گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 12

لیست گوشی های شیائومی که به اندروید 12 آپدیت می‌شوند

کدام گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 12 را دریافت خواهند کرد؟ لیست جدیدی منتشر شده که مدل های دریافت کننده این به روزرسانی را نشان می‌دهد.

مدت زیادی از زمانی که کمپانی های چینی با کپی برداری از آیفون و دیگر سازندگان موبایل گوشی های ارزان قیمت خود را وارد بازار می‌کردند، گذشته است و حالا برخی از این برندهای چینی سردمدار قابلیت‌های جدید شده و مرزهای بازار موبایل های هوشمند را جابجا می کنند. قطعا یکی از محبوب ترین موبایل های جهان ساخت برند شیائومی است و کاربران زیادی می خواهند برنامه این شرکت برای انتشار به روز رسانی های جدید را مشاهده کنند.

در همین راستا لیست جدیدی منتشر شده که مدل‌های دریافت کننده به آپدیت اندروید 12 از برند شیائومی را نشان می‌دهد. رابط کاربری شیائومی در نسخه های اولیه به شکل عجیبی نسخه تقلیدی آی او اس روی سیستم عامل اندروید به شمار می‌رفت و ظاهر و حس کاربری کاملا مشابه سیستم عامل اختصاصی اپل را منتقل می‌کرد.

گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 12

همین موضوع باعث شده بود که ارائه این ویژگی ها روی نسخه های جدید اندروید زمان بیشتری ببرد و به همین دلیل بسیاری از مدل های شیائومی دیرتر از سایر گوشی ها آپدیت های جدید سیستم‌ عامل موبایل گوگل را دریافت می‌کردند.

اما رابط کاربری انحصاری این شرکت یعنی می یو آی راهی طولانی را طی کرد و با وجود این که استاندارد های اختصاصی کمپانی شیائومی را در بطن خود دارد، حالا به پایه‌های ثابت اندروید نیز وفادارتر شده و همین هم باعث شد که ارائه به روز رسانی‌های جدید سریعتر از قبل انجام شود.

لیست گوشی های شیائومی برای دریافت آپدیت اندروید 12

حساب کاربری Xiaomiui یک لیست غیر رسمی از گوشی های شیائومی دریافت کننده آپدیت اندروید ۱۲ را منتشر کرده که البته هنوز توسط کمپانی سازنده تایید نشده و تاریخ دقیقی نیز برای ارائه‌ی آپدیت‌ها اعلام نشده است.

گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 12

همانطور که در تصویر می بینید لیست انتشار اندروید 12 بسیار طولانی است و برندهای زیر شاخه شیائومی از جمله ردمی را نیز پوشش می دهد.

با توجه به گستره فعالیت شیائومی و تعداد زیاد برندهای زیر مجموعه این کمپانی، مدیریت تمام دیوایس ها کار سنگینی است و قطعا پوشش نرم افزاری برای کاربران فراوان این گوشی‌های خوش قیمت حرکت آسانی به شمار نمیرود.

البته چند نکته در این لیست وجود دارد که ممکن است در آینده تغییر کند و اصلاح شود. به طور مثال در لیست اعلام شده که گوشی‌های سری می 9 با وجود این که تنها دو سال از عرضه آنها گذشته، آپدیت جدید را دریافت نخواهند کرد و همچنین این نکته مطرح شده که معمولا تنها یک آپدیت بزرگ را دریافت می‌کنند که این موضوع بسیار پایین‌تر از استانداردهای ارائه شده توسط این برند است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ردمی نوت ۱۰ معمولی هم هست

  2. گوشی من میشه؟redmi note 9 توروخدا جواب بدید

  3. بابا نوت ۹ معمولی چه گناهی کرده آخه

  4. بابا نوت ۹ معمولی چه گناهی کرده آخه