گلکسی نوت 22 اولترا

احتمال معرفی گلکسی نوت 22 اولترا در کنار سامسونگ گلکسی اس 22

بر اساس گزارش‌های پرشمار، وجود یک مدل Galaxy Note در سال جاری تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسید. حالا اما احتمال معرفی گلکسی نوت 22 اولترا همراه با گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ مطرح شده است.

پیش‌تر خبر رسید که که گلکسی اس 22 اولترا با یک شیار برای قلم دیجیتال S-Pen عرضه خواهد شد؛ این یعنی همه چیز آماده بود تا این گوشی جای مدل‌های گلکسی نوت را بگیرد. ولی به ادعای یک افشاگر توییتری (Chunvn8888)، سامسونگ فکر دیگری در سر دارد.

او ادعا می‌کند که گلکسی اس 22 به قوت خود باقی است و مدل پلاس با نام گلکسی اس 22 پرو معرفی می‌شود. مهم‌تر اینکه گلکسی اس 22 اولترا احتمالا به عنوان گلکسی نوت 22 اولترا فروخته خواهد شد. پس آیا سرانجام شاهد ادغام شدن دو سری S و Note خواهیم بود؟

گلکسی اس 22 پرو یا پلاس

گلکسی اس 22 پلاس/پرو

هنوز برای باور این ادعا کمی زود است؛ به ویژه اینکه تاکنون هیچ اشاره‌ای به نام گلکسی Note 22 Ultra نشده بود. مگر آنکه این یک تصمیم دقیقه نودی از سوی سامسونگ است و هدف، غافلگیر کردن همگان!

البته مطرح کردن این ادعا، می‌تواند حاصل یک سوءتفاهم و رسیدن اطلاعات غلط به منبع خبر بوده باشد. از طرفی اگر واقعا مدل Ultra در راه است، پس یک مدل معمولی گلکسی نوت 22 هم باید وجود داشته باشد؛ اما بعید است سامسونگ در گیرودار بحران کمبود تراشه، این همه گوشی پرچمدار را همزمان معرفی کند.

گلکسی نوت 22 اولترا

گلکسی S22/Note22 اولترا

همچنین اگر یک مدل اولترا فقط از سری Note عرضه شود، این یعنی سامسونگ با دست خود جایگاه سری S را پایین آورده است؛ چرا که مشخصات گلکسی اس 22 و اس 22 پرو در حد و اندازه گلکسی نوت 22 اولترا نخواهد بود.

با این تفاصیل، ساده‌ترین احتمال این است که کارکنان سامسونگ فعلا برای نام بردن از گلکسی S22 اولترا، واژه Note را استفاده می‌کنند! هرچند که به نظر می‌رسد دیر یا زود، باید منتظر ادغام دو سری S و Note باشیم.