قدرتمندترین گوشی های پرچمدار و میانرده

قدرتمندترین گوشی های پرچمدار و میانرده حال حاضر بازار در بنچمارک انتوتو

پلتفرم بنچمارک‌گیری انتوتو فهرستی از قدرتمندترین گوشی های پرچمدار و میانرده را منتشر کرده که گوشی‌های چینی بلک شارک، نوبیا، وان پلاس و غیره آن را قرق کرده‌اند.

توسعه‌دهندگان پلتفرم بنچمارک‌گیری AnTuTu همچنان به صورت ماهانه فهرستی از قدرتمندترین گوشی های پرچمدار و میانرده موجود در بازار اندروید را منتشر می‌کنند. این گروه در ماه اکتبر میلادی هم دست به همین کار زده و نتایج آزمون گوشی‌ها از 1 تا 31 اکتبر را منتشر کرده است. اما این مرتبه علاوه بر گوشی‌های پرچمدار، فهرست 10 تایی قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده را هم منتشر کرده است. لازم به ذکر است که این دو فهرست فقط گوشی‌های اندرویدی بازار را در بر می‌گیرد و آیفون‌های اپل شامل آن نخواهند شد.

قدرتمندترین گوشی های پرچمدار در بنچمارک انتوتو

قدرتمندترین گوشی های پرچمدار و میانرده

هر 10 گوشی موجود در فهرست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار از چیپست‌های اسنپدراگون 888 پلاس و اسنپدراگون 888 قدرت می‌گیرند. در واقع 5 گزینه اول همگی از نسخه پلاس و 5 گزینه بعدی از نسخه معمولی چیپست پرچمدار Snapdragon 888 برخوردار هستند.

در رأس این فهرست، گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 4 اس پرو با متوسط 875،902 امتیاز دیده می‌شود تا لقب پادشاه جدید گوشی های اندرویدی در بنچمارک انتوتو به آن اختصاص پیدا کند. نوبیا رد مجیک 6 اس پرو، دیگر گوشی گیمینگ چینی بازار است که در رتبه دوم قرار دارد. رتبه سوم متعلق به گوشی iQOO 8 Pro است، در حالی که گوشی‌های بلک شارک 4 پرو، ویوو ایکس 70 پرو پلاس، ایسوس راگ فون 5 اس، iQOO 8، میزو 18 پرو، وان پلاس 9 پرو و اوپو فایند ایکس 3 پرو رتبه‌های چهارم تا دهم را در اختیار گرفته‌اند.

قدرتمندترین گوشی‌های میانرده در بنچمارک انتوتو

قدرتمندترین گوشی های پرچمدار و میانرده

اما در بخش گوشی‌های میان‌رده بازار، تغییرات بیشتر است. در مقایسه با فهرست ماه سپتامبر، این لیست تغییرات زیادی را به خود دیده است و تقریباً همه گوشی‌های موجود در آن از چیپست Snapdragon 778G کوالکام قدرت می‌گیرند. حداقل 6 گوشی از 10 گوشی موجود به این چیپست مجهز هستند. گوشی iQOO Z5 با این چیپست در رتبه نخست و شیائومی سیوی نیز با قدرت‌گیری از همین چیپست در رتبه سوم قرار دارند. این درحالیست که گوشی شیائومی می 11 لایت با چیپست Snapdragon 780G در رتبه دوم جای گرفته است.

گوشی‌های آنر 50 و آنر 50 پرو که هر دو به چیپست 778G مجهز هستند هم جزو 5 گوشی برتر این ماه قرار گرفته‌اند. رتبه ششم متعلق به گوشی اوپو رینو 6 5G است که از چیپست Dimensity 900 قدرت می‌گیرد، در حالی که گوشی هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند. گوشی شیائومی ردمی 10 ایکس 5G با چیپست  Dimensity 720 در جایگاه نهم است و در نهایت هم این فهرست با نام گوشی هواوی نوا 8 با چیپست Kirin 985 ساخت خود هواوی بسته می‌شود.