گوشی سونی Xperia Z4v با نمایشگر QHD و قابلیت شارژ بیسیم معرفی شد

کمپانی سونی ماه گذشته اسمارت فون اکسپریا Z4 خود را در ژاپن معرفی کرد.اندکی پس از آن و برخلاف انتظار طرفدارن این برند ، نسخه بین المللی این گوشی با همان مشخصات Z4 اما به نام اکسپریا Z3 پلاس رونمایی گردید.امروز سونی مدل دیگری از پرچم دار ۲۰۱۵ خود را با نام Xperia Z4v مخصوص اپراتور مخابراتی Verizon معرفی کرده است.مهمترین تفاوت بین +Xperia Z3 با Xperia Z4v در حضور نمایشگر QHD و قابلیت شارژ بیسیم به صورت داخلی است.

گوشی Sony Xperia Z4v دارای نمایشگری ۵.۲ اینچی با وضوح QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (تراکم پیکسلی ۵۶۵ پیکسل در اینچ) می باشد.همچون اکسپریا زد ۳ پلاس، چیپست ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 430 همراه با ۳ گیگابایت حافظه رم مسئولیت امور پردازشی را در Xperia Z4v بر عهده دارند، بنابراین پیشبینی می شود به سبب وضوح بالاتر نمایشگر در Xperia Z4v نسبت به Xperia Z3+ با سخت افزاری مشابه، در محصول جدید سونی شاهد نتایج بنچمارک پایین تری در مقایسه با Xperia Z3+ باشیم.

Xperia-Z4v-1

Xperia Z4v از منظر میزان حافظه داخلی تنها در یک نسخه ی ۳۲ گیگابایتی عرضه می شود، البته امکان ارتقای میزان حافظه از طریق کارت های microSD نیز وجود خواهد داشت.دوربین اصلی Xperia Z4v توانایی ثبت تصاویر تا وضوح ۲۰.۷ مگاپیکسل را داشته و دوربین دوم آن نیز می تواند تصاویر سلفی ۵.۱ مگاپیکسلی بگیرد.

Xperia Z4v با ابعاد ۱۴۴.۴ در ۷۲.۳ در ۸.۷ میلیمتر و وزن ۱۶۲ گرمی نزدیک به ۱.۷ میلیمتر قطور تر و ۱۸ گرم سنگین تر از Z3 Plus می باشد.

Xperia-Z4v-2

همچون سایر پرچمداران و تولیدات برتر سونی، Xperia Z4v نیز با گواهی IP68 توانایی مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب را تا عمق ۱.۵ متری و مدت ۳۰ دقیقه دارد. باتری Xperia Z4v نیز از ۲۹۳۰ میلی آمپر ساعت در Xperia Z3+ به ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش یافته است، علاوه بر این همان طور که در بالا نیز اشاره شد، Xperia Z4v قابلیت شارژ بیسیم (Qi) را به صورت داخلی دارا می باشد.

لازم ذکر است، تا به این لحظه خبری مبنی بر قیمت Xperia Z4v منتشر نشده است و تنها می دانیم فروش این اسمارت فون در دو رنگ مشکی و سفید تابستان سال جاری آغاز خواهد شد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*