نمایشگر هواوی MateView GT

نگاهی به نمایشگر هواوی MateView GT ؛ یک مانیتور گیمینگ واقعی

نمایشگر هواوی MateView GT یک مانیتور گیمینگ واقعی است که به تازگی عرضه شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها و قابلیت‌های میت ویو جی تی می‌اندازیم.

یکی از ضروری‌ترین موارد برای تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی کردن، داشتن یک مانیتور گیمینگ حرفه‌ای است؛ چرا که جنبه بصری و دیداری، نقش مهم و تعیین کننده‌ای در تجربه گیمرها دارد. در همین راستا شرکت هواوی در سال جاری مانیتور گیمینگ منحصربه‌فرد و جذابی را به نام MateView GT عرضه کرد که از مشخصات و ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پنل 3K با نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی، ساندبار استریو و طراحی زیبا و خاص اشاره کرد. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های این نمایشگر گیمینگ هواوی را بررسی کنیم.

ویژگی های نمایشگر هواوی MateView GT

بهترین پنل برای بازی کردن

صفحه نمایش مانیتور هواوی میت ویو جی تی گزینه‌ای ایده‌آل برای بازی کردن است. این نمایشگر گیمینگ علاوه بر برخوداری از صفحه نمایش بزرگ با خمیدگی زیاد 1500R، دارای پنل بسیار باکیفیت و سریع 3K با نرخ تازه‌سازی تصویر 165 هرتزی و نسبت ابعاد 21 به 9 است که مجموع این ویژگی‌ها باعث می‌شوند گیمرها در دنیای بازی‌ها غرق شوند. نسبت ابعاد 21 به 9 باعث شده با یک مانیتور عریض با میدان دید گسترده‌تر در بازی‌ها روبه‌رو باشیم.

نمایشگر هواوی MateView GT

پنل مانیتور هواوی MateView GT از داینامیک رنج یا گستره دینامیکی 4000:1 بهره می‌برد و می‌تواند تمام جزئیات صحنه بازی‌ها را با کیفیت بالا به نمایش دربیاورد و هیچ جزئیاتی در صحنه‌های تاریک بازی از چشم گیمرها پنهان باقی نمی‌ماند. بیشینه شدت روشنایی این نمایشگر به 350 نیت می‌رسد و شفافیت بسیار بالایی در تمامی صحنه‌های بازی نشان داده خواهد شد.

نمایشگر هواوی MateView GT

دقت نمایش رنگ‌ها نیز در پنل نمایشگر گیمینگ میت ویو GT بسیار بالاست و این پنل می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف را از یکدیگر تفکیک کند. توانایی نمایش 90 درصد رنگ‌های فضای رنگی DCI-P3 و Delta E کمتر از 2 از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش MateView GT محسوب می‌شود که باعث شده‌اند عملکرد خیره کننده‌ای را در پخش فیلم‌های سینمایی با رنگ‌های کاملا طبیعی یا استفاده گرافیکی مشاهده کنیم.

ساندبار حرفه‌ای و منحصربه‌فرد

نمایشگر هواوی MateView GT دارای یک ساندبار حرفه‌ای و منحصربه‌فرد با نورپردازی RGB تماشایی و یک سازوکار شگفت‌انگیز برای تنظیم شدت بلندی صدا است که چنین سیستمی را برای اولین بار در بین مانیتورهای گیمینگ مشاهده می‌کنیم. به این ترتیب علاوه بر بی نیاز شدن گیمرها از هدست، میکروفون و اسپیکر، این مانیتور طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارد و شما از داشتن یک ریگ گیمینگ خیره‌کننده نهایت لذت را خواهید برد.

نمایشگر هواوی MateView GT

شما فقط با کشیدن انگشت خود روی نوار نورپردازی ساندبار مانیتور، می‌توانید شدت بلندی صدای آن را تنظیم کنید که این یک روش خلاقانه برای کنترل صدا محسوب می‌شود. نورپردازی RGB نیز ظاهر جادویی و زیبایی را به این ساندبار بخشیده و چشمان هر کسی را به خود خیره می‌کند.

مانیتور گیمینگ واقعی

صرفا داشتن پسوند یا پیشوند گیمینگ برای یک مانیتور باعث نمی‌شود که آن نمایشگر گزینه‌ای مناسب برای گیمینگ باشد؛ بلکه باید محصول مورد نظر به طور کاملا تخصصی برای گیمرها ساخته و طراحی شده باشد تا بتوانیم به آن یک مانیتور گیمینگ واقعی بگوییم.

نمایشگر هواوی MateView GT

در مانیتور هواوی MateView GT کاملا روی نیازهای تخصصی گیمرها تمرکز شده و از قابلیت‌های بدون استفاده و اضافی یا با تاثیر نامحسوس دوری شده است. این نمایشگر گیمینگ، پنل مرغوب و پرنور با خمیدگی بالایی دارد و با ویژگی‌هایی مانند نسبت ابعاد ایده‌آل برای گیمینگ، طراحی زیبا و باشکوه، ساندبار حرفه‌ای با میکروفون داخلی برای بی نیاز شدن گیمرها از هدست، قابلیت‌های نرم افزاری برای مزیت بخشیدن به گیمرها در بازی‌ها، پنل دوست‌دار چشم و درگاه‌های ارتباطی کامل، تجربه دیداری مجذوب کننده‌ای را ارائه می‌دهد و تعریفی تازه از یک ماینتور مخصوص بازی را به وجود آورده است.

نمایشگر هواوی MateView GT

در مرحله توسعه و طراحی مانیتور هواوی میت ویو جی تی، گیمرهای حرفه‌ای برای ساعت‌ها آن را استفاده و آزمایش کردند و این نمایشگر گیمینگ به بهترین شکل ممکن برای ارائه مطلوب‌ترین تجربه، تیون شده است. MateView GT یک مانیتور گیمینگ واقعی است و برعکس بعضی از مدل‌های موجود در بازار، فقط پسوند اغواگرانه Gaming را با خود به همراه ندارد.

نمایشگر هواوی MateView GT

مانیتور خمیده 34 اینچی هواوی میت ویو GT باعث می‌شود گیمرها بتوانند بیشتر از همیشه از بازی کردن حرفه‌ای لذت ببرند.