شیائومی CC11 پرو

گوشی شیائومی CC11 پرو بزرگترین صفحه نمایش 4K را ارائه خواهد داد

بر اساس آخرین گزارش‌ها، شیائومی CC11 پرو پرچمدار بعدی کمپانی شیائومی به بزرگترین صفحه نمایش 4K بازار با اندازه ۶.۵۵ اینچی مجهز خواهد بود.

وضعیت شیائومی در چند وقت اخیر، عالی به نظر می‌رسد و این شرکت توانسته به یکی از بهترین تولید کننده‌های تلفن هوشمند در دنیا تبدیل شود. علاوه بر این، مهندسان Xiaomi هم خلاقیت‌های زیادی را در محصولات جدید این شرکت به نمایش گذاشته‌اند. برای مثال گوشی شیائومی 11T Pro اولین گوشی هوشمند جهان است که با شارژر سیمی 120 واتی تغذیه می‌شود. حالا طبق گزارش‌های منتشر شده، پرچمدار جدیدی در راه است که با شماره 2109119BC ثبت شده و با نام شیائومی CC11 پرو شناخته می‌شود.

بزرگترین نمایشگر 4K بازار روی گوشی شیائومی CC11 پرو

گزارشی که TENAA منتشر کرده، به مواردی از جمله صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با رزولوشن 4K اشاره دارد. زیر بدنه این گوشی شاهد حضور یک چیپست ۸ هسته‌ای خواهیم بود که با فرکانس 2.4 گیگا هرتز فعالیت می‌کند. برای حافظه داخلی RAM هم چندین گزینه در نظر گرفته شده که شامل 6، 8، 12 و 16 گیگا بایت رم می‌شود. فضای ذخیره سازی هم از 64 گیگ تا حداکثر 512GB قابل انتخاب است. یک اسکنر اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

در بحث رنگ بندی هم گزینه‌های زیادی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت تا از خرید شیائومی CC11 پرو پشیمان نشوند. رنگ بندی‌ها شامل قرمز، نارنجی، زرد، سبز، فیروزه‌ای، آبی، بنفش، مشکی، سیاه و صورتی می‌شود. ستاپ سه تایی دوربین در قسمت پشت شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 8MP اولترا واید و یک دوربین تلپورت (دور نما) 8MP با بزرگنمایی 5x می‌شود.

یکی از موارد جنجالی در گوشی بعدی شیائومی، مربوط به ظرفیت باتری آن است. با وجود اینکه قبلا سازندگان از باتری‌های 5000 میلی آمپری در مدل‌های دیگر استفاده کرده بودند، اما شیائومی CC11 پرو از باتری کوچکتر 4400 میلی آمپری استفاده می‌کند. این تصمیم Xiaomi از آنجایی تعجب آور است که صفحه نمایش 4K به انرژی بیشتری برای اجرا نیازمند است.

استفاده از صفحه نمایش 4K در گوشی‌های هوشمند، مورد عجیبی نیست و پیش از این سونی با چندین مدل از گوشی‌های خود به این رزولوشن دست یافته بود. بزرگترین گوشی 4K سونی اکسپریا 1 III نام دارد که 6.5 اینچ سایز دارد. اما حالا CC11 Pro می‌تواند با صفحه نمایش 6.55 خود به صدر جدول برود. البته باید اشاره کنیم که این احتمال وجود دارد که پرچمدار جدید Xiaomi تنها در چین عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رزولوشن 4K در 6.5 اینچ واقعا ارزش خرید نداره و FHD مناسب این سایز هست و 1440 دیگه کافی هست و بالاتر اصلا چشم توان دیدنش رو نداره و فرقش رو متوجه نمیشه

    البته گمانه زنی زوده و باید بیرون بیاد تا ببینیم فرقش مشهود هست یا نه!