نگاهی به ویژگی های جدید تبلت هواوی MediaPad M2 در یک ویدیوی تبلیغاتی

بیش از یک ماه پیش بود که هواوی پرچم دار جدید تبلت های خود را با نام MediaPad M2 در فرانسه رونمایی کرد.امروز این کمپانی ویژگی های جدید مدیا پد M2 را در قالب یک ویدیوی تبلیغاتی معرفی کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.با گجت نیوز همراه باشید.

Huawei-MediaPad-M2_014

هوآوی MediaPad M2 اولین تبلت با بدنه‌ای یکپارچه است که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. این تبلت ۸ اینچی از اندروید ۵.۱ بهره می‌برد و یک صفحه‌نمایش IPS با وضوح ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است.

تبلت MediaPad M2 از چیپ‌ست Kirin930 ساخته هوآوی استفاده می‌کند که یک پردازنده هشت‌ هسته‌ای ۶۴ بیتی با سرعت ۲ گیگاهرتز را درخودش قرار داده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی آن دیده می‌شود. شرکت هوآوی دو بلندگو برای این محصول طراحی کرده که صدای استریو را به ارمغان می‌آورند و با استفاده از فناوری Clari-Fi کیفیت صدای خوبی از این تبلت خواهید شنید.

Huawei-MediaPad-M2_011

براساس اطلاعات منتشر شده، این تبلت در دو مدل راهی بازار خواهد شد. مدل اول دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و مدل بعدی از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. هر دو مدل از کارت‌حافظه پشتیبانی می‌کنند و یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. هوآوی قرار بود ماه گذشته این تبلت را در فرانسه عرضه کند، اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

در ادامه ویدیوی معرفی تبلت هواوی MediaPad M2 را مشاهده خواهید کرد :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*