اینترنت نامحدود TD مبنا تلکام

تنها اپراتور ارائه دهنده اینترنت حجمی و نامحدود بدون آستانه مصرف منصفانه TD-LTE در کل کشور (مبنا تلکام)، شرایط مناسبی برای کاربران فراهم کرده است.

زمان کلمه ای مهم برای بشریت به حساب می آید آنقدر که بشریت تصمیم به آنلاین شدن اکثر فعالیت ها روزمره کرده است. در سال های اخیر با دسترسی به حوزه اینترنت و ارتقا آن بسیاری از کاربران تلاش می کنند وقت خود را بهینه تر و با سرعت بیشتر انجام دهند.

حال TDD (time division duplex) LTE که با نام اینترنت TD-LTE  شناخته می شود توانسته جایگاه بهتری در میان کاربران ایرانی  نسبت به اینترنت ADSL و وایمکس پیدا کند.

در استاندارد TD-LTE از تمام ظرفیت پهنای باند جهت دریافت و ارسال اطلاعات و داده ها استفاده می گردد به همین منظور این تبادل اطلاعات سرعت بیشتری یافته و می توان این ظرفیت را  با کنترل بازه زمانی در زمان های مختلف تغییر داد.

تفاوت TD-LTE با وایمکس

TD-LTE اینترنت نسل 4 ثابت خانگی بوده که سرعت بیشتر، عدم وابستگی به خطوط تلفن، مودم و اینترنت همراه در سراسر کشور، پینگ پایین و تثبیت سرعت در دانلود و آپلود را نسبت بهWIMAX به کاربران خود ارائه می دهد.

TD-LTE در مقابل با WIMAX هزینه کمتری را در برداشته به دو صورت اینترنت حجمی و نامحدود قابل ارائه بوده و علاوه بر آن با افزایش ظرفیت انتقال داده ها  توانسته تمرکز کاربران را به خود جلب نماید.

سرویس حجمی  و نامحدود TD-LTE  

تنها اپراتور ارائه دهنده اینترنت حجمی و نامحدود بدون آستانه مصرف منصفانه TD-LTE  در کل کشور (مبنا تلکام)، شرایط مناسبی را جهت  استفاده از اینترنت TD-LTE مانند استفاده در دوبین های مدار بسته با سرعت و دقت بیشتر، پینگ پایین برای کاربران بازی های آنلاین و پایداری بالا در دانلود و آپلود همراه با تاخیر پایین در اقصی نقاط کشور فراهم آورده است.

اینترنت TD مبنا تلکام

جشنواره اینترنت های TD-LTE و ADSL2+ یلدا در مبنا تلکام به مدت یک هفته              

به مناسبت پایان آذر ماه و مراسم  شب یلدا مبنا تلکام تعرفه های ویژه ای در سایت و اینستاگرام خود برای علاقه مندان به اینترنت پرسرعت و با حجم بالا ارائه نموده که از اهم آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرویس حجمی 400 گیگ + 100 گیگ حجم رایگان

سرویس حجمی 540 گیگ + 150 گیگ حجم رایگان

سرویس حجمی 780 گیگ + 200 گیگ حجم رایگان

و 15% تخفیف برای تمامی سرویس های ADSL2+  با کد تخفیف  yalda1400

نحوه فعال شدن اینترنت توسط مبنا تلکام

اینترنت TD مبنا تلکام