Gionee و رونمایی از دو گوشی جدید Elife E8 و Marathon M5

شرکت جیونی ( Gionee ) در سال ۲۰۰۲ در کشور چین تاسیس گردید.این کمپانی که به خاطر تولید گوشی هایی با قیمت مناسب و مشخصات چشم گیر معروف شده است ، اکنون از دو گوشی جدید با نام های Gionee Elife E8 و Marathon M5 رونمایی کرده است.مهمترین ویژگی Gionee Elife E8 دوربین ۲۴ مگاپیکسلی در آن بوده و ویژگی اصلی Marathon M5 هم استفاده از دو باتری ۳۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی است که ظرفیت فوق العاده ۶۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت را برای باتری این گوشی به ارمغان آورده است.در ادامه مشخصات این دو گوشی جدید را مشاهده خواهید کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات فنی Gionee Elife E8 :

صفحه نمایش ۶ اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن QHD و تراکم ۴۹۰ پیکسل در اینچ
چیپ ست Mediatek Helio X10 (پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز)
پردازنده‌ گرافیکی PowerVR 6200
۳ گیگابایت حافظه رم
۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره سازی با قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی
دوربین ۲۴ مگاپیکسل (ثبت تصاویر با رزولوشن ۱۲۰ مگاپیکسل) مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال
پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع

gionee_elife_e8_back_front

همانطور که در مشخصات بالا مشاهده می کنید ، گوشی Gionee Elife E8 از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح QHD و تراکم پیکسلی ۴۹۰ پیکسل در هر اینچ بهره می برد. این صفحه نمایش AMOLED، رنگ ها را بسیار شفاف و رنگ مشکی را به خوبی نمایش می دهد.

این تلفن همراه از چیپ ست هشت هسته ای جدید Helio X10 مدیاتک بهره می برد که از پردازنده ۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی PowerVR 6200 استفاده می کند. ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز سایر ویژگی های ست افزاری آن به شمار می روند.

تلفن همراه Elife E8 از دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می کند که پس از تلفن های همراه Lumia 1020 و PureView 808 نوکیا سومین تلفن همراه از نظر کیفیت دوربین اصلی خواهد بود. البته به کمک نرم افزارهای نصب شده بر روی این تلفن همراه کیفیت عکس ها به ۱۲۰ مگاپیکسل می رسد.نرم افزار عکاسی این تلفن همراه در مدت زمان ۰.۸ ثانیه اجرا می شود و تشخیص منظره و فوکس خودکار در مدت زمانی میان ۰.۰۸ ثانیه الی ۰.۲ ثانیه انجام می شود. در این دوربین از لنزهای ۶ عاملی به همراه شیشه های sapphire استفاده شده است.فناوری لرزش گیر دست نیز، لرزش های تا ۱.۵ درجه را تصحیح خواهد کرد. این تلفن همراه از فلش های LED دوگانه و زوم بدون کاهش کیفیت به همراه توانایی فیلم برداری با کیفیت ۴K نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات فنی Gionee Marathon M5 :

صفحه‌ نمایش ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۷۲۰p
۲ گیگابایت حافظه رم
۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی داخلی با قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی
دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل
دوربین دوم با وضوح ۵ مگاپیکسل
پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان
دو باتری ۳۰۱۰ میلی‌آمپر ساعت (در واقع ظرفیت ۶۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت) به همراه استفاده از قابلیت شارژ سریع

Marathon M5

Marathon M5 نیز تمرکز خود را بر اصلی ترین مشکل تلفن های همراه کنونی گذاشته است که مدت زمان شارژدهی است. در حالی که سایر شرکت ها با به کارگیری رویه هایی همچون تعویض باتری و فناوری شارژ سریع سعی در برطرف کردن این مشکل دارند، این شرکت راه کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته است.

مهمترین ویژگی Marathon M5 هم باتری فوق العاده آن است.این گوشی از دو باتری با حجم ۳۰۱۰ mAh بهره می برد که در مجموع حجم باتری های آن به ۶۰۲۰ mAh می رسد. فناوری شارژ سریع نیز در این تلفن همراه به کار گرفته شده است. این تلفن همراه از دو چیپ ست شارژ باتری بهره می برد به این معنا که هر دو باتری در یک زمان شارژ می شوند. در نتیجه مدت زمان شارژ شدن باتری ها افزایش پیدا کرده است و گرمای ناشی از شارژ شدن نیز کاهش پیدا کرده و امنیت آن ها بالاتر رفته است.

به غیر از باتری ، سایر ویژگی های این اسمارت فون مشابه محصولات میان رده است. گوشی موبایل Marathon M5 از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با وضوح ۷۲۰p بهره می برد. این صفحه نمایش هرچند در مقایسه با دیگر گوشی های امروزی کمی ضعیف به نظر می رسد، اما از مصرف انرژی پایینی برخوردار است. پردازنده چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی و ۲ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری این تلفن همراه را تشکیل داده است.

Gionee Marathon M5 از دو سیم کارت به صورت همزمان و کارت حافظه خارجی به صورت جداگانه پشتیبانی می کند، از این رو از هر دو قابلیت می توان بهره برد. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند.

کمپانی Gionee گوشی Elife E8 در تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر) با قیمت ۶۴۵ دلار و گوشی Marathon M5 را در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر) با قیمت ۳۷۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.

نظر شما در مورد این دو محصول جدید Gionee چیست ؟

منبع : gsm arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*