سامسونگ و ال جی

نماینده مجلس: سامسونگ و ال جی به ما خیانت کرده‌اند، نباید وارد کشور شوند

سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه سامسونگ و ال جی به ما خیانت کردند گفت دولت نباید اجازه دهد این دو شرکت کره‌ای به ایران برگردند.

علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد خبرها حاکی از آن است دو شرکت سامسونگ و ال جی قصد دارند دوباره با شرایط عجیب و غریب به کشور برگردند؛ این در حالی است که این شرکت‌ها در شرایطی که ما به آنها نیاز داشتیم ما را رها کردند و اکنون نیز قابل قبول نیست که به جای پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی و با شرایطی که آمریکایی‌ها ایجاد کردند، محصولات کره جنوبی وارد ایران شود.

مخالفت با ورود سامسونگ و ال جی به ایران

این نماینده مجلس در ادامه گفته‌های خود به فعالیت کارخانه‌های تولید لوازم خانگی در ایران اشاره کرد و گفت در حال حاضر 500 کارخانه تولید لوازم خانگی در کشور با ظرفیت تولید 19 میلیون لوازم خانگی وجود دارند؛ با توجه به این که اکنون خودمان در این حوزه فعال شده‌ایم چرا شرکت‌های خارجی خواهان بازگشت به بازار ایران هستند؟

سلیمی در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد دولت با دقت ویژه‌ای نباید اجازه دهد سامسونگ و ال جی به آسانی وارد کشور شوند؛ چرا که آنها به ما خیانت کرده‌اند. گفتنی است محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص بیان کرد به دلیل کیفیت بالای تولیدات ایرانی، هیچ وقت دولت و مجلس اجازه نخواهد داد تا تولید داخلی تضعیف شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اگه میخواین جلوی واردات کالاهای ارجی گرفته بشن،چرا جلوی واردات قانونی محصولات چینی رو نمیگیرین؟؟
    چرا تلویزیونهای شیائومی،هایسنس و لوازم خانگی هایسنس با گارانتی وارد میشن؟؟؟
    چوت اونا ساخت چین هستن و ما 25 سال بهشون باید باج بدیم؟؟
    اگه جنس خارجی نخواد بیاد،هیچ برندی نباید بیاد…الان خونه ی همین آدم رو نگاه کنین،قسم میخورم کالای ایرانی استفاده نمیکنه
    خوش به حال انسانهایی که در کشوری هستن که آزادانه حداقل برای کارهای شخصیشون تصمیم میگیرن…چند وقت دیگه برنامه غذایی مون رو هم همینا تنظیم میکنن