باتری هواوی نوا 9

نتایج سرعت شارژ و تست باتری هواوی نوا 9 منتشر شد

هواوی ادعا می‌کند که گوشی nova 9 را با تمرکز بر نسل جوان ساخته است. آیا سرعت شارژ و عمر باتری هواوی نوا 9 می‌تواند نسل جوان را راضی نگه دارد؟

هواوی نوا 9 در مقایسه با سایر گوشی‌ها در این بازه قیمتی به باتری کوچکتری مجهز شده است که دلیا آن می‌تواند تلاش هواوی برای باریک نگه داشتن بدنه باشد (۷.۸ میلی‌متر). در هر حال یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مسئولیت تامین انرژی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد که با توجه به نتایج به دست آمده «متوسط» ارزیابی می‌شود.

تست باتری هواوی نوا 9

باتری هواوی نوا 9

بین هواوی نوا 9 و رقبایش یک تفاوت مهم وجود دارد. اکثر این گوشی‌ها یا به تراشه اسنپدراگون 888 و یا 870 مجهز شده‌اند که هر دو در مقایسه با اسنپدراگون 778G که در گوشی هواوی استفاده شده، قوی‌تر هستند و به انرژی بیشتری نیاز دارند.

از طرفی گلکسی A72 نیز که به تراشه اسنپدراگون 720G مجهز شده است توانسته در تست باتری امتیاز کلی ۱۱۷ ساعت را به دست آورد که قابل قبول است و امیدوار بودیم که عضو جدید سری نوا هم عملکرد مشابهی داشته باشد؛ اما این گوشی با کسب امتیاز کلی ۹۶ ساعت تا حدودی ما را ناامید کرد.

باتری هواوی نوا 9

امتیاز به دست آمده ترکیبی از عملکرد این گوشی در تست تماس صوتی 3G، تست وبگردی و تست پخش ویدیو است. باتری هواوی نوا 9 توانست انرژی مورد نیاز برای ثبت رکورد ۲۶ ساعت و ۵۱ دقیقه را تامین کند. همچنین در تست دوم و سوم نیز به ترتیب امتیاز ۱۲ ساعت و ۱۴ ساعت و ۱۴ دقیقه به ثبت رسید.

سرعت شارژ Huawei Nova 9

اگرچه نمی‌توان هواوی نوا 9 را دارای سریع‌ترین سیستم شارژ در بین گوشی‌های هوشمند دانست؛ اما با واژه «کند» نیز کاملا بیگانه است. شما می‌توانید با استفاده از شارژر ۶۶ وات هواوی نوا 9 در مدت ۳۰ دقیقه ۶۱ درصد از ظرفیت باتری را پر کنید. جالب اینجاست که هواوی همین سرعت را در ادامه حفظ می‌کند و شارژ کامل باتری در ۵۴ دقیقه صورت می‌پذیرد.

این میزان از شیائومی می 11i و 11T اندکی بیشتر است. هرچند که این دو گوشی به شارژر ۶۷ وات مجهز شده‌اند و در ۳۰ دقیقه اول بسیار سریع‌تر شارژ می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*