گوشی منعطف تاشو Royole FlexPai 3

گوشی منعطف تاشو Royole FlexPai 3 را در این تصویر از تمام زوایا ببینید

تصاویر اغواکننده گوشی منعطف تاشو Royole FlexPai 3 به عنوان سومین نسل از گوشی های تاشو FlexPai توسط ایوان بلس در توییتر افشا شد.

در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ بود که کمپانی Royole از اسمارت فون قابل انعطاف خود با نام فلکس پای رونمایی کرد و لقب اولین گوشی تاشو بازار در آن زمان را به خود اختصاص داد؛ جایی که هنوز حتی سامسونگ و هواوی وارد عمل نشده بودند. حالا سه سال از آن رونمایی اولیه گذشته و به نظر می‌رسد که به زودی ما شاهد حضور سومین نسل از محصولات مدرن این کمپانی در بازار خواهیم بود.

ایوان بلس از افشاگران معروف توییتر به تازگی تصویری از گوشی منعطف تاشو Royole FlexPai 3 را منتشر کرده که طراحی آن را در تمام زوایا نشان می‌دهد و حالا بعد از افشای مشخصات گوشی توسط لیست‌های تنا در ماه فوریه، این دومین افشای بزرگ از این گجت محسوب می‌شود.

گوشی منعطف تاشو Royole FlexPai 3

همانطور که در تصاویر مشخص است طراحی اصلی این محصول بر مبنای باز شدن به سمت بیرون انجام گرفته و این به معنای آن است که مشابه نسل‌های قبلی شاهد حضور نمایشگر ثانویه درون آن نخواهیم بود. البته ویژگی‌های منحصر به فردی نظید یک دوربین سلفی پاپ آپ در لبه بالایی آن به چشم می‌خورد. احتمالا دو دوربین روی پنل پشتی گوشی منعطف تاشو Royole FlexPai 3 حضور خواهند داشت که به همراه یک فلش ال ای دی درون یک ماژول مربعی قرار گرفته‌اند.

در قسمت اهرم میانی شاهد دو بریدگی به طول کامل بدنه به صورت قرینه خواهیم بود که اجازه می‌دهد هر دو پنل به طور کامل باز و بسته شوند.

مشخصات فنی گوشی منعطف تاشو Royole FlexPai 3

طبق مشخصاتی که پیش از این در لیست‌های نهاد مخابراتی تنها منتشر شده بود، گوشی منعطف فلکس پای 3 دارای یک نمایشگر ۷.۲ اینچی در حالت کاملا باز خواهد بود. حداقل ظرفیت باتری این محصول جذاب ۳۳۶۰ میلی‌آمپرساعت تعیین‌ شده و برخورداری از رابط کاربری مبتنی بر اندروید و البته پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

ابعاد بدنه این محصول طبق لیست تنا 147.1 میلی‌متر طول در 138.8 میلی‌متر عرض و ۷ میلی‌متر ضخامت خواهد بود. یک سنسور اثر انگشت روی لبه کناری گوشی قرار گرفته و پورت یو اس بی تایپ سی آن نیز روی لبه پایینی پنل سمت راست دیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*