لپ تاپ لنوو یوگا ۱۳ اس ۲۰۲۱

لپ تاپ لنوو یوگا ۱۳ اس ۲۰۲۱ با ویندوز ۱۱ و پردازنده رایزن معرفی شد

نسخه رایزن لپ تاپ لنوو یوگا ۱۳ اس ۲۰۲۱ – Lenovo Yoga 13s 2021 با پردازنده AMD Ryzen 5 5600U و ۱۶ گیگ رم و قیمت ۸۰۰ دلاری رونمایی شد.

لنوو امروز رسماً از پنج لپ تاپ جدید رونمایی کرد که همگی به ویندوز ۱۱ مجهز هستند. در پست‌هایی جداگانه به بررسی این لپ تاپ‌ها پرداختیم و حالا نوبت معرفی لپ تاپ لنوو یوگا ۱۳ اس ۲۰۲۱ رایزن ادیشن است.

لپ تاپ لنوو یوگا ۱۳ اس ۲۰۲۱

لپ تاپ لنوو YOGA 13s 2021 رایزن ادیشن به بدنه‌ای فلزی با حداکثر ضخامت ۱۳.۸ میلی‌متری و وزن تنها ۱.۲۲ کیلوگرم مجهز است. همانطور که از نامش پیداست، این لپ تاپ به پردازنده AMD Ryzen 5 5600U مجهز است. این پردازنده با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD همراه است. علاوه بر این، سیستم عامل ویندوز ۱۱ نیز روی آن نصب شده است.

روی قاب جلویی این لپ تاپ یک نمایشگر ۱۳ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی قرار گرفته که پوشش ۱۱ درصدی از فضای رنگی sRGB دارد و گواهی TÜV Rheinland را برای انتشار نور کم آبی دریافت کرده است. این نمایشگر از DC dimming و دالبی ویژن نیز برخوردار است و روشنایی هوشمند صفحه را هم ارائه می‌کند.

لپ تاپ لنوو یوگا ۱۳ اس ۲۰۲۱

در بخش ارتباطی لپ تاپ Lenovo Yoga 13s رایزن ادیشن به وای فای ۶، دو درگاه USB تایپ C و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز است. یک کیبورد فول سایز با نور پس زمینه، اسپیکر دوگانه استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، حالت آماده به کار مدرن و سیستم تشخیص چهره با Windows Hello از دیگر امکانات این نوت بوک جدید چینی هستند. اما در پایان باید باید به یک باتری ۵۰ وات ساعتی در زیر قاب این کامپیوتر اشاره کرد که با توان ۶۵ وات PD به سرعت شارژ می‌شود. لنوو این لپ تاپ را با قیمت پایه ۸۰۰ دلاری وارد بازار خواهد کرد. پیش‌فروش آن با کمی تخفیف از هم اکنون آغاز شده و فروش قطعی آن نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*