لپ تاپ های لنوو

مقداد آی تی عرضه کننده‌ی جدیدترین لپ تاپ های لنوو در ایران

لپ تاپ های لنوو از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های دنیا هستند و بعد از لپ تاپ‌های اپل و لپ تاپ‌های HP، در رتبه سوم میزان فروش جهانی قرار دارند. شرکت چینی لنوو، به ساخت لپ تاپ‌های اقتصادی معروف است.

دو رقیب اصلی لپ تاپ لنوو، لپ تاپ‌های ایسوس و اچ پی هستند. شرکت آمریکایی بین‌المللی هیولت-پاکارد یا به اختصار، HP، لپ تاپ‌هایی بسیار با دوام و با کیفیت تولید می‌کند که اکثر آن‌ها، کاربردهایی حرفه‌ای و دانش‌آموزی دارند اما یک خانواده از لپ تاپ‌های اچ پی به نام پاویلیون، از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ دنیا هستند.

شرکت ایسوس، نه به تولید لپ تاپ‌های اقتصادی و نه به تولید لپ تاپ‌های حرفه‌ای و دانش‌آموزی بلکه به تولید لپ تاپ‌های مخصوص گیمینگ با توان پردازشی بالا، معروف است. این برند تایوانی، علاوه بر لپ تاپ‌ها، لوازم جانبی گیمینگ نیز تولید می‌کند. البته این لپ تاپ‌ها، قیمت بالایی دارند ولی این برند، لپ تاپ‌های ارزان‌قیمت‌تر هم تولید می‌کند. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ ایسوس به فروشگاه‌های اینترنتی مثل دیجی‌کالا، مقداد آی تی، ترب، ایمالز و … مراجعه کنید.

در حال حاضر، شرکت اپل، محبوب‌ترین لپ تاپ‌های دنیا را می‌سازد. پس از اپل، شرکت اچ پی، بیشترین میزان فروش جهانی لپ تاپ را به خودش اختصاص داده است و لنوو نیز با فاصله‌ای کم در رتبه بعدی قرار دارد. این در حالی است که شرکت ایسوس، از نظر میزان فروش لپ تاپ، پس از برندهای دل و ایسر در رتبه ششم قرار دارد. البته دلیل رتبه پایین ایسوس، تمرکز روی ساخت لپ تاپ‌های گیمینگ گران قیمت است.

معرفی جدیدترین لپ تاپ‌های لنوو

برند لنوو، همواره به خلاقیت در طراحی شناخته می‌شود. این برند چینی، عمدتا، لپ تاپ‌هایی اقتصادی تولید می‌کند اما تنوع محصولات آن، بسیار زیاد است و در میان محصولات آن می‌توانید لپ تاپ‌های گیمینگ خوبی نیز پیدا کنید. دو سری اصلی لپ تاپ‌های لنوو، لپ تاپ‌های ThinkPad و IdeaPad هستند. در ادامه می‌خواهیم جدیدترین لپ تاپ‌های این برند چینی را به شما معرفی کنیم.

جدیدترین Thinkpad ها و ThinkBookهای لنوو

ThinkPadها، لپ تاپ‌های کلاسیک لنوو هستند که برای کاربردهای حرفه‌ای طراحی شده‌اند و تنوع زیادی دارند. صفحه نمایش‌های لمسی، قابلیت اتصال به شبکه‌های موبایل و سخت‌افزار شناسایی بیومتریک از جمله ویژگی‌های خاصی هستند که می‌توانید در این خانواده از لپ تاپ های لنوو پیدا کنید. همه‌ی این لپ تاپ‌ها دارای رنگ مشکی مات هستند.

در حال حاضر، لپ تاپ ۱۴ اینچی X1 کربن نسل ۹، از جدیدترین و بهترین لپ تاپ‌های ThinkPad است. این لپ تاپ شگفت‌انگیز لنوو مجهز به یک پردازنده اینتل Core i7  نسل ۱۱ با سرعت پردازش ۳ گیگاهرتز و ۱۲ مگابایت حافظه کش است و با مجهز بودن به ۳۲ گیگابایت حافظه رم، توان پردازشی بسیار بالایی دارد. باتری این لپ تاپ می‌تواند تا بیش از ۱۶ ساعت، شارژ نگه دارد. به علاوه، X1 کربن نسل ۹ دارای یک ترابایت حافظه داخلی SSD و کارت گرافیک اینتل Iris X Graphics است.

لپ تاپ های لنوو

این لپ تاپ طراحی و مهندسی بی‌نقصی دارد و دارای یک کیبورد در کلاس جهانی است. پورت‌های HDMI و USB-A به علاوه یک پورت Thunderbolt 4 نیز قابلیت اتصالی بسیار کاملی محسوب می‌شوند. به علاوه، شما می‌توانید با درج سیم کارت در این لپ تاپ، به شبکه‌های نسل ۴ و پنج اینترنت موبایل نیز وصل شوید. البته لپ تاپ ۱۴ اینچی X1 کربن نسل ۹ لنوو قیمت بسیار بالایی دارد و صفحه نمایش آن از نوع IPS LCD است که با وجود دوام بالا، کیفیت OLED را ندارد.

یک سری جدید از لپ تاپ‌های لنوو که متعلق به خانواده ThinkPad هستند، ThinkBook نام دارند. این سری در سال ۲۰۲۱ رشد زیادی داشته‌اند و مدل‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچی هستند.

جدیدترین مدل از این لپ تاپ‌ها، مدل ThinkBook Plus Gen2 است. این لپ تاپ، علاوه بر صفحه نمایش اصلی، دارای یک صفحه نمایش ثانویه در پشت صفحه نمایش اصلی است. این لپ تاپ نیز همانند ، لپ تاپ ۱۴ اینچی X1 کربن نسل ۹، دارای یک پردازنده نسل ۱۱ اینتل Core i7 و کارت گرافیک اینتل Iris X Graphics است اما ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD دارد. دیگر نقطه ضعف ThinkBook Plus Gen2 در مقایسه با ThinkBook  X1 کربن نسل ۹، باتری ضعیف‌تر آن است. در واقع، لنوو، بابت فدا کردن بعضی از مشخصات، سرمایه‌گذاری بیشتری روی طراحی این ThinkBook انجام داده است.

لپ تاپ حرفه‌ای و پرتابل ThinkBook Plus Gen2 با مجهز بودن به صفحه نمایش ساده و سیاه و سفید E-Ink به شما امکان مشاهده نوتیفیکیشن‌ها، ایمیل‌ها، خبرها، شرایط آب‌وهوایی را می‌دهد و حتی زمانی که لید لپ تاپ بسته است، با استفاده از این صفحه نمایش ثانویه ۱۲ اینچی می‌توانید با مایکروسافت آفیس کار کنید. به علاوه، یک قلم الکترونیکی نیز همراه این لپ تاپ وجود دارد که کار کردن با صفحه نمایش ثانویه را برای شما راحت‌تر می‌کند.

جدیدترین IdeaPadهای لنوو

IdeaPadهای لنوو، بر خلاف ThinkPadها، لپ تاپ‌هایی برای مصارف روزمره هستند و به جای داشتن توان پردازشی بالا و طراحی ساده، دارای طراحی‌های بسیار خلاقانه و صفحه نمایش‌های باکیفیتی می‌باشند. کروم بوک‌های لنوو نیز جزئی از خانواده IdeaPad هستند.

جدیدترین لپ تاپ IdeaPad یک لپ تاپ اقتصادی بسیار ارزان قیمت به نام IdeaPad L3 است. این لپ تاپ ۶/۱۵ اینچی، یک صفحه نمایش HD دارد و با داشتن یک پردازنده Core i5 نسل دهم اینتل با سرعت پردازش ۶/۳ گیگاهرتز و ۱۲ گیگابایت رم، یکی از سریع‌ترین و قوی‌ترین لپ تاپ‌های اقتصادی موجود در بازار است. البته نسخه دارای پردازنده سلرون نیز با قیمت پایین‌تری در بازار موجود است.

لپ تاپ IdeaPad L3 ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD دارد که در این قیمت پایین، واقعا مناسب به نظر می‌رسد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این لپ تاپ اقتصادی با توجه به قیمت پایینش، لمسی بودن صفحه نمایش آن می‌باشد.

دیگر لپ تاپ جدید لنوو از خانواده آیدیاپد، لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 است. این لپ تاپ، به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ با ۱۶ گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی NVidia، پردازنده مرکزی Core i7 و حافظه داخلی ۱ ترابایت، قیمت بسیار مناسبی دارد و در حال حاضر یکی از بهترین IdeaPadها است.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ لنوو و جدیدترین مدل‌های آن، به وبسایت‌های فروشگاهی دیجی‌کالا، مقداد آی تی و … مراجعه کنید.

لپ تاپ های لنوو

لپ تاپ‌های لنوو که در آینده‌ای نزدیک وارد بازار می‌شوند

قرار است جدیدترین لپ تاپ‌های لنوو تحت عنوان IdeaPad Slim 7 Carbon و IdeaPad Slim 7 pro با سیستم عامل اورجینال ویندوز ۱۱ به زودی وارد بازار شوند.

لپ تاپ IdeaPad Slim 7 Carbon، یک لپ تاپ ۱۴ اینچی دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت QHD است که باتری آن می‌تواند تا بیش از ۱۴ ساعت، شارژ نگه دارد. این لپ تاپ، مجهز به یک پردازنده AMD Ryzen 7 5800U و کارت گرافیک AMD Radeon می‌باشد.

لپ تاپ IdeaPad Slim 7 pro، مجهز به یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی از نوع IPS LCD با کیفیت QHD است که روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد و نرخ نوآوری صفحه نمایش آن نیز ۱۲۰ هرتز است. این لپ تاپ با یک پردازنده AMD Ryzen 7 5800H و یک کارت گرافیک NVidia GeForce RTX 3050 وارد بازار می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله، جدیدترین لپ تاپ‌های لنوو را به شما معرفی کردیم. گفته شد که برند لنوو دارای دو خانواده اصلی از لپ تاپ‌ها به نام ThinkPad و IdeaPad است که لپ تاپ‌های ThinkPad از نوع حرفه‌ای و دانشجویی و لپ تاپ‌های IdeaPad برای کاربران معمولی هستند. سری جدید ThinkBook نیز عضوی از خانواده ThinkPad است و جدیدترین آن‌ها دارای یک صفحه نمایش ثانویه ۱۲ اینچی سیاه و سفید است.  از  خانواده IdeaPad نیز یک لپ تاپ اقتصادی بسیار خوب به نام IdeaPad L3 با صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی وارد بازار شده است.

دو رقیب اصلی برند لنوو، لپ تاپ‌های اچ پی و لپ تاپ‌های ایسوس هستند. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ اچ پی، لپ تاپ لنوو و لپ ایسوس به فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مثل دیجی کالا و مقداد آی تی مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*