اجاق گاز و هود شیائومی

اجاق گاز و هود شیائومی هم روانه بازار شد + قیمت

ست اجاق گاز و هود شیائومی تحت عنوان Mi Home Smoke Stove Set S1 رونمایی شد. این ست از روز جمعه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

شیائومی به تازگی ست Mi Home Smoke Stove Set S1 را رونمایی کرده است. این ست در بردارنده یک اجاق گاز هوشمند با نام mija Gas Stove S1 4500W و یک هود به روز با نام Mija Cross-bordwr Range Hood است. اجاق گاز و هود شیائومی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از حرکات دست پشتیبانی می‌کنند. یعنی شما می‌توانید با استفاده از حرکات دست و بدون فشار دادن هیچ دکمه‌ای دستگاه را خاموش کنید. این قابلیت تحت عنوان air gestures شناخته می‌شود.

اجاق گاز و هود شیائومی

شیائومی برای این که درصد خطای این مجموعه کمتر شود و بتوانند به خوبی دستورهای داده شده از طریق دست را اجرا کنند برای آن‌ها سنسور مادون قرمز دوگانه در نظر گرفته است. مثلا شما می‌توانید برای روشن کردن هود این مجموعه تنها دست خود را به سمت راست بکشید و همچنین چنانچه قصد خاموش کردن هود را نیز داشتید می‌توانید به راحتی و با کشیدن دست به سمت چپ این کار را انجام دهید. علاوه بر این بعد از روشن کردن هود نیز می‌توانید با کشیدن دست به سمت راست قدرت آن را کم و زیاد کنید.

دو شعله اجاق گاز این مجموعه به صورت کامل تحت پوشش دودکش هود که 900 میلی‌متر عرض دارد قرار می‌گیرند و بدین واسطه دودهای ناشی از کار با گاز تماما وارد هود می‌شوند. نهایت سرعت موتور داخلی میجیا هود 1010 دور در دقیقه است و همچنین روتور آن نیز 256 میلی‌متر قطر دارد که به واسطه این مشخصات نیروی مکش میجیا هود به 21 متر مکعب در دقیقه رسیده است.

اجاق گاز و هود شیائومی با چه قیمتی روانه بازار خواهند شد؟

اجاق گاز و هود شیائومی

راندمان حرارتی اجاق گاز Mijia بسیار بالاست و توان خروجی آن به ۴۵۰۰ وات می‌رسد. شما می‌توانید درجه حرارت این اجاق را از ۱۸۰ تا ۲۳۰ درجه تنظیم کنید. هارمونی اجاق گاز و هود شیائومی علاوه بر طراحی ظاهری در عملکرد آن‌ها نیز دیده می‌شود. مثلا وقتی که با اجاق گاز مشغول به کار می‌شوید و دود راه می‌افتد هود نیز سریعا به صورت خودکار فعال می‌شود. مکش این هود بسته به دمای ساطع شده از اجاق گاز، به صورت خودکار تنظیم خواهد شد. مطابق با اخبار منتشر شده، ست اجاق گاز و هود شیائومی از روز جمعه روانه بازار می‌‌شود. برای خرید این ست باید مبلغی برابر با 2598 یوان (403 دلار) را پرداخت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*