انتشار آپدیت اندروید ۵.۱.۱ برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج

کمپانی سامسونگ از امروز انتشار آپدیت اندروید ۵.۱.۱ برای آخرین پرچم داران خود یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج را آغاز کرده است.گفتی است کهکشانی های ششم سامسونگ با این بروزرسانی دستخوش تغییرات و بهبودهای قابل توجهی می شوند.

سامسونگ هفته این بروز رسانی را ابتدا در آمریکا و فقط برای نسخه های اپراتور T-Mobile منتشر کرد و اکنون این بروزرسانی بصورت بین المللی منتشر شده است.در حال حاضر این بسته بروزرسانی صرفاً از طریق خود دستگاه ها (OTA) در دسترس می باشد و برای این کار ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی (Settings) خود رفته و گزینه About device را انتخاب کنید؛ وارد قسمت Software Update شده و در صورت وجود بروزرسانی، می توانید مستقیما این نسخه را دریافت نمایید.

galaxy-s6-and-galaxy-s6-edge-1

با اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری TouchWiz، اکنون مدیریت رابط کاربری پیش فرض دوربین اسمارت فون های Galaxy S6 و S6 edge ساده تر شده و قابلیت های جدید را برا این اسمارت فون ها به ارمغان آورده است که از آن جمله می توان به حذف دکمه های S Finder و Quick Connect از نوار اعلانات، امکان ترتیب بندی اپلیکیشن‌ها در صفحه منو از طریق حروف الفبا و بهبود کارکرد گوشی اشاره کرد.

 منبع :  technobuffalo 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا گوشی من به روزرسانی نمیشه میشه یک کمک بکنی همه چیز داره فقط به روز رسانی نمیشه

  2. سلام من گوشیم اصلا نداره ک بخوام اپدیت کنم یعنی قسمت اپدیت نداره زیرو روش کردم نداره موندم بخوام چجوری اپدیت کنم اندرویدمو میشه ب ایمیلم بزنین کمکم کنین