شیائومی واچ کالر ۲

ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر ۲ به همراه هدفون بی‌سیم جدید شیائومی رونمایی شد

ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر ۲ – Xiaomi Watch Color 2 با انواع امکانات ردیابی ورزشی و سلامت، طراحی صفحه گرد و قیمت اقتصادی معرفی شد.

نسل اول ساعت هوشمند Mi Watch شیائومی عمر بلند و مفیدی داشت و حالا سازنده در کنار معرفی از گوشی جدید شیائومی Civi، از نسل جدید ساعت هوشمند خود به نام شیائومی واچ کالر ۲ نیز رونمایی کرده است. در این رویداد از یک هدفون بی‌سیم TWS جدید با پشتیبانی از حذف نویز فعال نیز رونمایی شد.

شیائومی واچ کالر ۲

به معرفی ساعت جدید شیائومی بر می‌گردیم. این ساعت هوشمند به یک نمایشگر جدید ۱.۴۳ اینچی امولد مجهز است که تراکم پیکسلی 326ppi (مشابه نمایشگر ۱.۳۹ اینچی مدل اصلی این ساعت) را ارائه می‌کند. فریم فلزی دور نمایشگر در سه رنگ تولید می‌شود که می‌تواند با بیش از ۲۰۰ واچ فیس و ۶ بند رنگی (مشکی، آبی، سفید، سبز، زرد و نارنجی)، استایل مورد نظر شما را بسازد.

گرچه این ساعت هوشمند به یک ساعت هوشمند اختصاصی مجهز است، اما می‌تواند اپلیکیشن‌های متفرقه را هم اجرا کند. این سیستم عامل Wear OS گوگل نیست، اما می‌تواند از پس کارهای معمولی مثل نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی شما برآید یا حتی مکالمات را از طریق بلوتوث پاسخ دهد.

سطح مقاومت این اسمارت واچ 5ATM است؛ بدین معنی که می‌توانید همراه آن شنا هم کنید. شیائومی واچ کالر ۲ همچنین از ۱۱۷ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند که ۱۹ مورد آن برچسب «حرفه‌ای» خورده است. تمرینات ورزشی در محیط‌های خارج از خانه نیز از طریق جی پی اس دو باند پشتیبانی می‌شوند.

شیائومی واچ کالر ۲

ساعت هوشمند Xiaomi Watch Color 2 از یک باتری بزرگ‌تر ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی (نسبت به ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت در نسخه اول) انرژی می‌گیرد که می‌تواند با هر بار شارژ کامل ۳۰ ساعت ردیابی از طریق GPS را ارائه کند. به همین ترتیب با استفاده عادی می‌تواند حداقل تا ۱۲ روز و با استفاده محدود تا ۲۴ روز شما را از شارژ مجدد خود بی‌نیاز کند. عمر باتری این گجت پوشیدنی مناسب ۲۴ ساعت نظارت روی ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و خواب است. امکانات مخصوصی برای بانوان نیز در این ساعت هوشمند گنجانده شده است.

این ساعت هوشمند از همین امروز با قیمت ۱۵۵ دلاری پیش‌فروش شده و تا چند روز دیگر فروش قطعی آن آغاز می‌شود.

هدفون بی‌سیم شیائومی True Wireless Earphones 3 Pro

شیائومی امروز همچنین از یک هدفون بی‌سیم جدید به نام Xiaomi True Wireless Earphones 3 Pro نیز رونمایی کرده که به قابلیت حذف نویز فعال پیشرفته برای کاهش سر و صداهای ناخواسته تا ۴۰ دسی‌بل مجهز است. شما همچنین می‌توانید با حالت شفاف، صدای محیط اطراف خود را هم بشنوید.

جالب اینجاست که این مدل جدید از قابلیت ردیابی سر کاربر برای پشتیبانی از فناوری صدای فضایی (Spatial Sound) برخوردار است. گوشی‌های این ایرباد از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کنند و اولین دستگاه‌هایی هستند که آخرین نسخه کدک صوتی باکیفیت LHDC 4.0 را ارائه می‌کنند.

شیائومی واچ کالر ۲ به همراه شیائومی True Wireless Earphones 3 Pro

گوشی‌های این ایرباد و کیس شارژ آن می‌توانند در مجموع شارژدهی ۲۷ ساعته داشته باشند. ضمن اینکه به لطف گواهی IP55 در برابر آب و تعریق مقاوم هستند.

این گجت پوشیدنی ۱۱۰ دلار قیمت دارد و سازنده آن را در سه رنگ مشکی، سفید و سبز وارد بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*