ایرباد اپل Beats Fit Pro

ایرباد اپل Beats Fit Pro با طراحی بسیار زیبا معرفی شد؛ ایرپاد 3 را فراموش کنید

ایرباد اپل Beats Fit Pro با طراحی جذاب خود، قابلیت حذف نویز فعال و عمر باتری طولانی‌تر نسبت به رقبا، شاید همان مهره گمشده طرفداران باشد.

بیتس در حال اضافه کردن محصول جدیدی به خانواده هندزفری های وایرلس خود با نام ایرباد اپل Beats Fit Pro است. این محصول جدید ویژگی‌های جذابی مانند حذف نویز فعال، طراحی مطمئن‌تر برای قرار گرفتن محکم در گوش و البته عمر باتری طولانی تر نسبت به رقبا را ارائه می‌دهد و می‌تواند به گزینه‌ای جذاب برای طرفداران هدفون های وایرلس تبدیل شود.

هندزفری بیتس فیت پرو درخانواده محصولات بیتس جایی بین مدل‌های Beats Studio Buds و PowerBeats Pro قرار می‌گیرد و بدنه آن دارای یک دنباله سیلیکونی است که باعث می‌شود محکم‌تر درون‌ گوش کاربر قرار بگیرد و به خصوص برای ورزشکاران هنگام فعالیت‌های شدید، ضامن احتیاطی محسوب می‌شود.

ایرباد اپل Beats Fit Pro

البته ما وجود دنباله را در مدل‌هایی نظیر استودیو بادز و پاور بیتس پرو نیز دیده بودیم، اما در ایرباد اپل Beats Fit Pro این دنباله کاملا درون گوش قرار می‌گیرد و طراحی آن برای افرادی که از اطراف به آن نگاه می‌کنند بسیار جذاب‌تر و مینیمال‌تر است.

ایرباد اپل Beats Fit Pro ضد آب است

برخورداری از استاندارد مقاومتی IPX4 باعث شده است که در برابر قطرات آب و البته عرق کردن کاربران کاملا مقاوم باشد و طراحی آن به گونه ای صورت گرفته که جریان هوا راحت‌تر به چرخش درآمده و از نظر بالانس میان میزان فشار و عملکرد treble صدا یک سر و گردن بالاتر از رقبا بایستد. میکروفون های دوگانه روی هر کدام از این ایربادهای جدید حضور دارد و البته یک میکروفون داخلی نیز درون آنها قرار گرفته که به گفته کمپانی سازنده بهبود قابل توجهی در تماس‌های صوتی ایجاد می‌کند.

ایرباد اپل Beats Fit Pro

برخلاف هندزفری های وایرلس استودیو بادز، بیتس فیت پرو از چیپست اچ 1 اپل برخوردار است و این به معنای آن است که در مقایسه با رقبای ارزان قیمت تر، حالا شما قابلیت‌هایی نظیر اتصال با یک لمس، پشتیبانی از ویژگی Find My در آی او اس و البته امکاناتی نظیر فعال کردن سیری بدون استفاده از گوشی را در اختیار خواهید داشت. همچنین جابجایی خودکار بین دیوایس‌های اپل و البته به اشتراک گذاری صدا در این محصول تعبیه شده است.

پشتیبانی همزمان بیتس فیت پرو از iOS و اندروید

البته کمپانی بیتس اطمینان حاصل کرده که کاربران اندروید نیز به لطف یک اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید، تقریبا بسیاری از امکاناتی که کاربران آیفون به آنها دسترسی دارند را روی گلکسی و پیکسل خود داشته باشند.

ایرباد اپل Beats Fit Pro

قابلیت حذف نویز فعال در میان ایرپادهای جدید اپل یک ویژگی ثابت بوده است و با وجود این این قابلیت، هندزفری بلوتوث بیتس در هر ثانیه ۲۰۰ بار سطح صدا را بهینه‌سازی می‌کند تا نویزهای پس زمینه و صداهای محیط اطراف، مزاحم تجربه موسیقیایی شما نشود. هم چنین حالتی تحت عنوان Transparency mode نیز در این محصول تعبیه شده که صدا را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که شما از اتفاقات محیط اطراف خود باخبر شوید و یا هنگامی که با فردی صحبت می‌کنید صدای او را به راحتی بشنوید.

اگر حالت حذف نویز فعال و یا Transparency mode به طور همزمان غیر فعال باشند، ویژگی Adaptive EQ به طور خودکار روشن خواهد شد و تنظیمات صدا را به طور هوشمند بر مبنای محتوای که با آن گوش می‌دهید تنظیم خواهد کرد. یک آمپلی فایر 9.5 میلیمتری که به طور انحصاری توسط بیت طراحی شده، به همراه پشتیبانی از صدای فراگیر محیطی و قابلیت ردیابی حرکات سر کاربر از دیگر امکانات این محصول هستند.

ایرباد اپل Beats Fit Pro

همچنین سنسور‌های اپتیکال برای تشخیص سطح پوست کاربر مانند ایرپادهای اپل اینجا نیز حضور دارند که به ایرباد اپل Beats Fit Pro اجازه می‌دهد به طور خودکار میان قرار گرفتن در گوش کاربر و به طور مثال زمانی که روی میز قرار دارد تمایز قائل شود.

از نظر وزن هر کدام از این ایربادها تنها ۵.۶ گرم وزن دارد و یک دکمه چند کاره روی بدنه بیرونی آنها قرار گرفته که با یک بار تپ کردن روی آن پخش و توقف موزیک انجام می‌شود. دو بار ضربه زدن بر روی این دکمه باعث می‌شود که به موزیک بعدی بروید و یک لمس طولانی بین حالت‌های حذف نویز فعال و Transparency mode جابجا می شود؛ البته شما می‌توانید این کاربری‌ها را در تنظیمات تغییر دهید.

عمر باتری و قیمت ایربادهای وایرلس جدید بیتس

از نظر عمر باتری کمپانی بیتس وعده داده که می‌توانید ۶ ساعت به طور مداوم روی هرکدام از این هندزفری‌ها از موسیقی لذت ببرید. این در حالی است که قابلیت حذف نویز فعال و یا حالت Transparency mode فعال باشد و اگر به جای آنها از قابلیت Adaptive EQ استفاده کنید، این عمر باتری به ۷ ساعت می‌رسد.

ایرباد اپل Beats Fit Pro

کیس نگهدارنده این بادها عمر باتری آن‌ها را به ۲۷ تا ۳۰ ساعت افزایش می‌دهد و همچنین شما می‌توانید ۵ ساعت عمر باتری هنگام تماس‌گیری را با استفاده از کیس شارژ به ۲۲ ساعت افزایش دهید. یک بار شارژ کامل این وسیله یک ساعت و نیم طول خواهد کشید، اما به لطف سیستم Fast Fuel بیتس، تنها با ۵ دقیقه شارژ آنها درون کیس شارژ شما می‌توانید یک ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید.

محفظه نگهدارنده این وسیله از طریق کابل یو اس بی تایپ سی به کامپیوتر متصل می‌شود و رنگ آن نیز درست مشابه رنگ بدنه خود ایربادهاست. کاربران می‌توانند ایرباد اپل Beats Fit Pro را در رنگهای سفید، خاکستری، مشکی و بنفش سنگی با قیمت 199.99 دلار از امروز پیش‌خرید کنند. عرضه به مشتریان از تاریخ پنجم نوامبر اتفاق خواهد افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از بقیه کپی کرده