گوشی گلکسی A33

سامسونگ در حال کار روی گوشی گلکسی A33 است؛ تلاشی برای جبران

گزارش‌ها حاکی از تلاش سامسونگ برای تولید گوشی گلکسی A33 است. Galaxy A33 جایگزین گلکسی ای 32 خواهد شد؛ دستگاهی که اغلب کاربران از عملکرد نسبتا ضعیف آن شکایت داشتند.

کمبود جهانی تراشه تاثیر خود را روی تولید کنندگان گوشی گذاشته است؛ اما سامسونگ می‌خواهد تا آنجا که ممکن است از مدل‌های اقتصادی و میان‌ رده مختلف پرده برداری کند. شرکت کره‌ای می‌خواهد در سال 2022 با عرضه گلکسی A13 فناوری 5G را با قیمتی پایین در اختیار کاربران قرار دهد و حالا مشخص شده که این شرکت در حال کار روی گوشی دیگری با نام گلکسی A33 است.

تنها اطلاعاتی که درباره این گوشی معرفی شده همین است. در واقع هنوز هیچ خبری از مشخصات، تاریخ عرضه و قیمت Galaxy A33 نیست. هرچند که وب‌سایت گلکسی کلاب اعلام کرده است که سامسونگ سخت در حال کار روی این گوشی است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که به زودی اخبار بیشتری درباره آن منتشر شود.

اگرچه نمی‌توان درباره مشخصات گلکسی A33 چیزی گفت؛ اما امیدواریم که مهمترین مشکل گلکسی A32 یعنی عملکرد ضعیف برطرف شود. سرعت گلکسی ای 32 پایین بود و کاربران در مواقع زیادی با لگ مواجه می‌شدند. این‌ها باعث می‌شدند که مجموعه‌ای از امکانات خوب نتوانند تجربه کاربری خوبی را رقم بزنند.

همچنین امیدواریم که پشتیبانی از شبکه 5G به عنوان یک استاندارد در این گوشی حضور داشته باشد و شاهد عرضه دو مدل مختلف LTE و 5G نباشیم. حتی اگر سامسونگ تصمیم به عرضه دو مدل مختلف بگیرد، بهتر است در مدل 5G سرعت شبکه بالا جا را برای ویژگی‌های دیگر تنگ نکند. این اتفاق در بسیاری از گوشی‌های میان رده 2021 سامسونگ از جمله گلکسی A32 5G رخ داده بود.