منتظر تغييراتي انقلابي در نسخه جديد جيميل باشيد !

new gmail

ظاهرا گوگل در حال طراحي و توسعه نسخه جديد جيميل با تغييرات انقلابي است.احتمالا جیمیل به زودی آنقدر تغییر خواهد کرد که با دیدن ظاهر جدید آن شگفت زده خواهید شد.هم اکنون تعداد محدودي از کاربران در حال تست اين نسخه جديد جيميل هستند.بنا به گزارش ها ، گوگل بسياري از المان هاي رابط کاربري جيميل را حذف و يا به طور کلي تغيير داده است.

نوار منوهای سمت چپ صفحه در نسخه جدید جیمیل بطور کامل تغییر کرده است و حالا به صورت پیش‌فرض نمایش داده نمی‌شود. دکمه‌ها همچون Compose به گوشه راست و پایین صفحه منتقل شده‌اند. در این قسمت یک قابلیت جدید به نام Reminder اضافه شده است که به کاربر برای یادآوری موارد مختلف کمک می‌کند.

در این طراحی Hangouts نیز دستخوش تغییرات اساسی شده و با قالب کلی جیمیل یکپارچه شده است. رابط کاربری جدید جیمیل شباهت‌های بسیاری به طراحی کارت گونه Google Now دارد.

new gmail

نسخه جدید سرویس ایمیل گوگل از ماه گذشته در اختیار برخی از کاربران منتخب این سرویس قرار گرفته است. در این نسخه آزمایشی چندین قابلیت جدید مانند امکان ارسال ایمیل بصورت زمان بندی شده، قرارگیری ایمیل‌های خاص در بخش ویژه‌ای از صفحه و تغییر ستاره‌گذاری به سنجاق کردن، به جیمیل اضافه شده است.

در نسخه جدید جیمیل علاوه بر تب‌های Social، Promotional، Updates و Forums چند تب جدید شامل Travel, Purchase و Finance نیز برای دسته بندی‌ بهتر نامه‌ها، اضافه شده است.

هنوز مشخص نیست که نهایتا طراحی جیمیل به آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید، تغییر پیدا خواهد کرد یا خیر، چرا که گوگل در حال آزمایش این طرح است و شاید بازخوردهای کاربران موجب شود تا غول جستجوی دنیا مجبور به خلق طراحی دیگری شود. اما مشخصا گوگل در تلاش است تا سرویس جیمیل را بهبود بخشد و طراحی آن را دستخوش تغییرات اساسی کند.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*