قطعی اینستاگرام

اختلال و قطعی اینستاگرام و واتساپ 16 مهر 1400؛ دوباره چه شده است؟

از دقایقی پیش در 16 مهر 1400، بار دیگر شاهد اختلال و قطعی اینستاگرام ، واتساپ و فیسبوک هستیم و مشخص نیست دوباره چه اتفاقی افتاده است.

فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ دوباره دچار اختلال شدند و برخی کاربران امکان دسترسی به آنها را ندارند. در حالی که چند روز پیش، سرویس‌های فیسبوک و زیرمجموعه‌های آن یعنی اینستاگرام به مدت شش ساعت برای کاربران سراسر جهان قطع شده بود، حالا بار دیگر این اتفاق رخ داده است و مشخص نیست چه زمانی این اختلال برطرف می‌شود.

هنوز حواشی مربوط به قطعی شش ساعته فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ در چند شب پیش به پایان نرسیده بود و خیلی‌ها هم متوجه نشدند که به طور دقیق چه اتفاقی برای این شبکه های اجتماعی افتاده بود. اکنون و از دقایقی پیش، کاربران زیادی از سراسر دنیا از کند شدن شدید اینستاگرام و اختلال در ارسال و دریافت پیام در پیام رسان واتساپ خبر می‌دهند.

واکنش رسمی فیسبوک به قطعی اینستاگرام

فیسبوک در اکانت توییتری خود نوشته از مشکل به وجود آمده در اپلیکیشن‌های خود آگاه است و برای رفع این مشکل تلاش می‌کند. اینستاگرام هم اعلام کرد ما خبر داریم که برخی از کاربران مشکلاتی در استفاده از Instagram دارند. ما متاسفیم و در حال کار برای حل این مشکل در اسرع وقت هستیم.

قطعی اینستاگرام قطعی اینستاگرام

هنوز دلیل اختلال و قطعی به وجود آمده در این اپلیکیشن‌ها مشخص نشده و همچنین معلوم نیست این مشکل تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*