کوین نیک مارکت

برگزاری اولین ایردراپ رمز ارزها در ایران توسط کوین نیک مارکت – 10 تا 30 مهرماه 1400

بازار معاملاتی رمزارز کوین نیک مارکت قصد دارد برای اولین بار در ایران و به مناسبت اولین سال تولدش، از ۱۰ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰، ایردراپ بزرگ ۲۵۰ میلیونی رمزارز شیبا را اجرا کند. اگر کمی با دنیای رمز ارزها آشنا باشید حتما تا به حال نام ایردراپ به گوش شما خورده است. اما ایردراپ دقیقا چیست؟

تقریبا کمتر کسی را می‌توان دید که از یک هدیه رایگان صرف نظر کند و پیگیر رسیدن به آن نباشد. ایردراپ نیز دقیقا مانند دریافت هدیه است. اما اگر بخواهیم کمی تخصصی‌تر آن را توضیح دهیم، ایردراپ به فرایند توزیع بدون هزینه رمزارز در حجم زیاد و به مقصد تعداد زیادی کیف پول‌ دیجیتالی است. به عبارت دیگر، با کمک ایردراپ می‌توانید به شکل رایگان به جمع آوری رمزارز بپردازید.

در کمپین ایردراپ کوین نیک مارکت قصد بر این است تا در یک زمان مشخص به مناسبت تولد این برند، ۲۵۰ میلیون رمزارز شیبا به تمام کاربرانی که در آن شرکت کنند، اهدا کند.

شرکت‌کنندگان بدون قرعه‌کشی، تنها بر طبق قوانین و شرایطی که در ادامه توضیح خواهیم داد، جایزه دریافت خواهند کرد. این جایزه به این صورت خواهد بود که مقدار ارز دیجیتال معین شده به طور مساوی بین تمام شرکت‌کنندگان تقسیم می‌شود. مقداری که به هر شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد بسته به تعداد کاربران، متغیر است.

برای شرکت در این ایردراپ و کسب رایگان توکن‌های شیبا شما باید یک سری قوانین ساده را اجرا کنید. توجه داشته باشید که کاربران می‌بایست برای شرکت در کمپین ایردراپ کوین نیک مارکت روند ذیل را به ترتیب انجام دهند و اگر کاربری حتی یکی از موارد را چه به عمد و چه به سهو رعایت نکند در این کمپین شرکت داده نخواهد شد. پس بسیار دقت کنید.

به دلیل این که کمپین ایردراپ پلتفرم کوین نیک مارکت برای اولین بار است که در ایران برگزار می‌شود، سعی کردیم قوانینی که برای آن در نظر گرفته شده نیز بسیار آسان باشد. پس حتما حواستان باشد که قوانین زیر را برای شرکت در کمپین اجرا کنید.

اولین کاری که باید برای شرکت در این کمپین انجام دهید، فالو کردن پیج اینستاگرام کوین نیک مارکت (coinnikmarket) است. در قدم دوم باید عضو کانال تلگرام کوین نیک مارکت (coinnikmarket@) شوید. پس از انجام این کارها، اکانت توییتر کوین نیک مارکت (coinnikmarket) را فالو کنید. در آخرین مرحله حداقل باید یک خرید یا فروش در مدت زمان ۱۰ تا ۳۰ مهرماه در پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت انجام دهید. البته اگر قبلا صفحات کوین نیک مارکت را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کرده‌اید، فقط کافی است در سایت حداقل یک خرید یا فروش رمزارز انجام دهید. همین.

پس حتما برای شرکت در این ایردراپ بزرگ، مراحل بالا را به صورت کامل انجام دهید.

کوین نیک مارکت

برای شرکت در این کمپین به اندازه کافی فرصت دارید. شما از روز شنبه ۱۰ مهر ماه تا جمعه ۳۰ مهر ماه فرصت دارید که با انجام قوانین ذکر شده در بالا، در این ایردراپ سهیم باشید. فراموش نکنید که حتما در این بازه زمانی باید قوانین را اجرا کنید. پس اگر خرید و فروش قبل یا بعد از این مدت انجام داده باشید، ایردراپ به شما تعلق نخواهد گرفت. البته اگر از قبل عضو رسانه‌های اجتماعی کوین نیک مارکت هستید و در سایت نیز ثبت نام کرده‌اید، فقط کافی است در این بازه زمانی حداقل یک تراکنش در سایت کوین نیک مارکت انجام دهید. برای شرکت در کمپین ایردراپ کوین نیک مارکت وارد این لینک شوید و مشخصات خود را وارد کنید.

بعد از اتمام کمپین و با توجه به تعداد کاربرانی که به درستی قوانین را اجرا کرده باشند، به تمامی شرکت‌کنندگان سهم برابری از ۲۵۰ میلیون توکن شیبا داده خواهد شد. زمان واریز وجوه، تاریخ 1400/08/08 همزمان با تولد یک سالگی کوین نیک مارکت خواهد بود.

کوین نیک مارکت یک بازار معاملاتی بدون واسطه ارزهای دیجیتال است که در آن کاربران با یکدیگر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازند. شما به راحتی و با داشتن کارت‌های شتاب بانکی، می‌توانید رمز ارزهای مورد نظر خود را به صورت ریالی خریداری کنید. کاربران به سادگی و با امنیت کامل ارزهای دیجیتال خود را در صرافی معامله و یا نگهداری می‌کنند. از طرفی چون در کوین نیک مارکت قیمت‌ها توسط کاربران تعیین می‌شود، می‌توانید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را با قیمتی کمتر از صرافی‌های دیگر خریداری کنید. در ضمن فرایند احراز هویت در کوین نیک مارکت تنها در مدت پنج دقیقه انجام می‌شود.

در حال حاضر ده‌ها رمز رمز ارز مختلف درون پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت وجود دارد و شما در صورت نگهداری وجوه خود در داخل کیف پول‌های صرافی، لازم به پرداخت کارمزد انتقال بلاک‌چین، بین رمز ارزهای مختلف را ندارید.

کوین نیک مارکت اولین و بزرگترین ایردراپ رمز ارزها در ایران را برگزار می‌کند، سعی کنید از این فرصت طلایی استفاده کنید و به صورت رایگان توکن شیبا دریافت کنید. تنها کافی است مشخصات خود را در این صفحه وارد کنید، چند قانون ساده را اجرا کنید و بدون قرعه‌کشی صاحب توکن شیبا شوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*