند و مدل‌ها نتوانید به انتخاب بهینه و دقیقی برسید. به همین دلیل این مقاله نگارش شده تا بتواند در تهیه جی پی اس شما را به بهترین و دقیق‌ترین انتخاب برساند.

1. به نوع کاربری ردیاب توجه کنید

ردیاب‌ها به 2 دسته تقسیم می‌شوند. ردیاب شارژی و ردیابی که به برق خودرو متصل می‌شود. برای تهیه جی پی اس خودرو به میزان شارژ باطری توجه ویژه‌ای داشته باشید. ردیاب‌ها مصرف شارژ کمی دارند اما با این‌ حال در صورتی که ردیاب، باطری نسبتا ضعیفی داشته باشد، امکان ردیابی طولانی مدت در دسترس نخواهد بود و مرتب باید به فکر شارژ‌ کردن باطری باشید.

بهترین ردیاب ماشین دستگاهی است که ضد آب باشد. چنانچه ردیاب ضد آب نباشد در فصل سرما و در هنگام شستشوی ماشین مرتب باید آن را از بدنه جدا و دوباره متصل کرد. در این راستا استفاده از ردیاب نظامی و آهنربایی که تا 1 سال شارژ نگه می‌دارد و در برابر آب، ضربه و گرد و غبار نیز مقاومت بالایی دارد گزینه‌ی بسیار مطلوبی بنظر می‌رسد.

2. جی پی اس مخفی؛ نصب آسان و غیرقابل شناسایی

توجه داشته باشید که ردیاب باید در خودرو به صورت مخفی و دور از دسترس نصب شود تا سارق نتواند آن را شناسایی کند؛ به همین دلیل بهتر است انواع ردیاب‌ها را بشناسید. به طور مثال جی پی اس مخفی فندکی یکی از جدیدترین انواع ردیاب‌ها در جهان است که در داخل دستگاه فندکی خودرو، ردیاب قدرتمندی جاسازی شده است.

با این که ردیاب در دسترس است اما کسی فکرش را نمی‌کند که دستگاه فندکی ماشین حاوی یک جی پی اس قدرتمند باشد! بعضی از ردیاب‌ها در هر نقطه‌ای از خودرو قابل نصب هستند؛ همانند ردیاب آهنربایی مغناطیسی GR1500، جی پی اس مغناطیسی خودرو GR800 و ردیاب دیاگی بدون سیم کشی. ردیاب‌های نظامی و آهنربایی در زیر خودرو همراه با آهنربایی قدرتمندی که دارند، نصب می‌شوند.

ردیاب

3. ردیابی دقیق، سریع با کمترین خطا

ردیاب‌ها جهت مسیریابی دقیق تولید شده‌اند. ردیاب ماشین باید از سیم‌کارت، GPS و GPRS پشتیبانی کرده تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن خودرو را ردیابی کند. ردیاب باید دارای GPS قدرتمند و باکیفیتی باشد که بتواند با اتصال به ماهواره‌ها اطلاعات جغرافیایی خودرو را با کمترین خطا روی نقشه نشان ‌دهد.

ردیاب باید در هر نقطه از خودرو قابل نصب باشد تا سارق به راحتی نتواند آن را پیدا کند. همچنین ردیاب باید از محل نصب با ضربه کنده نشود، به همین دلیل وجود آهنربای قدرتمند برای ردیاب ضروری است. در هنگام خرید ردیاب توجه کنید که ردیاب تا چند روز شارژ نگه می‌دارد.

4. قیمت ردیاب خودرو، باید بهینه و به‌صرفه باشد

قبل از هر چیزی ضروری است که ردیاب خود را از فروشگاه معتبر و مطمئنی تهیه دهید. بسیاری از افراد سودجو تلاش دارند تا ردیاب‌های فیک خود را با قیمت بالا به بازار عرضه کنند تا تمرکز مشتری را از محصول تقلبی خود دور کنند. قیمت بالای ردیاب به هیچ‌وجه تضمین‌کننده کیفیت نیست. به همین دلیل برای تهیه جی پی اس فقط به قیمت اکتفا نکنید.

جی پی اس موتورسیکلت و ماشین را برای تامین امنیت تهیه می‌کنیم؛ قیمت ردیاب در مقایسه با قیمت خودرو بسیار ناچیز است و با صرف هزینه‌ای به‌صرفه می‌توانید امنیت خودرو و خانواده‌تان را تضمین کنید.

ردیاب

5. کیفیت و امکانات ردیاب را بررسی کنید

ردیاب‌ها به غیر از این که اطلاعات جغرافیایی را در هر لحظه گزارش می‌کنند، امکانات هوشمند دیگری در خود دارند. از مهم‌ترین ویژگی ردیاب‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسیریابی دقیق
  • ارسال اطلاعات جغرافیایی با sms برای مالک
  • خاموش کردن خودرو از راه دور
  • دکمه درخواست کمک اضطراری s.o.s
  • اعلام و ارسال هشدار به محض روشن شدن خودرو
  • ردیاب خودرو با سنسور دما
  • ثبت سرعت خودرو
  • شنود صدای داخل کابین راننده
  • قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی
  • پشتیبانی از سیم‌کارت، GPS و GPRS

دیگر برای داشتن ردیابی با قابلیت شنود و مسیریابی نیازی به مجوز نیست. تهیه جی پی اس خودروی خود را بر اساس نیاز و از فروشگاه معتبری انجام دهید تا در آینده نزدیک دوباره مجبور به خرید ردیاب دیگری نشوید.

جی پی اس خودرو بزرگترین عرضه‌کننده ردیاب خودرو در ایران

در این مقاله به طور کامل بررسی کردیم که بهترین ردیاب دنیا چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارد. جی پی اس خودرو بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ردیاب در ایران است که 10 سال خدمات پس از فروش و یکسال گارانتی طلایی دارد. در جی پی اس خودرو انواع ردیاب‌ها با کاربری متفاوت موجود است که می‌توانید با توجه به نیاز، بودجه و امکاناتی که نیاز دارید انتخاب بهینه و دقیقی داشته باشید.

چنانچه برای خرید ردیاب سوال یا نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با متخصصان فنی جی پی اس خودرو به شماره 28426383 – 021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را برای خرید جی پی اس مخفی باکیفیتی دریافت کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*