هواوی واچ جی تی 3

معرفی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 با قابلیت‌های ورزشی و باتری بادوام

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 با قابلیت‌های ورزشی و شارژدهی طولانی معرفی شد. در ادامه، ویژگی‌های Huawei Watch GT3 را بررسی می‌کنیم.

با توجه به داغ شدن بازار گجت های پوشیدنی و به خصوص ساعت های هوشمند، امروزه شرکت‌های بزرگ سعی می‌کنند محصولات هوشمند متنوعی را با قابلیت‌های کاربردی گوناگون به بازار عرضه کنند. در همین راستا، شرکت هواوی که برند مطرحی در زمینه عرضه گجت های پوشیدنی محسوب می‌شود، ساعت هوشمند جدیدی را با قابلیت‌های ورزشی جذاب و متعدد و شارژدهی طولانی عرضه کرده است. این ساعت هوشمند کاربردی و جذاب، Watch GT3 نام دارد و به طور ویژه‌ای برای برطرف کردن نیازها و اهداف ورزشکاران و جوانان ساخته شده است.

هواوی در بازار ساعت ها و دستبندهای هوشمند، برندی محبوب و پرفروش شناخته می‌شود. این کمپانی بزرگ چینی، محصولات متنوعی را برای نیازها و سلیقه‌های گوناگون به بازار عرضه می‌کند. موسسه معتبر Counterpoint هواوی را به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ ساعت های هوشمند در جهان معرفی کرده است که نشان‌دهنده کیفیت بالا و محبوبیت این دسته از محصولات هواوی در نقاط مختلف دنیا است.

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 که به تازگی معرفی شده از مشخصات و ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد و می‌تواند با جدیدترین و پیشرفته‌ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار رقابت کند. واچ GT3 را باید نسخه بهینه شده و متفاوتی از سری هواوی واچ 3 بدانیم. این ساعت در دو نسخه با قطر نمایشگر 42 و 46 میلی‌متری طراحی و عرضه شده است. هر دو مدل شباهت‌هایی با یکدیگر دارند،‌ اما برخی ویژگی‌های سخت افزاری و قابلیت‌های آنها با هم متفاوت هستند. به این ترتیب کاربران می‌توانند گزینه مورد نظر را در بین یکی از آنها برای خود انتخاب و خریداری کنند.

ویژگی ها و قابلیت های هواوی واچ جی تی 3

مدل 46 میلی‌متری هواوی واچ GT3 دارای نمایشگر بزرگ 1.43 اینچی امولد با وضوح بسیار بالای 466 در 466 پیکسل است. هواوی طراحی بدنه این ساعت را بهینه کرده تا بدین ترتیب قطر بزرگتر آن باعث افزایش وزن و حجم بی دلیل نباشد. هواوی واچ جی تی 3 مدل 46 میلی‌متری فقط 11 میلی‌متر ضخامت و 42.6 گرم وزن دارد. با این اوصاف با ساعت بسیار سبکی روبه‌رو هستیم که در استفاده‌های طولانی‌مدت نیز مشکلی را برای شما به وجود نمی‌آورد.

هواوی واچ جی تی 3

اما مدل کوچکتر یعنی 42 میلی‌متری این ساعت به نمایشگر 1.32 اینچی امولد مجهز شده و فقط 35 گرم وزن و 10.2 میلی‌متر ضخامت دارد. بنابراین، این نسخه دارای ظرافت خاصی است و برای بانوان یا کاربران با استخوان‌بندی و مچ دست کوچک‌تر، گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

هواوی واچ جی تی 3

باتری بادوام و شارژدهی طولانی‌مدت از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند هواوی Watch GT3 محسوب می‌شود. مدل 46 میلی‌متری می‌تواند تا 14 روز شارژدهی در استفاده‌های سبک و تا 8 روز شارژدهی در استفاده سنگین داشته باشد. مدل 42 میلی‌متری هم 7 روز در استفاده‌های سبک و 4 روز در استفاده‌های سنگین شارژدهی خواهد داشت. به این ترتیب، هواوی واچ جی تی 3 نیاز کاربران را در مدتی طولانی برطرف می‌کند.

قابلیت‌های ورزشی و سلامت‌محور، یکی از اصلی‌ترین تغییرات ساعت Watch GT3 در مقایسه با سری واچ 3 است. در این ساعت، هواوی از نسل پنجم فناوری TrueSeen استفاده کرده که به لطف حضور سنسور نوری و الگوریتم‌های هوشمند بهینه‌سازی شده، قادر است ضربان قلب کاربر را با دقت بسیار بالاتر از قبل و حتی بهتر از رقبای موجود در بازار اندازه‌گیری کند.

هواوی واچ جی تی 3

علاوه بر سخت افزار بهینه‌تر نسبت به قبل، این ساعت از ویژگی‌های نرم افزاری جدیدی هم بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به Healthy Living Clover اشاره کرد. این قابلیت می‌تواند چالش‌های گوناگونی را برای کاربر تعریف کند تا شما به انجام فعالیت‌های روزانه تشویق شوید.

قابلیت Running Ability Evaluation از دیگر ویژگی‌های سلامت‌محوری است که به این ساعت اضافه شده و به وسیله آن می‌توانید فعالیت‌های خود در دویدن‌های روزانه را آنالیز کنید. ساعت به صورت هوشمند، شدت انجام این فعالیت را متناسب با توانایی‌های شما پیشنهاد خواهد داد و به مرور زمان می‌توانید تمرین‌های سنگین‌تر اما حساب‌شده‌تری را انجام دهید.

هواوی واچ جی تی 3

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 همچنین از سیستم موقعیت‌یاب و GNSS دو بانده برخوردار است و می‌تواند تا 50 درصد سریع‌تر از قبل موقعیت مکانی شما را تشخیص دهد. قابلیت جدید Rout Back هم مخصوص کوه‌نوردان یا حتی افراد عادی و کسانی که مشکلات حافظه دارند ارائه شده است. این قابلیت، مسیر پیموده شده کاربر تا رسیدن به مقصد را ضبط می‌کند تا مسیر بازگشت به مبدا را به شما نشان دهد و شما را از همان راهی که آمده‌اید به مبدا بازمی‌گرداند.

هواوی واچ جی تی 3

هواوی واچ GT3 علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، از حافظه داخلی 4 گیگابایتی، استاندارد 5ATM برای محافظت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری، پشتیبانی از بالای صد تمرین ورزشی با سیستم مربی هوشمند، قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون به صورت مداوم در طول روز و چندین ویژگی و قابلیت دیگر بهره می‌برد.

این ساعت هوشمند جدید هواوی در دو نسخه 42 و 46 میلی‌متری با قیمت 229 و 249 یورو وارد بازار جهانی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*