میزان فروش اچ تی سی وان ام ۹ نسبت به وان M8 حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است !

شرایط لحظه به لحظه برای اچ تی سی در حال بدتر شدن است و به نظر می رسد دیگر هیچ امیدی به پرچم دار جدید این کمپانی یعنی گوشی وان ام ۹ نباشد.عدم استقبال کاربران از این گوشی تا حدی است که میزان فروش One M9 نسبت به وان M8 حدود ۵۰ درصد کاهش داشته باشد.

وبسایت DigiTimes گزارش داده که میزان عرضه‌ی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی طی سه ماه اول فروش ۴.۷۵ میلیون دستگاه بوده که ۴۳.۷۵ درصد کمتر از میزان عرضه‌ی وان M8 در همین بازه زمانی است. برای درک عملکرد بد اچ‌تی‌سی می‌توان این آمار را با صادرات ۱۰ میلیونی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج در یک ماه اول فروش مقایسه کرد.

این شرکت تایوانی در پرچمدار جدیدش سایز صفحه‌نمایش و رزولوشن گوشی خود را مشابه با وان M8 برگزید و حتی طراحی کلی این گوشی نیز مشابه با پرچمدار قبلی‌اش بود. اچ‌تی‌سی این عدم تغییر کلی دستگاه را رضایت این شرکت از وان M8 عنوان کرد، اما به نظر می‌رسد بازار نظر دیگری داشته و حالا ارزش سهام اچ‌تی‌سی به پایین‌ترین حد خود رسیده است؛ کاهش سهمی که شرکت ایسوس را به فکر خرید اچ‌تی‌سی انداخته است.

شکست بزرگ اج تی سی وان ام ۹ ، کمپانی HTC را مجبور به آماده کردن پرچم داری دیگر برای عرضه در اکتبر امسال کرده است.اما هنوز مشخص نیست که آیا محصولی جدید خواهد توانست اچ تی سی را از بحران خارج سازد یا خیر ، نظر شما چیست ؟

 منبع :  gsmarena 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*