مشخصات ایرباد بی سیم وان پلاس بادز زد 2

تصاویر و مشخصات ایرباد بی سیم وان پلاس بادز زد 2 لو رفت

وان پلاس حضور فعالی در بازار ایرباد‌ها دارد و حالا امروز شاهد انتشار تصاویر و مشخصات ایرباد بی سیم وان پلاس بادز زد 2 – OnePlus Buds Z2 هستیم.

هدفون بی سیم اقتصادی جدید وان پلاس با نام وان پلاس بادز زد 2 عرضه خواهد شد. البته چندی پیش نیز تصاویری از این ایرباد منتشر شده بود و حالا شاهد تصاویر جدیدی هستیم. البته تصویر جدید چیز متفاوتی به ما نمی‌گوید و تنها اطلاعاتی که در رابطه با طراحی و مشخصات ایرباد بی سیم وان پلاس بادز Z2 داشتیم را تایید می‌کند.

تصاویر و مشخصات ایرباد بی سیم وان پلاس بادز زد 2

مهمترین تغییر بادز 2 در مقایسه با نسل قبل استفاده از ۳ میکروفون برای حذف نویز فعال و طراحی جدید برای استفاده در هنگام وزش باد است. این هدفون‌ها توانسته‌اند برای مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق، گواهی IP55 را به دست آورند. کیس شارژ نیز دارای گواهی IPX4 است.

وان پلاس Buds Z2 از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند؛ اما خبری از هیچکدام از کدک‌های استریم صوتی پیشرفته نیست، بنابراین کاربر باید تنها به AAC و SBC متکی باشد. همچنین صدا توسط درایور‌های ۱۱ میلی‌متری تولید می‌شود.

مشخصات ایرباد بی سیم وان پلاس بادز زد 2

هر ایرباد در دل خود یک باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی را جای داده است و کیس شارژ نیز ۵۲۰ میلی‌آمپر به این میزان اضافه می‌کند. شارژ کامل این هدفون ۹۰ دقیقه طول می‌کشد و پس از آن می‌توانید با خیال راحت تا ۲۷ ساعت از زد 2 با قابلیت حذف نویز فعال استفاده کنید. در صورت غیر فعال کردن ANC، این میزان به ۳۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

البته اعداد اعلام شده همراه با کیس شارژ بودند و اگر بخواهید صرفا به باتری‌های کوچک داخل ایرباد اتکا کنید، می‌توانید با حذف نویز فعال تا ۵ ساعت و بدون آن تا ۷ ساعت از هدفون بی سیم جدید وان پلاس استفاده کنید. بادز زد که سال گذشته معرفی شد دارای حداکثر عمر باتری ۵ ساعته بود که یعنی امسال شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم.

خود کیس را می‌توان با استفاده از کابل USB-C شارژ کرد؛ اما از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند. هر ایرباد تنها ۴.۶ گرم وزن دارد و وزن کیس نیز حداکثر به ۴۲ گرم می‌رسد. کاربران می‌توانند از میان دو رنگ مشکی و سفید ایرباد مورد نظر را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*