پیکاپ کلوت مکث موتور

قیمت پیکاپ کلوت مکث موتور در ایران اعلام شد؛ دو شاسی بلند جدید هم در راه است

قیمت پیکاپ کلوت مکث موتور، زیر مجموعه ماموت در ایران اعلام شد. این شرکت همچنین وعده عرضه دو خودروی جدید تا پایان سال را داده است.

گروه خودروسازی مکث موتور به تازگی از اولین پیکاپ خود با نام کلوت پرده‌برداری کرده است. بابک وطن خواه، مدیرعامل این گروه خودروسازی طی مراسم معارفه پیکاپ کلوت مکث موتور با اشاره به این که مکث موتور به عنوان زیرمجموعه شرکت ماموت خودرو در حیطه تولید خودرو سبک و سواری فعالیت می‌کند، عنوان کرده است که مکث موتور وظیفه دارد تا با شرکت‌های آسیایی قرارداد همکاری منعقد کند که تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده و در شرف بستن چند قرارداد است.

پیکاپ دو کابین کلوت

گروه ماموت در بازار خودروهای تجاری و نیمه سنگین پیشروی می‌کند و از این رو، یک خودرو تجاری سبک به عنوان اولین محصول مکث موتور به بازار عرضه می‌شود. وزارت صمت از خودروسازان داخلی خواسته بود برای محصولات خود از نام ایرانی استفاده کنند؛ به همین خاطر برای نام‌گذاری این پیکاپ به دنبال یک نام خاص در بین خودروهای آفرودی گشته شد و در نهایت نام «کلوت» که همان پستی و بلندی‌های کویر است، برای این پیکاپ انتخاب شده است.

مشخصات فنی پیکاپ کلوت مکث موتور

پیکاپ دو کابین کلوت

مدیرعامل  گروه خودروسازی مکث موتور در ادامه عنوان کرد که پیکاپ جدید مکث موتور با یک پیشرانه میتسوبیشی روانه بازار خواهد شد که می‌تواند توانی برابر با ۲۱۵ اسب بخار را به همراه گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متری به تولید برساند. این در صورتی است که در ابتدا پیشرانه دیگری برای این پیکاپ جدید بازار کشور در نظر گرفته شده بود.

گروه خودروسازی مکث موتور قصد دارد تا ۲۰۰ هزار نسخه از این پیکاپ را طی سال جاری به بازار کشور عرضه کند و همچنین ۲ هزار دستگاه نیز در سال ۱۴۰۱ آماده تحویل به مشتریان خواهد شد. لازم به ذکر است که این شرکت خودروسازی به دنبال در اختیار گرفتن ۵۰ درصد از ظرفیت بازار خودرو کشور است.

قیمت پیکاپ کلوت در ایران

پیکاپ دو کابین کلوت

پیکاپ کلوت مکث موتور از آذر سال جاری و با قیمتی پایین‌تر از ۸۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد. البته این در صورتی است که تاکنون مکث موتور اقدامی برای پیش فروش این خودرو انجام نداده و تنها خودروهای موجود در بازار در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت. طبق گفته مدیرعامل مکث موتور، نسخه اتومات پیکاپ کلوت نیز از تابستان آینده وارد خط تولید مکث موتور خواهد شد.

دو خودرو شاسی بلند جدید هم در راه است

لازم به ذکر است که مکث موتور علاوه بر این پیکاپ تا انتهای امسال دو محصول SUV را نیز روانه خیابان‌های کشور خواهد کرد. وطن‌خواه در انتها خاطرنشان کرد که مکث موتور قصد دارد تا خودرو برقی را نیز با مشارکت دایون به تولید برساند که هم‌اکنون زیرساخت‌های مورد نیاز برای انجام این کار در دست بررسی قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*