برند MSI

برند MSI هم آونگ را به عنوان نماینده رسمی خود در ایران انتخاب کرد

به دنبال عملکرد قوی شرکت آونگ، پس از ایسوس، ای دیتا و دی لینک، این بار نوبت به برند MSI رسید تا آونگ را به عنوان نماینده رسمی خود در ایران انتخاب کند.

برند MSI هم آونگ را به عنوان نماینده رسمی خود در ایران برگزیده است. پیش از این، برندهای معتبر تایوانی مثل ای دیتا، ایسوس و دی لینک نیز آونگ را برای همکاری در ایران انتخاب کرده بودند. به دنبال عملکرد درخشان آونگ در بازار ایران و ارائه خدمات پس از فروش مطمئن به مشتریان، حالا همکاری با برند ام اس آی نیز شکل گرفته است.

ام اس آی در زمینه‌های مختلفی مانند راهکارهای گیمینگ، تولید محتوا، کسب و کار، بهره‌وری و AIoT شرکت پیشتازی شناخته می‌شود. MSI به عنوان یک برند تایوانی از تیمی توانمند در بخش تحقیق و توسعه بهره می‌برد و با ارائه نوآوری‌های هماهنگ با نیاز مشتری، خود را به عنوان برندی خوش‌نام در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری معرفی کرده است.

این شرکت تایوانی حضور فعالی در سراسر دنیا دارد و نماینده‌های فروش محصولات آن در بیش از 120 کشور جهان فعالیت می‌کنند. از جمله فعالیت‌های اصلی ام اس آی می‌توان به عرضه گزینه‌های متنوع در حوزه لپ تاپ، کارت گرافیک، مانیتور، مادربرد، دسکتاپ آماده، لوازم جانبی، سرور، IPC، لوازم خانگی رباتیک و سیستم‌های تلماتیک و اطلاع‌رسانی در خودروها اشاره کرد. این برند هم‌اکنون مادربردهای جدید سازگار با چیپست‌های نسل جدید مثل اینتل Z590 و ای ام دی X570 را عرضه می‌کند. همچنین لپ تاپ های گیمینگ MSI و کارت های گرافیک این برند محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارند.

عرضه محصولات متنوع برند MSI با گارانتی معتبر

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری ام اس آی و شرکت آونگ، قرار است آونگ محصولات این شرکت تایوانی را با خدمات پس از فروش معتبر و گسترده به مشتریان ایرانی عرضه کند. به این ترتیب کاربران ایرانی می‌توانند محصولات ام اس آی را با خدمات متمایز آونگ و گارانی سه ساله دریافت کنند. آخرین و پیشرفته‌ترین محصولات MSI مثل کارت های گرافیک و مادربردهای مبتنی بر چیپست اینتل و ای ام دی از جمله این محصولات هستند.

علاوه بر این، برند MSI طیف متنوعی از کارت های گرافیک با راهکارهای خنک‌سازی انحصاری و پیشرفته را به گیمرها و تولیدکنندگان محتوا ارائه می‌کند. مادربردهای ام اس آی نیز در سه رده گیمینگ، تولید محتوا و حرفه‌ای تولید و عرضه می‌شوند. اکنون گیمرها و تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا می‌توانند کارت های گرافیک قدرتمند و نسل جدید سری جی فورس RTX 3000 انویدیا و آخرین مادربردهای این شرکت با سازگاری با چیپست‌های اینتل Z590 و ای ام دی X570 را با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر آونگ بخرند.

عرضه این محصولات به همراه محصولات سخت افزاری دیگری مانند رم و اس اس دی توسط شرکت آونگ باعث شده تا کاربران بتوانند با خیال راحت سیستم رویایی خود را با گارانتی و بیشترین خدمات پس از فروش معتبر خریداری کنند. آونگ با گارانتی MSI و برخورداری از شبکه منسجم نماینده‌ها، خدمات پس از فروش را با شعار «آونگ، گارانتی بی رقیب» در اختیار تمامی مشتریان خود قرار می‌دهد تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خدمات پس از فروش و گارانتی برای مشتریان خلق شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*