اسپیکر دور گردنی SRS-NS7 سونی

سونی از اسپیکر دور گردنی SRS-NS7 با فناوری دالبی اتموس رونمایی کرد

سونی از اسپیکر دور گردنی SRS-NS7 رونمایی کرد. این اسپیکر که از صدای دالبی اتموس هم پشتیبانی می‌کند، به تلویزیون، گوشی یا هر دستگاه بلوتوثی دیگری وصل می‌شود.

کمپانی سونی ساعاتی پیش از اسپیکر دور گردنی SRS-NS7 رونمایی کرد. این نخستین اسپیکر دور گردنی غول ژاپنی است که از دالبی اتموس هم پشتیبانی می‌کند.

اسپیکر دور گردنی SRS-NS7 سونی

SRS-NS7 به یک فرستنده بلوتوثی WLA-NS7 مجهز است و به لطف آن تلویزیون‌های BRAVIA XR سونی می‌توانند صدای دالبی اتموس را به اسپیکر انتقال دهند. این گیرنده همچنین کمک می‌کند تا صدا با کمترین تأخیر ممکن به گوش کاربر برسد تا تماشای تلویزیون دل‌پذیرتر شود. با این حال، حالت کم تأخیر فقط هنگام استفاده از تلویزیون‌های براویا ایکس آر سونی فعال می‌شود و دیگر تلویزیون‌ها از آن بی‌بهره خواهند بود.

اسپیکر دور گردنی SRS-NS7 سونی

گیرنده بلوتوثی WLA-NS7 سونی

کاربران با استفاده از اپلیکیشن 360Spatial Sound Personalizer می‌توانند از گوش‌های خود عکس بگیرند تا یک نقشه HRTF از گوش‌های آن‌ها ایجاد شده و به سیستم ارسال شود تا اسپیکر صدای دالبی اتموس را کاملاً متناسب با شکل گوش و سر کاربر پخش کند.

علاوه بر یک فرستنده برای اتصال به تلویزیون، اسپیکر دور گردنی SRS-NS7 همچنین می‌تواند به گوشی هوشمند یا هر دستگاه بلوتوثی دیگر شما وصل شود. به لطف یک میکروفون داخلی، شما می‌توانید با این اسپیکر به مکالمات صوتی هم پاسخ دهید. شما همچنین می‌توانید این اسپیکر را به صورت همزمان به دو دستگاه، مثل یک کامپیوتر و یک گوشی وصل کنید.

اسپیکر بلوتوثی دور گردنی جدید سونی از دو درایور استفاده می‌کند که شامل یک درایور فعال در یک طرف و رادیاتور منفعل در طرف دیگر می‌شود. هر دو برای ارائه موقعیت دقیق صدا، از نوع انتشار به طرف بالا هستند. یک پوشش پارچه‌ای روی این اسپیکر پوشانده شده و طراحی آن به شکل انعطاف‌پذیر است. علاوه بر این باید به گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش اتفاقی آب نیز اشاره کرد.

اسپیکر دور گردنی SRS-NS7 سونی

سونی می‌گوید این اسپیکر ۱۲ ساعت شارژدهی دارد. علاوه بر این تنها با ۱۰ دقیقه شارژ سریع، می‌توانید ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنید.

قیمت اسپیکر دور گردنی SRS-NS7

اسپیکر جدید سونی با قیمت ۳۰۰ دلار و از امروز پیش‌فروش می‌شود. گیرنده WLA-NS7 آن نیز به صورت جداگانه با قیمت ۶۰ دلار فروخته می‌شود. از این گیرنده می‌تواند به غیر از این اسپیکر، برای اتصال برخی از هدفون‌های بلوتوثی سونی به تلویزیون‌های BRAVIA XR نیز استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*