ایرفون گیمینگ بلک شارک

ایرفون گیمینگ بلک شارک با عمر باتری ۲۸ ساعته معرفی شد

ایرفون گیمینگ بلک شارک رونمایی کرد. ایرفون بی سیم Black Shark عمر باتری ۲۸ ساعته دارد و از درایور‌های بزرگ ۱۴.۲ میلی‌متر بهره می‌برد.

برند بلک شارک از اولین ایرفون گیمینگ بی سیم خود در کنار گوشی‌های گیمینگ سری Black Shark 4S پرده‌برداری کرد. این ایرفون‌ها در چین با نام Black Shark Fengming True Wireless Bluetooth earphones عرضه خواهند شد؛ اما طبیعتا در صورت عرضه در بازار‌های جهانی، شرکت سازنده نام دیگری را برای آنها در نظر خواهد گرفت.

مشخصات و ویژگی‌های ایرفون گیمینگ بلک شارک

ایرفون گیمینگ بلک شارک

ایرفون Black Shark از درایور‌های ۱۴.۲ میلی‌متری بزرگ با دیافراگمی از جنس کامپوزیت تیتانیوم با حساسیت بالا بهره می‌برد و قادر است صدایی قدرتمند و شفاف را با تاخیر زمانی پایین ۸۵ میلی‌متری ارائه دهد.

محصول جدید بلک شارک می‌تواند با یک بار شارژ تا ۲۸ ساعت موسیقی پخش کند. همچنین شرکت سازنده آن را به دو میکروفون مجهز کرده تا نویز محیط را در هنگام تماس کاهش دهند.

این ایرفون‌ها از طراحی فوق‌العاده سبکی نیز بهره می‌برند و هرکدام تنها ۴.۵ گرم وزن دارند. به همین خاطر استفاده از آنها برای مدت طولانی راحت است و گوش را اذیت نمی‌کند.

ایرفون گیمینگ بلک شارک

ایرفون گیمینگ بلک شارک به بلوتوث ۵.۲ و فناوری تاخیر زمانی پیشرفته هم مجهز شده است. اگر این ایرفون‌ها را در کنار گوشی‌های سری بلک شارک 4S استفاده کنید، تاخیر زمانی به ۳۰ میلی ثانیه کاهش پیدا می‌کند. این ایرفون‌ها همچنین از برخی اعلان‌های صوتی اختصاصی برای سناریو‌های مختلف همچون تشخیص گوش، تغییر مود و کم شدن شارژ باتری پشتیبانی می‌کند. احتمالا کاربر بتواند این اعلان‌ها را شخصی سازی کند.

در بحث عمر باتری، Black Shark Fengmeng بدون کیس شارژ تا ۶ ساعت شما را همراهی می‌کند و در کنار آن نیز می‌تواند تا ۲۸ ساعت دوام بیاورد. شارژ کامل آن نیز ۱.۵ ساعت طول می‌کشد.

ایرفون گیمینگ بلک شارک

علاوه بر اینها، بلک شارک در همکاری مشترکی با شرکت بازی سازی Bandai Namco نسخه گاندام ادیشن این ایرفون‌های بی سیم را نیز توسعه داده است. این ادیشن  یک رنگ دیگر را در کنار رنگ‌های مشکی و سفید در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شیائومی علاوه بر ایرفون گیمینگ بلک شارک، از برخی اکسسوری‌های گاندام ادیشن دیگر همچون یک فن مغناطیسی و یک قاب محافظ با رسانایی گرمایی بالا رونمایی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*