ساعت هوشمند هواوی واچ 3

رسانه‌های معتبر دنیا در مورد ساعت هوشمند هواوی واچ 3 چه می‌گویند؟

ساعت هوشمند هواوی واچ 3 به عنوان نخستین محصول پوشیدنی هواوی با سیستم عامل هارمونی محسوب می‌شود، اما رسانه‌های معتبر دنیا در مورد این ساعت هوشمند هواوی چه می‌گویند؟

هواوی واچ 3 به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند هواوی محسوب می‌شود که در رویداد اخیر این شرکت بزرگی چینی معرفی شد. همچنین این ساعت به عنوان نخستین محصول پوشیدنی هواوی با سیستم عامل هارمونی به شمار می‌رود که می‌تواند کاربردهای متنوعی را به کاربران ارائه هد. در ادامه مروری بر دیدگاه رسانه‌های معتبر در مورد این ساعت هوشمند هواوی خواهیم داشت.

دیدگاه سایت AndroidHeadlines

سایت AndroidHeadlines به زیبایی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 تاکید زیادی کرده و بر این باور است کاربرانی که خواهان جذاب‌ترین طراحی ظاهری در میان محصولات موجود در بازار هستند، باید به سراغ هواوی واچ 3 بروند. در واقع ترکیب بدنه‌ای از فولاد ضد زنگ، سرامیک و شیشه در ساخت این ساعت باعث شده تا زیبایی آن بتواند نگاه کارشناسان این رسانه را به خود جلب کند.

هواوی واچ 3

طراحان پیچ تنظیم را در لبه کناری هواوی واچ 3 قرار دارند که به کمک آن می‌توان به اسکرول کردن و جابه‌جایی راحت در منوها پرداخت. کارشناسان این رسانه پس از چند روز کار با این ساعت هوشمند هواوی اعلام کردند این پیچ تنظیم از نظر دقت، حساسیت و راحتی استفاده با دقت زیادی طراحی شده و تجربه کار با این دستگاه را بیش از پیش لذت‌بخش خواهد کرد.

طبق نظر این رسانه، نمایشگر فوق‌العاده‌ای که در هواوی واچ 3 استفاده شده توانسته ارزش خرید آن را افزایش دهد. همچنین رسانه Android Headlines این نمایشگر را یکی از بهترین نمایشگرها در دنیای ساعت های هوشمند معرفی کرده است. این نمایشگر با فناوری ساخت AMOLED به تولید رسیده و قادر به نمایش تصاویر با وضوح 466 در 466 پیکسل است.

نمایشگر هواوی واچ 3 در کنار وضوح بالا و رنگ‌های شفاف، قادر است زوایای دید مناسبی را ارائه دهد. از این رو کاربران در هر مکانی به آسانی قادرند با این ساعت هوشمند کار کنند. از نظر AndroidHeadlines لبه‌های خمیده، حاشیه‌های نازک و حساسیت به لمس عالی جزو سایر مزایای این ساعت هوشمند هواوی محسوب می‌شود.

هواوی واچ 3

هواوی واچ 3 به حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون و دمای پوست نیز مجهز است. هواوی برای این گجت هوشمند حدود 100 حالت ورزشی مختلف را در نظر گرفته تا بتواند به خوبی فعالیت‌های کاربران را مورد ارزیابی قرار دهد. رسانه AndroidHeadlines همچنین عملکرد دقیق و مناسب هواوی در حالت‌های ورزشی را یکی دیگر از نقاط قوت این ساعت دانسته و بر این باور است که هواوی واچ 3 می‌تواند خدمات دقیق و حرفه‌ای را در سطح ساعت‌های هوشمند در اختیار کاربران خود قرار دهد.

دیدگاه سایت Trusted Reviews

رسانه Trusted Reviews در خصوص این ساعت هوشمند هواوی نوشت هواوی واچ 3 به عنوان نخستین محصول پوشیدنی هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی محسوب می‌شود که از ویژگی‌هایی کلیدی چون صفحه نمایش عالی، عملکرد فوق‌العاده حالت‌های ورزشی و قابلیت استفاده از eSIM بهره می‌برد. طبق اعلام این رسانه، هواوی واچ 3 بهترین انتخاب برای کاربران گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت هوشمند پشتیبانی از eSIM است که در کمتر ساعت هوشمندی وجود دارد. کاربران به کمک این ویژگی می‌توانند بدون نیاز به گوشی از ساعت هوشمند خود به عنوان یک دستگاه مستقل برای کاربردهایی چون دریافت یا پاسخ به تماس‌ها استفاده کنند.

رسانه Trusted Reviews با اشاره به نقش سیستم عامل هارمونی را در ارائه یک رابط کاربری مناسب اعلام کرد استفاده از رابط کاربری اختصاصی به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم باعث می‌شود تا این ساعت هوشمند بتواند برای باز کردن سریع اپ‌ها و جابه‌جایی روان در رابط کاربری نسبت به سایر ساعت های هوشمند بالا رده موجود در بازار عملکرد بهتری داشته باشد.

هواوی واچ 3

این رسانه با بررسی فروشگاه نرم افزاری اپ گالری هواوی اعلام کرد جستجو و دانلود نرم افزارها از این فروشگاه اختصاصی از طی کردن همین مراحل با Wear OS و گوگل پلی استور بسیار آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر است. طبق نظر این رسانه، به دلیل وجود اپ‌های متعدد در اپ گالری و همچنین سازگاری بالای هواوی واچ 3 با گوشی‌های اندرویدی، این ساعت هوشمند بهترین انتخاب برای کاربران اندروید خواهد بود.

با توجه به این که استفاده از دستیار صوتی در گوشی های هوشمند هنوز فراگیر نشده است، رسانه Trusted Reviews حضور دستیار صوتی هواوی یا Celia در این ساعت هوشمند را یکی از نقاط قوت آن دانسته است. کاربران به کمک دستیار صوتی سلیا قادرند مواردی چون پخش موسیقی، تماس گرفتن، چک کردن آب و هوا، اطلاع پیدا کردن از ضربان قلب را به انجام برسانند.

دیدگاه سایت AndroidCentral

رسانه AndroidCentral نیز به پیج تنظیم که در کنار این ساعت هوشمند قرار دارد توجه زیادی داشته و تاکید کرد این کنترلر یکی از بهترین نمونه‌ها از نحوه اضافه کردن قابلیت‌های مولتی تسکینگ به یک ساعت هوشمند محسوب می‌شود. همچنین با دو بار کلیک کردن روی تاج می‌توان به لیستی چرخان از برنامه‌های اخیر دسترسی پیدا کرد.

این رسانه با بررسی حالت‌های ورزشی و نحوه استفاده از آنها عنوان کرد کاربران به کمک دکمه‌های تعبیه شده در کنار این ساعت هوشمند می‌توانند برای شروع کردن یک تمرین ویژه شخصی‌سازی کنند و برای مواردی چون مسافت طی شده، مقدار کالری مصرفی یا زمان مورد نیاز برای انجام یک فعالیت هدف‌های خاصی را لحاظ کنند.

هواوی واچ 3

علاوه بر این، گزارشی از تمرین کاربران به اپلیکیشن Huawei Health فرستاده خواهد شد تا این اپلیکیشن بتواند بر اساس آمار فعالیت هر کاربر، بهترین برنامه تمرینی را برای اهداف مورد نظر کاربران ارائه دهد. همچنین امکان انتقال این اطلاعات به برنامه‌هایی چون Google Fit نیز وجود خواهد داشت.

رسانه AndroidCentral با تحسین عملکرد هواوی واچ 3 در مصرف انرژی آن را یکی از مهم‌ترین مزایای این ساعت هوشمند نسبت به سایر رقبا دانسته است. کاربران با یک بار شارژ و استفاده مدوام از تمامی امکانات و حسگرها قادر خواهند بود بین 3 الی 4 روز بدون نیاز به شارژ مجدد از واچ 3 استفاده کنید.

اگر این میزان شارژدهی برای کاربران کافی نباشد، آنها می‌توانند در مواقع نیاز دستگاه را روی حالت Ultra-long Battery Life قرار داده و با غیر فعال کردن مواردی چون نمایشگر همیشه روشن و برخی حالت‌های ورزشی، بیش از 10 روز از شارژ مجدد هواوی واچ 3 بی‌نیاز گردند.

هواوی واچ 3

هواوی واچ 3 قادر به پشتیبانی از استاندارد شارژ بی سیم Qi بوده و به کمک آن می‌توان آن را با شارژرهای بی سیم دیگر تولیدکنندگان ساعت هوشمند نیز شارژ کرد. همچنین به واسطه ویژگی شارژ معکوس نیز می‌توان به شارژ باتری این ساعت به کمک برخی گوشی‌های هواوی پرداخت.

جمع‌بندی ساعت هوشمند هواوی واچ 3

بر اساس بررسی‌های رسانه‌های معتبر باید گفت ساعت هوشمند هواوی واچ 3 با برخورداری از طراحی شکیل، نمایشگر قدرتمند، رابط کاربری سریع، حالت‌های ورزشی متنوع، حسگرهای دقیق به همراه انعطاف در شارژ و عمر طولانی باتری یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شود.

همچنین این ساعت هوشمند می‌تواند به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و کارآمدترین ساعت‎ های هوشمند موجود در بازار به بسیاری از نیاز کاربران پاسخ دهد. علاوه بر این، هواوی برای این محصول خود قیمت مناسبی را در نظر گرفته است و به همین دلیل این ساعت می‌تواند به نخستین گزینه بسیاری از کاربران تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*