کانن دوربین دیجیتال جدید خود را با عنوان EOS 5D Mark III معرفی کرد

 


از مدتی قبل گفته می شد که شرکت کانن در این ماه خبر مهمی برای علاقمندان به عکاسی دارد. این ماه نه تنها تولد ۲۵ سالگی اولین دوربین EOS SLR است، بلکه این شرکت با یک دوربین رویایی دیگر وارد گود رقابت شده است. با آخرین عضو خانواده از دوربین های full-frame آشنا شوید: EOS 5D Mark III. محصولی که یک جایگزین برای Mark II خواهد بود. هر چند از نظر شکل ظاهری کاملا شبیه نیاکان قبلی است، اما بدنه از نظر استحکام و مقاومت نسبت به گرد و غبار بهبود یافته است.
با وجود عدم تغییرات ظاهری، شما با مجموعه بزرگی از تغییرات فنی مواجه هستید. از یک نمایشگر 1,040,000-dot در اندازه 3.2 اینچی گرفته تا پردازشگر Digic 5+ و سنسور 22.3 مگاپیکسلی.
سیستم فوکوس خودکار 61 نقطه و امکان استفاده از دو کارت حافظه. و ISO از 50 تا 102400 . در فیلمبرداری این دوربین می تواند تصاویر 1080p را با سرعت 24/25/30 فریم در ثانیه ضبط کند و در 720p قادر به ثبت با سرعت 60/50 است.
ورودی میکروفون استریو نیز در این دوربین وجود دارد تا فیلم های خودتان را با این دوربین حرفه ای تر بسازید. ضمن اینکه این اولین دوربین EOS است که ورودی هدفون هم دارد تا همزمان بر کیفیت صداهای ضبط شده نظارت داشته باشید.
کانن می گوید سیستم پردازش این دوربین که Digic 5+ نام دارد نسبت به مدل 4 که در دوربین Mark II وجود داشت ۱۷ برابر سریع تر عمل می کند و ترکیب آن با سنسور دوربین سبب شده که تصاویر در فرمت JPEG با این دوربین نسبت به مدل قبل کیفیت بهتری داشته باشند و نویز بسیار کمتری در آنها ببینید.
این شرکت می گوید طراحی سنسور نیز در مدل Mark III تغییر کرده و حالا پیکسل ها نور را بهتر دریافت می کنند و این همان تکنولوژی است که در مدل 1 DX استفاده شده. بنابراین این دوربین در عکاسی در نورهای کم، بسیار موفق عمل می کند.
نمایشگر این دوربین به شما اجازه می دهد دو تصویر را با مشخصات فنی آنها در کنار یکدیگر ببینید تا امکان مقایسه آنها را با هم داشته باشید. دوربین Mark III همچنین قادر به عکاسی HDR نیز هستد.
اگر بخواهید این دوربین عکاسی حرفه ای جدید کانن را داشته باشید، لازم است که تا پایان این ماه برای ورود اش به بازار صبر کنید و ۳۵۰۰ دلار برای بدنه کنار بگذارید. البته دوربین که بدون لنز نمی شود. بنابراین قیمت دوربین با یک لنز زوم EF24-105mm f/4L IS معادل ۴۳۰۰ دلار است.

گالري عکس(لطفا جهت نمايش عکس ها در سايز بزرگ کليک کنيد)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*