لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021 مجهز به ویندوز ۱۱ معرفی شد

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021 با دو پردازنده اینتل و AMD، نمایشگر بسیار باکیفیت 2.8K، باتری پرقدرت و قیمت زیر ۹۰۰ دلاری معرفی شد.

شرکت لنوو امروز از نسخه جدید لپ تاپ شیائوشین ۱۴ خودش رونمایی کرد. لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021 به صورت پیش‌فرض با ویندوز ۱۱ و در دو نسخه با پردازنده‌های Intel و AMD Ryzen عرضه خواهد شد.

به جز پردازنده متفاوت، تفاوت خیلی ناچیزی بین دو نسخه اینتلی و ای ام دی وجود دارد. این نوت بوک به نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن 2.8K و همراه نرخ رفرش ۹۰ هرتزی مجهز است. این پنل اوج روشنایی ۴۰۰ نیت و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ را ارائه می‌کند، پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB داشته و از DC dimming پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نمایشگر لپ تاپ جدید لنوو از گواهی حفاظت در برابر چشم، دالبی ویژن و دالبی اتموس نیز برخوردار است.

عرضه لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021 در دو نسخه

در زیر قاب لپ تاپ شیائوشین پرو ۱۴ ۲۰۲۱ از یک باتری ۶۱ وات ساعتی استفاده شده که با یک آداپتور ۶۵ وات PD استاندارد شارژ می‌شود. روی بدنه لپ تاپ به جز پورت شارژ می‌توانید پورت رایج USB 3.2 Type A، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، وای فای ۶ و تاندربولت ۴ را هم در اختیار داشته باشید. نسخه اینتلی این لپ تاپ با یک پردازنده نسل یازدهمی Core i5 اینتل عرضه می‌شود و عضوی از پلتفرم Evo خواهد بود. در بخش حافظه آن نیز ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و ۱۶ گیگابایت رم ۴۲۶۶ مگاهرتزی LPDDR4X حضور دارد.

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021

اما در آن سو نسخه رایزن ادیشن این لپ تاپ همانطور که از نامش پیداست به پردازنده AMD Ryzen 5600H مجهز خواهد بود که از نظر توان مشابه نسل یازدهمی Core i5 است. اما لنوو یک نسخه پرقدرت‌تر از این لپ تاپ با پردازنده AMD Ryzen 7 5800H را هم عرضه خواهد کرد. این درحالیست که رم در این مدل با فرکانس کمتر ۳۲۰۰ مگاهرتزی و نوع DDR4 است، اما حافظه داخلی آن مشابه نسخه اینتلی است. اما در عوض باتری این نسخه از شارژر سریع‌تر ۱۰۰ وات PD پشتیبانی می‌کند و می‌تواند زودتر شارژ شود. هر دو مدل ۱.۴ کیلوگرم وزن دارند و ضخامت آن‌ها هم ۱۴.۶ میلی‌متر است.

اما قیمت نسخه‌های مختلف این لپ تاپ به چه شکل است؟

  • نسخه Ryzen 5 5600H: حدود ۷۷۰ دلار
  • نسخه Ryzen 7 5800H: حدود ۸۳۵ دلار
  • نسخه Intel i5 11320H: حدود ۸۲۰ دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*