آنر پلی 20 پرو

آنر پلی 20 پرو با نمایشگر اولد و تراشه هلیو G80 معرفی شد

آنر در سکوت خبری از گوشی جدید Honor Play 20 Pro رونمایی کرد. آنر پلی 20 پرو از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی اولد بهره می‌برد و به تراشه مدیاتک هلیو G80 مجهز شده است.

پیشتر شاهد معرفی نسخه استاندارد آنر پلی 20 از سری گوشی‌های پلی 20 این شرکت چینی بودیم و حالا آنر در سکوت خبری از آنر پلی 20 پرو پرده برداری کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های آنر پلی 20 پرو

گوشی جدید آنر به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی اولد با رزولوشن +Full HD و پوشش طیف گسترده‌ای از فضای رنگی DCI-P3 همراه شده است. آنر در زیر این نمایشگر یک حسگر اثر انگشت را قرار داده و در ناچ قطره طور آن نیز شاهد حضور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

در بدنه پشتی Honor Play 30 Pro مجموعه دوربین چهارگانه قرار گرفته است که شامل حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی و ماژول سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این چهار دوربین در آرایشی مربعی در کنار هم قرار گرفته‌اند و فلاش LED نیز دقیقا در مرکز آنها حضور دارد.

قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه مدیاتک هلیو G80 تامین می‌شود که با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است. متاسفانه در رابطه با پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه microSD هنوز اطلاعات دقیقی نداریم.

آنر همچنین از یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری در این گوشی استفاده کرده است که از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که شارژ کامل پلی 20 پرو تنها ۶۵ دقیقه طول می‌کشد.

قیمت و زمان عرضه

تنها نسخه آنر پلی 20 پرو که به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، ۲۶۳ دلار قیمت دارد. این گوشی هم اکنون در اختیار کاربران چینی قرار گرفته؛ اما انتظار نمی‌رود که به زودی به بازار‌های جهانی وارد شود. هرچند که احتمال عرضه این گوشی در برخی کشور‌های آسیایی وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*