تصاوير و مشخصاتي از 3 تبلت جديد HP لو رفت

hp-tablet

امروز هم لو دهنده نام آشنا evleaks@ روز پرکاري را سپري کرده است.evleaks@ امروز تصاوير و مشخصاتي از 3 تبلت جديد اچ پي را بر روي فضاي مجازي منتشر کرده که در ادامه به بررسي آنها خواهيم پرداخت.با گجت نيوز همراه باشيد.

hp-tablet

اولين تبلتي که امروز تصوير و اطلاعاتي از آن منتشر شده از لحاظ ظاهري شباهت زيادي به اسمارت فون HTC One M8 دارد! البته اين تبلت به محصول ديگر اچ پي HP Slate7 VoiceTab نيز کم شباهت نيست با اين تفاوت که قاب جلوي آن متفاوت است.

hp-tablet

تبلت دوم برای افرادی که به ظرافت در طراحی و باریک بودن علاقه دارند، تعجب بر انگیز است!نکته ای که ممکن است نگاه شما را به خود جلب کرده باشد، حاشیه زیاد اطرف این تبلت است. evleaks در اکانت خود ذکر کرد که کاربران با صفحه نمایش کار می‌کنند و نه با حاشیه‌های نمایشگر به همین دلیل این حاشیه‌های زیاد باعث خواهد شد که شما به راحتی بتوانید از این تبلت استفاده کنید و بدون نگرانی از این که در چه موقعیتی هستید، تبلت خود را کنار وسایل دیگر قرار دهید. این که دلیل ذکر شده تا چه میزان قابل قبول است، بماند ولی گویا شرکت HP نیز قصد دارد، جای خود را میان اندروید و بازار آن، باز کند.
تصویر بالا کاملا نشان می‌دهد که در جلو این تبلت سفید رنگ، شاهد نام تجاری هیولت پاکارد (Hewlett Packard) هستیم و در پشت نیز، دوربین به همراه لوگو بزرگ HP دیده می‌شود.

hp-tablet

و اما از سومين تبلتي که امروز اطلاعات آن فاش شده است تنها ميتوان به سايز 7 اينچي و لوگو Beats Audio در پشت آن اشاره کرد.

هنوز اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری و قیمت این تبلت‌ها به بیرون درز نکرده است. آیا به نظر شما اچ‌پی می‌تواند با این سه تلبت جدید جایگاهی ارزنده برای خود کسب کند؟

منابع  : gsmarena | phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*