هواوی Watch 3

معرفی ساعت هوشمند هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro از زبان شرکت سازنده

ساعت های هوشمند هواوی Watch 3 و واچ ۳ پرو به عنوان جدیدترین اسمارت واچ پرچمدار هواوی معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این سری آشنا می‌شویم.

مراسم هارمونی او اس هواوی چند روز پیش برگزار شد و این شرکت چینی از جدیدترین دستاورهای خود مبتنی بر سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد. از مهم‌ترین محصولاتی که در این رویداد معرفی شدند، ساعت های هوشمند هواوی واچ ۳ – Huawei Watch 3 و هواوی واچ ۳ پرو – Huawei Watch 3 Pro بودند. این دو اسمارت واچ جدید، اولین ساعت های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی HarmonyOs محسوب می‌شوند. هواوی واچ ۳ و واچ ۳ پرو قابلیت‌های متنوع و کاربردی زیادی دارند و بهترین انتخاب برای کاربران مختلف با اهداف و نیازهای گوناگون به شمار می‌رود. در واقع Watch 3 و Watch 3 Pro یک جهش بزرگ در حوزه ساعت های هوشمند شرکت هواوی بوده است.

هواوی Watch 3

این شرکت بزرگ چینی با تولید گجت های پوشیدنی خلاقانه و کاربردی، توجه ویژه‌ای به نیازهای مهم و عمومی کاربران داشته است. سری ساعت های هواوی واچ ۳ نیز در همین راستا در دو مدل پایه و پرو و به همراه مجموعه‌ای از قابلیت‌های عالی با کیفیت بالا معرفی و عرضه شده‌اند. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های ساعت های هوشمند هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro می‌اندازیم.

ویژگی‌های هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro

طراحی زیبا با کیفیت ساخت و مقاومت بالا

هواوی Watch 3

مهم‌ترین ویژگی طراحی ساعت های هوشمند هواوی واچ ۳، برخورداری از نمایشگر دایره‌ای شکل است که حالت نوستالژیک یک ساعت معمولی را به نمایش می‌گذارد. چنین ساختاری می‌تواند با ابعاد مناسبی که دارد، امکان استفاده افراد با ساختار فیزیکی مختلف در شرایط گوناگون را فراهم کند. اسکلت اصلی Watch 3 از استیل ضد زنگ و سرامیک ساخته شده و مدل پرو هم دارای بدنه سرامیکی و تیتانیومی است. هواوی نسخه استاندارد را با دو بند چرمی و تیتانیومی و نسخه پرو را با بندهای چرمی، سیلیکونی و استیل به مشتریان عرضه می‌کند. استاندارد 5ATM یا محافظت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵ متری از دیگر ویژگی‌های مفیدی است که ساعت هوشمند جدید هواوی از آن بهره می‌برد.

یک دکمه چرخان و یک دکمه ثابت، کار کنترل ساعت را انجام می‌دهند. علاوه بر این، شما می‌توانید با لمس نمایشگر و فرمان‌های خاصی که با چرخش مچ یا انگشتان تنظیم شده‌اند، بیشترین آزادی عمل را برای کنترل ساعت هوشمند خود داشته باشید.

نمایشگر امولد بسیار باکیفیت

هواوی Watch 3

یکی دیگر از نقاط قوت ساعت هوشمند هواوی واچ ۳، نمایشگر باکیفیت آن است. هواوی در هر دو نسخه این سری ساعت‌های پرچمدار خود از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی امولد استفاده کرده که دارای وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پی پی آی یا پیکسل در هر اینچ است. روی این نمایشگر، پوششی از جنس شیشه مقاوم به ضربه و خراشیدگی قرار گرفته که از آن محافظت می‌کند. کاربران قادر خواهند بود به راحتی با رابط کاربری هارمونی او اس این ساعت هوشمند کار کنند و با عملیات‌های لمسی، کشیدن انگشت، ضربه آهسته به نمایشگر یا فشردن و نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایش، در محیط رابط کاربری بچرخند.

واچ فیس‌های اختصاصی و متنوع

هواوی Watch 3

سری هواوی Watch 3 به صورت پیش فرض از ۳۰ واچ فیس متنوع و زیبا بهره می‌برد و علاوه بر آن، کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه نرم افزاری Huawei Watch Face Store به بیش از هزار واچ فیس اختصاصی و جذاب دسترسی داشته باشند و گزینه مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنند. شما حتی می‌توانید یک ویدیوی کوتاه ۵ ثانیه‌ای مد نظر خود را به عنوان واچ فیس ساعتتان انتخاب کنید. به این ترتیب حداکثر شخصی‌سازی از این لحاظ به کاربران ارائه می‌شود.

پکیج ارتباطاتی کامل و بی نقص

هواوی Watch 3

هواوی برای این سری پرچمدار از ساعت های هوشمند خود، قابلیت پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی یا eSIM را قرار داده که اقدام جالب توجهی محسوب می‌شود. سیم کارت های الکترونیکی در بسیاری از کشورها از جمله ایران پشتیبانی می‌شود و به وسیله آن می‌توانید از ساعت هوشمند خود به عنوان یک دستگاه مستقل جهت برقراری تماس، پخش موسیقی یا دانلود نرم افزار استفاده کنید.

علاوه بر این، یکپارچه بودن پلتفرم هارمونی او اس باعث شده کاربران بتوانند با استفاده از نرم افزار MeeTime، تماس صوتی و تصویری برقرار کنند یا با استفاده از تلویزیون هوشمند یا گوشی خود، تماسی که از طریق ساعت دریافت کرده‌اند را ادامه بدهند. پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی، تنها ویژگی ارتباطی هواوی واچ ۳ محسوب نمی‌شود؛ چرا که این ساعت هوشمند جذاب به وای فای و بلوتوث هم مجهز شده و می‌توانید با استفاده از آن، ابزارهای دیگر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی را با هم هماهنگ کنید. به عنوان مثال قادر خواهید بود که اسپیکر هوشمند، تلویزیون یا گوشی هوشمند خود را به ساعت متصل کنید و یک محتوای صوتی را از طریق هر یک از آن به طور جداگانه پخش کنید.

تکامل نرم افزاری و سازگاری کامل سخت افزار

هواوی Watch 3

از دیگر قابلیت‌های جذاب هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro می‌توان به دستیار هوشمند Celia اشاره کرد. شما اکنون می‌توانید بدون نیاز به گوشی هوشمند خود، تمامی دستورهای صوتی را با دستیار هوشمند سلیا اجرا کنید یا به راهکاری برای انجام آنها دست پیدا کنید. برای این کار کافی است فقط Celia را صدا بزنید و از آن بخواهید وظیفه‌ای را برایتان انجام دهد. به عنوان مثال می‌توانید از دستیار هوشمند ساعت خود درخواست کنید که برایتان یک تاکسی خبر کند، ساعت هشدار را تنظیم کند، با دوستتان تماس بگیرد یا وضعیت آب و هوای شهری که می‌خواهید به آنجا بروید را بررسی کند. همچنین قابلیت تنظیم شاتر دوربین گوشی هوشمند، قابلیت زوم یا تعویض دوربین جلو و پشتی گوشی از دیگر حالت‌هایی است که در این ساعت وجود دارد.

ویژگی‌های نرم افزاری ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ به همین جا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید در فروشگاه اپ گالری هواوی به صدها نرم افزار اختصاصی عرضه شده دسترسی داشته باشید و برنامه مورد نظر خود را به راحتی روی ساعت دانلود و نصب کنید.

پایش سلامتی و ویژگی‌های هوشمندانه

هواوی Watch 3

گجت های پوشیدنی هواوی همواره جزو بهترین‌ها در زمینه اندازه‌گیری پارامترهای سلامتی به شمار می‌روند. ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ نیز از این قاعده مستثنی نیست و ویژگی‌های فراوانی در رابطه با سلامت بدن دارند. به عنوان مثال، اندازه گیری ضربان قلب به صورت ۲۴ ساعته و دائمی، ارائه گزارش ضربان قلب در بازه‌های زمانی مختلف و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون به دلیل حضور سنسورهای ارتقا یافته و الگوریتم‌های هوش مصنوعی جدید، دقت بسیار بیشتری نسبت به ساعت‌های قبلی پیدا کرده‌اند و این‌ها بخشی از قابلیت‌های مرتبط با سلامتی قلب در این اسمارت واچ هستند.

سنجش روند خواب، نوار قلب، اندازه‌گیری میزان استرس و تشخیص هوشمند سقوط از ارتفاع (و در صورت نیاز تماس با مراکز امداد) از دیگر ویژگی‌های پایش سلامتی این ساعت هوشمند به شمار می‌روند. همچنین امکان اندازه‌گیری تب یا دمای سطح پوست کاربر به این ساعت اضافه شده و شما می‌توانید به صورت مداوم وضعیت جسمانی خود را بررسی کنید و زیر نظر داشته باشید.

هواوی Watch 3

علاوه بر این‌ها، هواوی در این ساعت هوشمند یک مربی کامل ورزشی با قابلیت شناسایی ۱۹ حالت تمرینی و بیش از صد حرکت ورزشی در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین اجازه گزارش‌گیری و پایش کامل فرایندها نیز به کاربران داده می‌شود.

باتری بادوام با ماندگاری ۲۱ روزه

هواوی Watch 3

شارژدهی فوق‌العاده، یکی از مواردی بود که هواوی در این سری ساعت های هوشمند پرچمدار، تاکید زیادی روی آن داشته است. به لطف یکپارچگی نرم افزار و سخت افزار، هواوی ماندگاری باتری بالایی را در سری واچ ۳ تضمین کرده و بر اساس آزمایش‌های انجام شده در آزمایشگاه‌های هواوی، Watch 3 می‌تواند تا ۳ روز و Watch 3 Pro تا ۵ روز فعالیت‌های عادی و روزمره با هر بار شارژ کار کند. یک حالت مخصوص صرفه‌جویی در مصرف باتری به نام Ultra Long Battery Life Mode هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید زمان شارژدهی نسخه استاندارد را به ۱۴ روز و نسخه پرو را به ۲۱ روز افزایش دهید که رقم شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود.

شارژر بی سیم عرضه شده همراه با این دستگاه، وظیفه شارژ کردن ساعت را انجام می‌دهد. شما می‌توانید از قابلیت شارژ معکوس گوشی هوشمند و تبلت خود نیز برای شارژ کردن ساعت استفاده کنید.

جمع بندی

هواوی Watch 3

هواوی با معرفی و عرضه ساعت های هوشمند پرچمدار واچ ۳ و واچ ۳ پرو که بر پایه سیستم عامل اختصاصی هارمونی هستند، بار دیگر ثابت کرد که یکپارچگی سخت افزار و نرم افزار و بهینه بودن آنها تا چه اندازه می‌تواند باعث ارتقای کارایی و عملکرد یک ساعت هوشمند شود. هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro با قابلیت‌های گسترده نرم افزاری، ویژگی‌های پایش سلامتی و تندرستی و شارژدهی و ماندگاری بالای باتری به یکی از بهترین انتخاب‌ها در این حوزه تبدیل شده‌اند. ساعت های هوشمند جدید هواوی ارزش خرید بالا و سطح بالایی از قابلیت‌ها و توانایی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند و مطمئنا می‌توانند به نیازهای شما به خوبی پاسخ بگویند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*