ساعت های هوشمند هواوی واچ 3

نگاهی به جزئیات طراحی ساعت های هوشمند هواوی واچ 3

ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 در کنار قابلیت‌های پیشرفته خود از ظاهر زیبا و شیکی نیز بهره می‌برند. در ادامه با جزئیات طراحی این ساعت های هواوی آشنا می‌شویم.

طی چند سال گذشته ساعت‌های کلاسیک به عنوان یک نماد شیک‌پوشی محسوب می‌شدند و جایگاه اجتماعی افراد را نشان می‌دادند، اما امروزه ساعت های هوشمند با قیمت‌های بسیار کمتر جایگزین ساعت‌های کلاسیک شدند. در این میان ساعت های هوشمند سری هواوی واچ 3 نیز با طراحی زیبا خود توانستند نگاه بسیاری را به خود جلب کنند. از این رو قصد داریم شما را با جزئیات طراحی این ساعت های هواوی آشنا کنیم.

طراحی خاص ساعت های هوشمند هواوی واچ 3

هنگامی که ساعت هوشمند روی مچ کاربر قرار می‌گیرد باید آراستگی ظاهری او را تکمیل کند و برای کاربر و اطرافیان حس شیک بودن به وجود بیاورد. ساعت هوشمند هواوی واچ 3 از لبه‌های خمیده 3D که به مدت 15 هزار ثانیه پولیش داده شده به همراه یک پوشش نانو لایه بهره می‌برد که باعث می‌شود علاوه بر دوام و استحکام بالا نمای بسیار شیک و زیبایی را به وجود آورد. هواوی بدنه این ساعت را از استیل ضد زنگ ساخته که در برابر ساییدگی‌های روزمره و تعریق مقاوم خواهد بود.

نسخه پرو ساعت هوشمند هواوی واچ 3 نیز از شیشه سافایر و فلز تیتانیوم که در صنایع هوا فضا استفاده می‌شود سود می‌برد. این نسخه دارای استحکام و دوام بالایی بوده و به خوبی در شرایط محیطی دشوار نظیر دما و رطوبت تحمل بالایی خواهد داشت. طراحان هواوی قاب پشتی هواوی واچ 3 را از سرامیک ساخته‌اند که از مواد نانو با فناوری پیشرفته برخوردار بوده و به دلیل طی کردن 42 مرحله ساخت مختلف روی پوست کاربر ایجاد سرما یا حساسیت نخواهد کرد و سازگاری خوبی با پوست انسان خواهد داشت. البته این قاب مخصوص در دقت بالای حسگر ضربان قلب اختلالی ایجاد نخواهد کرد.

هواوی برای ساعت های هوشمند جدید خود دسته ویژه کوک کردن سه‌بعدی با بازخورد لرزشی در نظر گرفته است که به واسطه آن کاربر به خوبی میزان چرخش و دقت تنظیم را متوجه خواهد شد. علاوه بر این کاربران از دسته کوک این ساعت می‌توانند برای زوم کردن تصاویر و پیمایش گزینه‌های منوها با دقت و راحتی بالا استفاده کنند.

بند ساعت فقط وظیفه نگه داشتن ساعت روی مچ کاربر را بر عهده ندارد، در واقع بند ساعت باید زیبا و سازگار با پوست کاربر بوده و باعث تعریق یا حساسیت نشود. از این رو جنس و کیفیت بند ساعت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و باید برای کاربران راحتی، زیبایی، امنیت و داوم بالایی را به همراه داشته باشد.

هواوی واچ 3

شرکت هواوی با هدف جلب سلیقه‌هایی مختلف ساعت هوشمند جدید خود را در 6 نسخه روانه بازار کرده است که شامل نسخه اکتیو با بندهای از جنس فلوئوروالاستومر (لاستیک مصنوعی)، نسخه کلاسیک با بند چرمی و نایلونی و نسخه الیت با بند ساخته شده از فولاد ضد زنگ می‌شود. همچنین ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو نیز در نسخه کلاسیک با بند چرمی قهوه‌ای و نسخه الیت با بند تیتانیومی قابل سفارش است.

مشتریان می‌توانند بند فلوئوروالاستومر (لاستیک مصنوعی) را در رنگ‌های مختلفی سفارش دهند. این بند برای جوانانی که به دنبال زیبایی ظاهری خود هستند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این بند در مقابل تعریق و آب مقاوم بوده و از آن می‌توان در باشگاه‌های ورزشی استفاده کرد. همچنین بافت مخصوص این بندها با پوست انسان سازگار است و باعث حساسیت نخواهد شد.

بندهای فلوئوروالاستومر نسبت به بندهای مرسوم سیلیکونی از راحتی و دوام بیشتری بهره می‌برند و همچنین با پوست انسان‌ها نیز سازگارترند. این بندها در رنگ‌های مختلفی قابل سفارش است و برای تمام سنین و جنسیت‌ها مناسب خواهد بود. با توجه به این که این بندها در برابر آب و تعریق مقاوم است، کاربران می‌توانند در زمان شنا یا دویدن از آنها استفاده کنند.

هواوی واچ 3

بندهای چرمی طبیعی نیز به دلیل بافت واقعی و زیبای خود باعث ایجاد نمای بسیار جذابی خواهند شد. این بندها بسیار نرم و راحت بوده و در زمان تماس با پوست کاربر باعث هیچ نوع حساسیتی نخواهند شد. علاوه بر این، بندهای چرمی از کیفیت ساخت و دوام بسیار بالایی نیز بهره می‌برند.

کاربران می‌تواند ساعت هوشمند هواوی واچ 3 را با بند کشی (نایلونی) نیز در رنگ‌های مختلف سفارش دهند که به دلیل انعطاف‌پذیری بالا به آسانی قابل تنظیم هستند. این بندها از مواد ضد باکتری نیز بهره می‌برند که می‌توانند از رشد باکتری‌ها و بومی نامطبوع ناشی از تعریق جلوگیری کنند.

هواوی واچ 3

کاربران اهل بیزینس می‌توانند به سراغ بندهای فلزی فولادی و تیتانیومی بروند که این بندها از ساختار پیچیده با طراحی دقیق بهره می‌برند و طی حدود 300 مرحله ساخته شده‌اند. کاربران می‌توانند این بندها را با دکمه پشتی آنها و بدون نیاز به هر نوع ابزار اضافی تنظیم کنند. علاوه بر این، این بندها به سگک ویژه هواوی مجهز شدند که با خود بند یکپارچه بوده و به همین دلیل باعث ایجاد برآمدگی آزار دهنده نخواهند شد. این ساختار ویژه هواوی راحتی بیشتری را نیز برای کاربران به همراه دارد.

به طور کلی ساعت های هوشمند سری هواوی واچ 3 در کنار تمام قابلیت‌هایی که به عنوان یک ساعت هوشمند پیشرفته به کاربران ارائه می‌دهند، از ظاهر شیک و جذابی نیز بهره می‌برند و برای تمام سلایق یک گزینه ایده‌آل خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*