اجاق گاز بست

اجاق گاز بست با قیمت اقتصادی حداکثر امکانات را ارائه می‌کند

با اجاق گاز بست مدل BGC5-1012N با امکانات مناسب و قیمت اقتصادی می‌توانید از پس پخت و پز هر غذا و خوراکی بر بیایید.

شرکت بست دست به تولید اجاق گازی زده که همانند دیگر محصولاتش در دسته کالاهای خانگی اقتصادی قرار می‌گیرد. این موضوع روی کیفیت ساخت و عملکرد این اجاق گاز تاثیر منفی نگذاشته و با خرید آن می‌توانید برای سال‌ها از داشتن یک اجاق گاز با دوام مطمئن شوید.

در حال حاضر تنها یک مدل BGC5-1012N برای مجموعه اجاق گازهای بست موجود بوده که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای یک خانواده بزرگ باشد. وجود 5 شعله و فر و گریل گازی از جمله نقاط قوت این اجاق محسوب می‌شوند و در ادامه به بررسی بیشتر اجاق گاز بست خواهیم پرداخت. با گجت نیوز همراه باشید.

اجاق گاز بست مدل BGC5-1015N

اجاق گاز بست

اجاق گاز بست از نوع 5 شعله با فندک دستی بوده که دست آشپز را برای انتخاب سایز مناسب شعله باز می‌گذارد. شبکه چدنی آن مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت داشته و هیچ مشکلی از بابت خرابی پس از سال‌ها استفاده نخواهد داشت. بست برای این اجاق گاز سیستم ایمنی ترموکوبل را در نظر گرفته تا در صورت وجود مشکل در گرمایش، از ایجاد حریق و آتش‌سوزی جلوگیری شود. هنگامی که پخت و پز به اتمام رسید، می‌توانید با گذاشتن شیشه رویی از جذب گرد و خاک توسط اجاق پیشگیری کنید.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، فر و گریل گازی این اجاق از جمله مزایای آن برشمرده می‌شوند و با استفاده از آن می‌توان انواع کیک و دیگر خوراک‌هایی که برای پخته شدن به فر نیاز دارند را تهیه کرد. درون محفظه فر سامانه طبقاتی قرار داده شده و یک عدد سینی و یک عدد شلف درون آن، تجهیزات مربوط به فر را کامل می‌کنند.

اجاق گاز بست

درب فر از شیشه دو جداره‌ای بوده که با افزایش دمای درون فر، هیچ‌گونه مشکلی از بابت شکستن یا آسیب‌دیدگی نخواهد داشت. همچنین امکان تمیز کردن آن به سادگی وجود دارد تا بتوانید محتویات درون فر را در هر لحظه به خوبی مشاهده کنید.

پایه‌های اجاق گاز قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و می‌توانید آن را با کابینت‌های اطراف یا قد آشپز هم‌تراز کنید. اجاق گاز بست 600 میلی‌متر ارتفاع، 900 میلی‌متر عرض و 800 میلی‌متر عمق داشته و به خوبی حتی در آشپزخانه‌های کوچک جای می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*