انفجار سامسونگ گلکسی زد فولد 3

انفجار سامسونگ گلکسی زد فولد 3 باعث حیرت کاربران شد

درست زمانی که همه فکر می‌کردند گوشی‌های تاشو هر روز محبوبیت بیشتری کسب می‌کنند، انفجار سامسونگ گلکسی زد فولد 3 – Galaxy Z Fold 3 خبرساز شد. آیا گلکسی نوت 7 دیگری در راه است؟

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3 فروش خوبی را تجربه می‌کند و بر اساس گزارش‌ها این میزان حتی از پیش بینی‌های سامسونگ هم بیشتر بوده است؛ اما اتفاقی سبب شده که این فروش بالا به کام شرکت کره‌ای تلخ شود. فردی به نام چاد کریسچن از انفجار گلکسی زد فولد 3 خود خبر داد.

وی در توییتی اعلام کرد که چندی پیش در حال دوچرخه سواری بوده که ناگهان گوشی به زمین می‌افتد و صفحه نمایش خرد می‌شود. چاد در حال بسته‌بندی گوشی برای ارسال به سامسونگ بود که ناگهان Galaxy Z Fold 3 منفجر شد و دودی شروع به خارج شدن از آن کرد.

انفجار گلکسی زد فولد 3

انفجار سامسونگ گلکسی زد فولد 3

احتمالا خیلی از شما با خواندن این خبر گلکسی نوت 7 را به یاد می‌آورید. کاربران متعددی گزارش دادند که دستگاه آنها منفجر شده است و حتی یکی از آنها در یک هواپیما که هنوز پرواز نکرده بود، منفجر شد. سامسونگ پس از بررسی اولیه مدل امن‌تر این گوشی را روانه بازار کرد؛ اما آن گوشی‌ها هم به سرنوشت مشابهی دچار شدند.

در نهایت سامسونگ مجبور شد با تقبل هزینه ۵ میلیارد دلاری گلکسی نوت 7 را به طور کامل از بازار جمع کند. سرآخر مشخص شد که باتری این گوشی عامل مشکل بوده است.

البته به نظر نمی‌رسد که شرایط همانند نوت 7 باشد و احتمالا با یک رویداد خاص مواجه هستیم؛ زیرا گوشی تاشو سامسونگ قبل از انفجار ضربه خورده است و همین نیز ممکن است باعث آسیب دیدن گلکسی زد فولد 3 و در نهایت انفجار شده باشد.

وقتی می‌خواستم سامسونگ گلکسی زد فولد 3 را بسته‌بندی کنم، منفجر شد. مجبور شدم گوشی را توی گاراژ بیندازم.  قطعا یک قطعه داخلی آسیب دیده بود. اگر این اتفاق در هنگام ارسال محصول رخ می‌داد، چه؟

حتی خود چاد نیز فکر می‌کند که این اتفاق یک مورد خاص بوده است و تکرار نخواهد شد. سامسونگ یک تیم را برای بررسی مشکل وی اختصاص داده است و از او خواسته که گلکسی زد فولد 3 سوخته شده را برای آنها بفرستد.

نکته مهم اینجاست که اگر دستگاهی افتاد، ممکن است دچار مشکلی داخلی شده باشد و شما از آن بی‌خبر باشید. ما نمی‌دانیم که آيا چاد از قاب محافظ برای گلکسی زد فولد 3 خود استفاده مي‌کرد یا خیر؛ اما حتی با وجود قاب نیز باید دقت زیادی در حمل گوشی‌های گران قیمت کرد.