گوشی ردمی نوت 11

گوشی ردمی نوت 11 به لطف دو باتری و پمپ شارژ، کمتر داغ می‌کند

شیائومی در گوشی ردمی نوت 11 – Redmi Note 11 از دو باتری و پمپ شارژ استفاده کرده تا شارژ پرسرعت 120 واتی حرارت زیادی را به وجود نیاورد.

طی روزهای آینده شیائومی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 رونمایی می‌کند. اخبار ضد و نقیض زیادی را در این مدت شنیده‌ایم که هر یک به بخشی از امکانات این گوشی‌ها مربوط هستند. اطلاعات رسمی در مورد طراحی، نمایشگر و مشخصات فنی این گوشی‌ها نیز تاکنون منتشر شده است. ولی هیچ اطلاعاتی از پردازنده این گوشی‌ها در دست نیست.

هر چه به رونمایی از گوشی ردمی نوت 11 نزدیک می‌شویم، اطلاعات کلیدی‌ترین از آن به بیرون درز پیدا می‌کند. به طور مثال یکی از این امکانات، پشتیبانی گوشی از فناوری شارژ فوق پرسرعت 120 واتی است.

اما خیلی زود پس از اعلام این خبر، Lu Weibing مدیر ارشد برند ردمی گفته است که «نه تنها به 120 وات نیاز داریم، بلکه به سرعتی فراتر از آن نیاز داریم». او می‌گوید گوشی‌های سری Redmi Note 11 از راهکار دو سلولی + دو پمپ شارژ استفاده می‌کنند. این دو سلول به صورت سری به یکدیگر وصل می‌شوند و ولتاژ یک سلول کاهش پیدا می‌کند تا فرآیند شارژ امن‌تر باشد. دو پمپ نیز به صورت موازی به یکدیگر متصل می‌شوند که مقاومت کمتر و حرارت کمتری را ارائه می‌کند.

آگوست سال گذشته شیائومی از نخستین راهکار شارژ سیمی پر سرعت 120 واتی در جهان پرده برداشت. با توجه به محدودیت‌هایی که در اتلاف گرما، سیم‌کشی و چیپست وجود دارد، در حال حاضر تنها امکان استفاده از این فناوری در گوشی‌های بالارده و پرچمدار بازار وجود دارد. اکنون شیائومی می‌خواهد این فناوری را به یک گوشی میان‌رده بیاورد. بی‌شک این باعث پیشرفته‌تر بودن هرچه بیشتر گوشی‌های ردمی نوت 11 می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد تنها در عرض 15 دقیقه از شارژ 0 به 100 درصد برسند. اگرچه این به ظرفیت باتری هم بستگی دارد.

مدیر ردمی همچنین مدعی شده است که گوشی ردمی نوت 11 علی‌رغم این فناوری‌های باتری پیشرفته، از ضخامت کم و وزن پایینی برخوردار است. او می‌گوید ظرفیت شارژ‌ 120 وات تأثیر چشم‌گیری روی افزایش وزن و ضخامت گوشی نداشته است. در حالی که اکثر گوشی‌هایی که از راهکار شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کنند، ضخامت قابل توجهی دارند. سری Redmi Note 11 می‌خواهد باریک‌ترین محصولاتی باشد که شارژ 120 واتی را ارائه می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کلا گوشی های شیائومی هر چی که باشن حتی قوی ترین گوشی شون رو بخری با قیمت خیلی زیاد هم ، خیلی داغ میکنن !
    من خودم ، خالم یه Mi Note 8 پرو داره و هر وقت باهاش حتی توی برنامه های عادی مثل وات ساپ یا اینستاگرام میره ، خیلی داغ میکنه !

    یه بار توش کالاف دیوتی موبایل یه دست رفتم پیام اومد که گوشی شما داغ شده .

    شیائومی باید یه فکری به حال گوشی هاش بکنه ! 😐😐