ایرباد بی سیم آنر xSport Pro به همراه MOECEN Earbuds X2

ایرباد بی سیم آنر xSport Pro به همراه MOECEN Earbuds X2 رونمایی شد

آنر در کنفرانس HONOR Life از ایرباد بی سیم آنر xSport Pro با طراحی دور گردنی و MOECEN Earbuds X2 با ظاهری شبیه به ایرپادز اپل رونمایی کرد.

کمپانی آنر روز گذشته در چین میزبان رویداد خبری HONOR Life بود که در آن از محصولات مختلفی از جمله لپ تاپ، تبلت، تلویزیون هوشمند و غیره رونمایی کرد. در این مطلب به معرفی دو ایرباد بی‌سیم معرفی شده به نام آنر xSport Pro و MOECEN Earbuds X2 خواهیم پرداخت.

ایرباد بی سیم آنر xSport Pro

ایرباد بی سیم آنر xSport Pro یک هدفون دور گردنی بی‌سیم نیمه تو گوشی است که به درایورهای ۱۳ میلی‌متری مجهز شده و از بلوتوث ۵.۰ برای اتصال سریع با دیگر محصولات HONOR برخوردار است.

ایرباد بی سیم آنر xSport Pro به همراه MOECEN Earbuds X2

این هدفون بی‌سیم در سه رنگ نارنجی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد. برخلاف بیشتر هدفون‌هایی که به سبک دور گردنی عرضه شده‌اند، این ایرباد علاوه بر این که از آهن‌ربا استفاده می‌کند، دارای قلاب گوش نیز هست. سازنده میکروفون‌هایی را نیز روی بدنه آن تعبیه کرده تا بتوانید با فرامین صوتی خود هم آن را کنترل کند. علاوه بر این می‌توان به حذف نویز الکترونیکی (ENC) برای مکالمات و حالت کم تأخیر مخصوص گیمینگ اشاره کرد که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ایرباد بی سیم آنر xSport Pro به لطف گواهی IP55 در برابر تعریق مقاوم است و با یک باتری ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند تا ۱۸ ساعت شارژدهی داشته باشد. در نهایت باید به امکان شارژ آن از طریق پورت USB-C اشاره کرد. آنر این هدفون وایرلس را با قیمت ۵۱ دلاری در چین عرضه خواهد کرد.

ایرباد بی سیم آنر MOECEN Earbuds X2

ایرباد MOECEN Earbuds X2 جدیدترین ایرباد بی‌سیم واقعی است که تحت برند HONOR CHOICE وارد بازار خواهد شد. این ایرباد شباهت زیادی با ایرپادز اپل دارد و به شکل نیمه تو گوشی طراحی شده است. این هدفون به درایورهای ۱۲ میلی‌متری تجهیز شده و از بلوتوث ۵.۲ بهره می‌برد.

ایرباد بی سیم آنر xSport Pro به همراه MOECEN Earbuds X2

MOECEN Earbuds X2 به لطف گواهی IPX4 در برابر تعریق مقاوم است و از کدک صوتی AAC و حذف نویز الکترونیکی برای مکالمات پشتیبانی می‌کند. روی بدنه آن کنترل‌های لمسی نیز تعبیه شده و دارای یک حالت کم تأخیر مخصوص گیمینگ است.

هر یک از گوشی‌های این ایرباد از یک باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرند، در حالی که یک کیس شارژ ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز همراه آن عرضه می‌شود. آنر ادعا می‌کند با هر بار شارژ کامل این گوشی‌ها می‌توانند ۶ ساعت به تنهایی و ۲۸ ساعت به کمک کیس شارژ، عمر باتری داشته باشند.

آنر این ایرباد بی‌سیم را در سه رنگ مشکی، سفید و سبز و با قیمت ۳۱ دلاری وارد بازار چین می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*