برنامه ویژه وان پلاس برای رونمایی از گوشی One Plus 2 در پنجم مرداد

سرانجام تاریخ رونمایی از وان پلاس ۲ مشخص شد.بر اساس تیزر جدیدی که کمپانی وان پلاس منتشر کرده است ، پرچم دار جدید این شرکت که One Plus 2 نام خواهد داشت در تاریخ ۲۷ جولای( پنجم مرداد ) رسما رونمایی خواهد شد.اما این تمام موضوع نیست و وان‌پلاس برنامه‌ی ویژه‌ای برای معرفی محصول جدید خود دارد.

وان‌پلاس قصد دارد تا تلفن جدید خود را در یک هدست واقعیت مجازی معرفی کند و عنوان اولین محصول معرفی شده در این هدست‌ها را یدک کشد. به همین منظور، این کمپانی، هدست واقعیت مجازی مقوایی خود را با طراحی هدست‌های مقوایی گوگل (Cardboard) ساخته اما اذعان داشته که تجربه‌ی کاملا متفاوتی در انتظار کاربران خواهد بود.

هدست مقوایی وان‌پلاس که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، می‌تواند برای تلفن‌هایی با اندازه‌ی ۶-اینچ نیز مورد استفاده قرار گیرد و طبق گفته‌های وان‌پلاس، استفاده از آن بسیار آسان و سریع بوده و گفته شده که از مواد با کیفیت ساخته شده است. همچنین اندازه‌ی آن کوچکتر و جم‌وجورتر از محصولات مشابه بوده و با موادی که این شرکت در هدست خود به کار گرفته، به نوعی محصول خود را ضد گرد و غبار نیز کرده است. طبق گفته‌های وان‌پلاس باید منتظر محصولی با کیفیت و البته با قابلیت‌هایی بیش از محصولات مشابه باشیم چرا که شعار وان‌پلاس در تصاویر منتشر شده “آینده در دستان واقعیت مجازی خواهد بود” می‌باشد.

one-plus-2-1

با معرفی OnePlus 2 در هدست واقعیت مجازی، این امکان برای علاقه‌مندان به وجود می‌آید که به صورت مجازی، در کنار عوامل سازنده‌ی این محصول قرار گرفته و در معرفی رسمی این محصول حضور داشته باشند! همچنین این امکان برای کاربران وجود دارد که هنگام معرفی این محصول بتوانند تلفن OnePlus 2 را از زوایای مختلف و از نزدیک مشاهده کنند.

از مشخصات منتسب به گوشی وان پلاس ۲ می توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام ، ۳ گیگابایت رم و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر Full HD یا QHD اشاره کرد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*