تعرفه های همراه اول

تعرفه های همراه اول ویژه اربعین 1400 اعلام شد

تعرفه های همراه اول ویژه اربعین 1400 اعلام شد. تعرفه رومینگ بین‌الملل این اپراتور برای برقراری مکالمه، پیامک و اینترنت در کشور عراق کاهش پیدا کرد.

اپراتور همراه اول همانند سال‌های گذشته تعرفه‌های ارتباطی بخش رومینگ بین‌الملل را با هدف رفاه حال و اکرام زائران اربعین کاهش داد. در ادامه جزئیات تعرفه های همراه اول ویژه اربعین 1400 را مشاهده می‌کنید:

تعرفه های همراه اول ویژه اربعین 1400

تعرفه های تخفیفی

آن دسته از مشترکان اپراتور همراه اول که قصد دارند به کشور عراق بروند مشمول دریافت تخفیف 1000 تومانی در هر دقیقه مکالمه با ایران خواهند شد. همچنین تخفیف 500 تومانی در هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران و تخفیف 500 تومانی در ارسال پیامک نیز برای این مشترکان در نظر گرفته شده است.

از این رو بر اساس نرخ ترافیک بین‌الملل و بعد از اعمال تخفیف‌‌هایی که همراه اول اعمال کرده است، هزینه هر دقیقه مکالمه با ایران 9500 تومان، دریافت هر دقیقه مکالمه از ایران 6000 تومان، ارسال پیامک 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه نیز 2000 تومان خواهد بود.

تخفیف‌های ویژه اربعین 1400 همراه اول شامل تعرفه مالکمات بین‌الملل عراق هم خواهد بود؛ یعنی هزینه مکالمه از خطوط همراه اول پس از اعمال تخفیف با تلفن‌های ثابت عراق هر دقیقه 4500 تومان و با تلفن‌های همراه آن کشور 6000 تومان محاسبه می‌شود.

بسته‌های هدیه ویژه اصحاب رسانه و ستاد اربعین

همراه اول در راستای رسالت اجتماعی خود دو بسته هدیه اربعین 1400 را نیز ویژه رومینگ عراق برای اصحاب رسانه و ستاد اربعین در نظر گرفته است تا آنها بتواند این رویداد عظیم را به شکل مناسب پوشش دهند. البته برای هر فرد فقط یکی از این دو بسته قابل انتخاب خواهد بود.

نماینده ستاد عتبات عالیات اختیار فعالسازی این دو بسته را برعهده دارد و در اتصال به اپراتورهای عراقی نیز قابل استفاده خواهد بود. این دو بسته هدیه «اعتبار هدیه 500 هزار تومانی رومینگ عراق قابل استفاده در کلیه سرویس‌ها از جمله مکالمه، پیامک و اینترنت همراه» و «بسته هدیه 400 مگابایتی اینترنت همراه» را شامل می‌شود.

پشتیبانی حضوری و مجازی همراه اول از زائران اربعینی

اپراتور همراه اول با هدف ایجاد پوشش ارتباطی مطلوب برای زائران ایرانی اقداماتی چون ارتقای پهنای باند خدمات رسانی و افزایش تعداد کریرهای ارتباطی برای انتقال ترافیک، جلسات هماهنگی و آمادگی با تمامی اپراتورهای عراقی و همچنین وزارت اتصالات عراق را به انجام رسانده است. علاوه بر این، تیم خدمات و پشتیبانی همراه اول نیز در کنار گروه‌های مجازی که در حال حاضر فعالیت خود را با هدف پشتیبانی از زوار اربعینی آغاز کرده‌اند، در شهر کربلا حضور خواهد داشت.

از آنجایی که همراه اول امسال نیز همانند سال‌های قبل گسترده‌ترین خدمات ارتباطی را برای زائران اربعین حسینی  تدارک دیده است، تعرفه های تخفیفی اربعین 1400 تا پایان ماه صفر اعتبار خواهد داشت و مشترکان می‌توانند از آنها استفاده کنند. اپراتور همراه اول تاکید کرد تا زائران اربعین از بابت دریافت پیامک و روشن کردن گوشی در کشور عراق آسوده خاطر باشند؛ چراکه هزینه‌ای برای آنها به همراه ندارد.

لازم به ذکر است آن دسته از مشترکان همراه اول که قصد دارند به کشور عراق بروند، می‌بایست قبل از سفر مطمئن شوند که سیستم رومینگ بین‌الملل آنها فعال است. همچنین مشترکان اعتباری همراه اول برای خرید شارژ می‌توانند از طریق اپلیکیشن همراه من و درگاه‌های رسمی USSD این اپراتور استفاده کنند.

رومینگ بین‌الملل امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران از تلفن همراه خود برای ارسال و دریافت صوت، دیتا و پیامک در زمان مسافرت به خارج از محدود جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد استفاده کنند. کاربران از سه روش «شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 29 مربع»، «ارسال عدد 29 به سرشماره پیامکی 10» و یا «اپلیکیشن همراه من» می‌توانند این طرح را فعال و غیرفعال کنند.

گفتنی است اپراتور همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در ایام محرم سال 1400 نیز به دلیل شیوع کرونا در کشور اقداماتی چون ایجاد زیرساخت‌های پخش زنده برنامه هیئت‌های مذهبی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، اهدای اینترنت و ماسک به هیئت‌های متقاضی را در دستور کار خود قرار داد تا این رویدادهای مذهبی در این ایام هرچه بهتر برگزار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*