عینک هوشمند Nreal Air

عینک هوشمند Nreal Air با فناوری واقعیت افزوده معرفی شد

عینک هوشمند Nreal Air رونمایی شد. انریل ایر به فناوری واقعیت افزوده مجهز شده است و از اکثر دستگاه‌های اندرویدی و همچنین آيفون‌های اپل پشتیبانی می‌کند.

شرکت انریل از عینک هوشمند جدید خود پرده برداری کرد. Nreal Air وعده ارائه یک تجربه کاربری آینده نگرانه را در قالب حریم امن یک عینک آفتابی ارائه می‌دهد. استفاده از فناوری واقعیت افزوده در این عینک به کاربران اجازه می‌دهد تا خود را با ویدیو‌های یوتیوب، بازی‌های موبایلی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و … سرگرم کنند.

مشخصات و ویژگی‌های عینک هوشمند Nreal Air

این عینک هوشمند از اکثر دستگاه‌های اندرویدی و گوشی‌های اپل پشتیبانی می‌کند. انریل ایر تا حدودی ضخیم است؛ اما طراحی مدرن و لنز‌های دودی این مشکل را کم اهمیت جلوه می‌دهند. نرخ تازه سازی عینک Nreal Air به ۹۰ هرتز می‌رسد و تراکم پیکسلی آن نیز برابر با 49 PPD است. علیرغم مجهز شدن به فناوری واقعیت افزوده این عینک هوشمند تنها ۷۷ گرم وزن دارد.

وقتی که این عینک را روی چشمان خود می‌گذارید، یک صفحه مجازی ۱۳۰ اینچی مقابل چشمان شما قرار خواهد گرفت. این صفحه در واقع حکم یک سینمای شخصی را دارد که می‌توان در آن به تماشای فیلم نشست و حتی از بازی‌های موبایلی لذت برد.

عینک هوشمند Nreal Air

شرکت سازنده ادعا می‌کند که هدف اصلی از ساخت این عینک سرگرم کردن کاربران بوده است. جالب اینجاست که کاربران مختلف Nreal Air می‌توانند به صورت مشترک یک محتوا را مشاهده کنند. این قابلیت در هنگام تماشای فیلم با دوستان به کار می‌آید.

علاوه بر فناوری واقعیت افزوده، انریل ایر از ویژگی‌های ارگونومیک نیز بهره می‌برد تا به کاربران اجازه دهد فریم‌ها را مناسب با صورت خود تنظیم کنند. همچنین یک سیستم تنظیم لنز سه پله‌ای در این محصول تعبیه شده است که امکان تنظیم زاویه دید را فراهم می‌کند. بالشتک‌های بینی نیز به منظور جلوگیری از سر خوردن به صورت کشسان طراحی شده‌اند.

آقای Chi Xu، بنیانگذار Nreal در رابطه با گجت پوشیدنی جدید این شرکت گفت:

کاربران این روز‌ها به دنبال عینک‌های واقعیت افزوده سبک‌تر و با دوام بالا به منظور استفاده اختصاصی برای استریم مدیا و کار کردن در خانه هستند. به عنوان مثال، ما متوجه شدیم که ۷۸ درصد از کاربران ما در کره جنوبی از انریل لایت برای تماشای محتوای زنده استفاده می‌کنند. عینک هوشمند Nreal Air بر پایه توانایی‌های انریل لایت ساخته شده است و می‌خواهد هدف ما برای گسترش هرچه بیشتر فناوری AR در جهان را تحقق بخشد. تمرکز ما در ساخت انریل ایر بر ارائه مزایای یک سینمای خانگی پرتابل در قالب یک عینک آفتابی AR مقرون به صرفه با نمایشگری با انتشار کربن صفر بوده است.

قیمت و زمان عرضه

انریل می‌خواهد عینک هوشمند Nreal Air را تا پایان پاییز در کره جنوبی، ژاپن و چین عرضه می‌کند و سپس در سال آینده میلادی آن را به صورت گسترده‌تر روانه بازار‌های دیگر خواهد کرد. قیمت این گجت پوشیدنی هنوز اعلام نشده است و شرکت سازنده نیز اعلام کرده که قیمت آن توسط شرکای محلی تعیین خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*