هواوی واچ GT3

ویژگی‌هایی که ساعت هوشمند هواوی واچ GT3 را به انتخابی ایده‌آل برای ورزشکاران تبدیل می‌کنند

ساعت هوشمند هواوی واچ GT3 به انبوهی از سنسورهای متنوع و قابلیت‌های کاربردی مجهز شده که آن را به انتخابی ایده‌آل برای تمام ورزشکاران مبتدی و حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

هواوی یکی از شرکت‌های خلاق و نوآور در زمینه تولید و عرضه گجت های پوشیدنی و به خصوص ساعت های هوشمند است که محصولات آن همیشه تا اندازه زیادی به نیازهای کاربران نزدیک هستند و به صورت همزمان، چندین قابلیت متنوع و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی بزرگ چینی است که گزینه‌ای ایده‌آل برای تمام ورزشکاران، از ورزشکاران مبتدی و کسانی که فقط برای سلامتی ورزش می‌کنند گرفته تا ورزشکاران حرفه‌ای، محسوب می‌شود و به تمام نیازهای آنها پاسخ می‌گوید.

در این مطلب قصد داریم نگاهی به مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند هواوی واچ GT3 بیندازیم تا ببینیم چرا این گجت جذاب انتخابی فوق‌العاده برای ورزشکاران خواهد بود؟

ساعت های هوشمند هواوی Watch GT3 تعادل خوبی را بین نیازها و خواسته‌های کاربران در زمینه‌های مختلف به وجود آورد. سری GT ساعت های هواوی همواره قابلیت‌های مخصوصی را برای افراد با تحرک زیاد و ورزشکاران ارائه می‌کنند و حالا ساعت هواوی واچ جی تی 3 به عنوان یک گجت کامل و سرآمد از راه رسیده تا تمام نیازهای کاربران ورزشکار را برطرف کند.

این ساعت هوشمند جدید انبوهی از حسگرهای مختلف به همراه تراشه پردازشی قدرتمند را دارد و در کنار این‌ها با برخورداری از ظاهر و کیفیت عالی، به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران به خصوص کسانی که تمایلی به ثابت ماندن در یک جا ندارند، تبدیل شده است. در مجموع، هواوی واچ جی تی 3 را باید بهترین گزینه برای ورزشکاران دانست، اما چرا؟

هواوی واچ GT3

ویژگی های ساعت هواوی واچ GT3 برای ورزشکاران

بدنه مستحکم با کیفیت ساخت بالا

در ساخت ساعت هواوی واچ جی تی 3 از ترکیب هوشمندانه شیشه گرمادیده خمیده سه بعدی به همراه حاشیه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ و زیره‌ای از جنس پلاستیک مستحکم استفاده شده است. به این ترتیب مطمئن باشید نه شیشه ساعت شما به راحتی خش برمی‌دارد و نه نمایشگر امولد باکیفیت آن متوجه خطری می‌شود. در واقع با بستن این ساعت به دور مچ دست خود اصلا نگران خش افتادن روی بدنه ساعت در استفاده روزمره و حتی در فعالیت‌هایی مثل طبیعت‌گردی نخواهید بود. از سوی دیگر، قسمت پشت ساعت به گونه‌ای ساخته شده که هیچ‌گونه حساسیتی را به دلیل ارتباط طولانی‌مدت با فلزات، روی پوست دست شما ایجاد نمی‌کند.

هواوی واچ GT3

این ساعت هوشمند موفق به دریافت گواهینامه‌های محافظتی گوناگونی شده که از جمله آنها می‌توان به استاندارد 5ATM برای محافظت در برابر نفوذ آب اشاره کرد. به این ترتیب، این ساعت تا عمق 50 متری آب در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌توانید در هر شرایطی، مانند هوای بارانی، در استخر شنا یا حتی هنگام غواصی با خیال راحت از ساعت خود استفاده کنید.

طیف گسترده‌ای از سنسورهای محیطی و سلامتی

هواوی واچ GT3 با برخورداری از انبوهی از سنسورهای متنوع، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. طیف گسترده حسگرهای محیطی و سلامتی در این ساعت موجب درک بیشتر از محیط و شرایط کاربر می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند تا داده‌های سلامتی و ورزشی کاربران به طور کامل و با دقت بالا ثبت شوند.

سنسورهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ژئومغناطیسی یا جاذبه، سنجش ضربان قلب نوری، فشار هوا و همچنین سنسور دمای محیط از دیگر حسگرهایی هستند که در این ساعت هوشمند وجود دارند.

هواوی واچ GT3

نرم افزارهای کاربردی متعددی در این ساعت هوشمند وجود دارند که بر پایه سیستم عامل هارمونی هواوی توسعه داده شده‌اند و این برنامه‌ها در کنار قابلیت دریافت سیگنال‌ها جی پی اس به صورت آفلاین، باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های ورزشی مختلف خود از جمله ورزش‌های هوازی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. به عنوان نمونه شما قادر خواهید بود یک برنامه دو تمرینی را اجرا کنید، مسیر حرکت خود را مشاهده کنید و همچنین ضربان قلب، سرعت متوسط خود و تعداد زیادی از اطلاعات دیگر را مورد بررسی قرار دهید. فشارسنج بارومتری تعبیه شده در ساعت نیز ارتفاع محلی که در آن قرار دارید یا در آن ورزش می‌کنید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

حسگر شتاب‌سنج یکی دیگر از سنسورهای به کار رفته در هواوی واچ GT3 است که ژست‌های حرکتی را برای کنترل ساعت در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال وقتی در مسیر کوهنوردی یا ورزش، دستانتان کثیف شده باشد می‌توانید با استفاده از این ژست‌های حرکتی، ساعت خود را کنترل کنید.

این‌ها نمونه‌هایی از قابلیت‌های جانبی هستند که در ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 وجود دارند. با استفاده از این ساعت جدید، شما هیچ محدودیت و مشکلی در استفاده از نرم افزارهای مختلف مبتنی بر سیستم عامل هارمونی که مخصوص ساعت های هوشمند توسعه داده شده‌اند، نخواهید داشت.

هواوی واچ GT3

مربی خصوصی و هوشمند

هواوی واچ جی تی 3 یک مربی خصوصی و هوشمند برای کاربران است که توانایی‌های ورزشی شما را طبق داده‌های تاریخی دویدن‌تان، ارزیابی می‌کند و برنامه حرفه‌ای و علمی برای آمادگی روزانه تمرین و حتی مسابقه، اعم از پیشرفته یا مبتدی، در اختیار شما قرار می‌دهد. برنامه آموزشی ارائه شده در این چرخه به صورت خودکار و منظم بر اساس اجرای واقعی دوره‌ها و بازخورد داده‌ها تنظیم می‌شوند و کاربران می‌توانند بازده تمرینی خود را بالاتر ببرند و بهتر و آسان‌تر به اهداف دویدن خود دست پیدا کنند.

هواوی واچ GT3

یکی دیگر از قابلیت‌های هواوی واچ GT3 ، امکان پیشنهاد ساعت بعدی تمرین شما و حتی سطح فشار تمرینی است که این قابلیت بر اساس داده‌های دریافتی از نحوه تمرین کردن کاربر ارائه می‌شود. با استفاده از این ساعت سطح آمادگی بدنی شما مشخص می‌شود و به شما گفته خواهد شد که برای ارتقای کیفی آمادگی خود باید چه کارهایی را انجام دهید. قابلیت بازگشت به خانه هم در این ساعت وجود دارد که مسیر طی شده توسط کاربر را ذخیره می‌کند و در هنگام بازگشت، مسیر را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید به راحتی راه خود را پیدا کنید. این قابلیت در فعالیت‌هایی مثل کوهنوردی خیلی می‌تواند به شما کمک کند.

هواوی واچ جی تی 3 برای انجام صد نوع فعالیت ورزشی مختلف، مثل شنا،‌ دوچرخه‌سواری، اسکی، کوهنوردی و بسیاری از ورزش‌های دیگر، توانایی برنامه‌ریزی و همکاری خواهد داشت.

هواوی واچ GT3

ویژگی‌ها و قابلیت‌های سلامتی

پیش از این در بخش سنسورها گفتیم که هواوی واچ GT3 دارای سنسورهایی مثل ضربان قلب نوری، شتاب‌سنج و دما است. این ساعت به کمک انواع حسگرهای خود، می‌تواند بازخورد خوبی از وضعیت سلامتی شما را ارائه کند. واچ جی تی 3 به طور شبانه‌روزی، شاخص SpO2 یا سطح اکسیژن خون و همچنین ضربان قلب کاربر را به صورت دقیق اندازه‌گیری می‌کند. همچنین قابلیت پایش و نظارت بر سطح کیفی خواب کاربر هم وجود دارد و ارائه تقویم برای نشان دادن روزهای عادت ماهیانه بانوان هم از دیگر قابلیت‌های سلامتی این ساعت هوشمند هواوی محسوب می‌شود.

هواوی واچ GT3

در این ساعت از قابلیت TruSeen 5.0 استفاده شده است. این فناوری به‌روز و مهم باعث افزایش دقت عمل حسگر ضربان قلب شده و در کنار آن، الگوریتم‌های هوش مصنوعی به عملکرد هرچه بهتر این بخش کمک می‌کنند و در نهایت سنجش ضربان قلب و سایر پارامترهای زیستی دستگاه به بهترین شکل ممکن عمل خواهند کرد.

عملکرد باتری و شارژدهی

هواوی مثل بسیاری از ساعت های هوشمند موجود در این رده بازار، قابلیت شارژ بی سیم را به ساعت واچ GT3 آورده است. عملکرد این ساعت در بخش باتری نیز فوق‌العاده است؛ به گونه‌ای که طبق اعلام هواوی با هر بار شارژ ساعت می‌توانید تقریبا یک هفته به طور عادی از ساعت خود استفاده کنید. اگر کمتر از ساعتتان استفاده کنید هم شاید شارژدهی ساعت به 14 روز برسد.

هواوی واچ GT3

نتیجه‌گیری

هواوی واچ جی تی 3 یک ساعت هوشمند کامل به منظور انجام فعالیت‌های ورزشی است که با طیف متنوعی از سنسورها به همراه قابلیت هوش مصنوعی، به گجتی کارآمد تبدیل شده و بهترین و دقیق‌ترین گزارش‌ها را از وضعیت جسمانی و سلامتی کاربر فراهم می‌کند.

قابلیت اندازه‌گیری 24ساعته و دقیق سطح اکسیژن خون، گزارش کاملی را از وضعیت سلامت سیستم تنفسی شما در اختیارتان قرار می‌دهد. در کنار قابلیت‌های متنوع این ساعت، باتری آن نیز حتی تا یک هفته کامل ورزش کردن و استفاده از قابلیت‌های گوناگون آن، نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*