بهترین تبلت ها

معرفی بهترین تبلت ها مناسب برای کار و بازی

تبلت ها دستگاه های هوشمند و کاربردی هستند که برای انجام کارهای روتین ابزار مناسبی به شمار می‌آیند. آن‌ها سایزی بین لپ تاپ‌ها و تلفن های همراه دارند. بسیار سبک هستند و به راحتی در کیف جای می‌گیرند، بنابراین در سفرها به راحتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

با افزایش قیمت دستگاه های هوشمند، بهترین تصمیم آن است که با یک تیر دو نشان بزنید، در این مقاله قصد دارم بهترین تبلت های مناسب برای کار و بازی را به شما معرفی کنم. اما  اگر دنبال کاری بیش از فعالیت‌های معمول و روزمره هستید، لپ تاپ انتخاب بهتری است. با این اوصاف می‌توان گفت که فناوری جدید لپ تاپ هواوی، لنوو، ایسوس، دل و بسیاری برندهای دیگر کارها را برای کاربران آن آسان‌تر کرده است.

1

سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

نمایشگر 12 اینچی زیبای سامسونگ گلکسی تب S7 از سوپرآمولد پوشیده شده است و با نرخ نوسازی 120 هرتزی کار می‌کند و تمایز آن با ایپد پرو در اندازه آن‌هاست، زیرا سامسونگ گلکسی تب S7 کوچکتر و نازک تر از آیپد پرو است. با یک بار شارژ سریع می‌توانید از تماشای فیلم مورد علاقه‌تان لذت ببرید. همچنین سامسونگ گلکسی تب S7+ از فست شارژ 45 واتی پشتیبانی می‌کند با این حساب، 8 تا10 به شارژ مجدد نیازی ندارد. دستگاه به یک دوربین عریض 13 مگاپیکسلی و فوق عریض 5 مگاپیکسلی پشتی و 8 مگاپیکسلی جلویی مجهز است. با این وجود اگر نمایشگر اولویت اول در انتخاب شماست این تبلت را به شما توصیه می‌کنم.

مایکروسافت سرفیس بوک 3

مایکروسافت مثل همیشه طراحی زیبا و ظریف تبلت‌هایش را به رخ می‌کشد.  این دستگاه غیر از طراحی بسیار چشمگیر و ظریف، کیبورد راحتی دارد و ساعت‌ها تایپ کردن دست شما را خسته نمی‌کند. مایکروسافت سرفیس بوک 3 دو باتری دارد که یکی در تبلت و دیگری در پایه صفحه کلید قرار گرفته است و یک روز کامل کاری، بدون دغدغه کم شدن شارژ کار می‌کند. اما مهم‌ترین نقطه ضعف این دستگاه در گرانی آن است. اگر برای خرید تبلت بودجه محدودی در نظر گرفتید، این لپ تاپ مناسب شما نیست.

بهترین تبلت ها

اپل آیپد ایر

صفحه نمایشگر 10 اینچی دستگاه از ips lcd پوشیده شده است، سطح جلویی از شیشه و قسمت پشتی و فریم با آلومینیوم ساخته شده است. نقطه قوت دستگاه در دوربین آن خودنمایی می‌کند. اگر دنبال بهترین تبلت و دوربین گوشی 2021 هستید به فروشگاه اینترنتی لیپک مراجعه کنید، دوربین اصلی دستگاه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7 مگاپیکسل است و بدون نگرانی تا 10 ساعت شارژ دستگاه را تامین می‌کند.

لنوو یوگا اسمارت تب

طراحی این تبلت به گونه‌ای است که به راحتی در دستان شما جای می‌گیرد. لبه خمیده‌ای دارد و از پایین خم می‌شود طوری که جا برای ایستادن دستگاه فراهم می‌کند. لنوو یوگا با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 439 سوخت می‌گیرد و با 4 گیگابایت رم رضایت شما را جلب می‌کند اما تا 256 گیگابایت حافظه اضافی گنجایش دارد، از طریق میکرو اس دی می‌توانید آن را افزایش دهید. تبلت لنوو یک سنسور 5 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 8 مگاپیکسلی جلویی در خود جای داده است.

بهترین تبلت ها

سامسونگ گلکسی تب 6 لایت

سطح جلویی سامسونگ گلکسی تب 6 لایت از شیشه و یک قاب فلزی در عقب تشکیل شده است، بنابراین چندان به متریال دستگاه نمی‌توان اعتماد کرد و مقاومت چندانی ندارد. چیپست سامسونگ گلکسی تب 6 لایت با پردازنده اگزینوس 9611 کار می‌کند. این چیپست در گوشی های میان رده نیز به کار رفته است، چیپست چندان قدرتمند نیست و بیشتر برای کارهای سبک کاربرد دارد، اما به راحتی بازی‌های جذابی مثل Call of Duty را اجرا می‌کند، نکته خوبی که دستگاه دارد این است که به شارژ مداوم نیازی ندارد باتری 7040 میلی آمپرساعتی به شارژ سریع 15 واتی مجهز است و به راحتی کار شما را در یک روز راه می‌اندازد. و این مقدار در میان تبلت‌ها کاملا معقول است. مزیت دیگر این دستگاه این است که می‌توانید حین حرکت به LTE متصل شوید.

آیپد پرو 2021

آیپد 12 اینچی با سی پی یو M1 ویژه شرکت اپل کار می‌کند و سرعت فوق‌العاده‌ای دارد. آیپد پرو اپل به راحتی به ایرپاد اپل متصل می‌شود و می‌توانید هنگام کار کردن از موسیقی با آن لذت ببرید. دستگاه به دوربین عقبی و عریض 12 مگاپیکسلی و فوق عریض 10 مگاپیکسلی مجهز است. اما نکته‌ای که در این دستگاه تغییر نکرده، طراحی آن است، با این وجود اگر مدل کوچک‌تر را ترجیح می‌دهید باید نسخه 11 اینچی آن را خریداری کنید. طبق ادعای اپل، آیپد پرو تا 10 ساعت را بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد و در این مدت می‌توانید کارهایی مثل جستجو در وب، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و بازی را انجام دهید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*