شرکت داریا همراه

شرکت داریا همراه حامی مالی فیلم قهرمان اصغر فرهادی شد

شرکت داریا همراه حامی مالی فیلم جدید اصغر فرهادی برای اکران در سینماهای ایران شد. فیلم قهرمان از پنجم آبان ماه در سراسر جهان اکران می‌شود.

شرکت داریا همراه پایتخت، حامی مالی فیلم قهرمان، جدیدترین اثر اصغر فرهادی برای اکران در سینماهای ایران شد. این شرکت، نماینده گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ در ایران است. فیلم سینمایی قهرمان که تحسین منتقدان را به همراه داشته از روز پنجم آبان در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

اصغر فرهادی یکی از مشهورترین و موفق‌ترین کارگردانان سینمای ایران است که علاوه بر موفقیت‌های بین‌المللی مثل کسب جایزه اسکار، توانسته در سال‌های گذشته سینما و فرهنگ ایران را از مرزهای جغرافیایی فراتر ببرد و هنر ایران را در جشنواره‌های بین‌المللی به نمایش بگذارد. جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، فیلم قهرمان است که اولین بار در تیرماه امسال در جشنواره بین‌المللی و معتبر کن به نمایش گذاشته شد. این فیلم مورد استقبال چشمگیر بینندگان و منتقدان قرار گرفت و جایزه بزرگ هیات داوران را به دست آورد.

امیر جدیدی، محسن تنابنده و سحر گلدوست از جمله بازیگران اصلی فیلم قهرمان هستند که با بازی خوب خود نظر منتقدان را جلب کردند و به این ترتیب این فیلم موفق، آمار 100 درصدی را در وبسایت راتن تومیتوز کسب کرد. حضور افرادی مانند هایده صفی یاری، سارینا فرهادی، فرشته صدر عرفایی، علی قضایی و… در کنار هم موجب تشکیل تیمی شده که علاوه بر جشنواره کن، قهرمان را به اسکار نیز رسانده است. این فیلم به عنوان نماینده سینمای ایران در رقابت اسکار امسال حاضر می‌شود.

همراه با شرکت داریا همراه به استقبال قهرمان بروید

فیلم قهرمان اصغر فرهادی از پنجم آبان و همزمان با اکران بین‌المللی، در سینماهای ایران نیز به نمایش درمی‌آید. شرکت داریا همراه پایتخت که همواره حامی ورزشکاران و هنرمندان کشورمان بوده، اکنون نیز با حمایت مالی از فیلم جدید اصغر فرهادی، قهرمان را برای اکران در سینماهای ایران آماده می‌کند. داریا همراه در کنار شرکت‌های بزرگ جهانی مانند آمازون، ممنتو پیکچرز و لاکی رد، کمک می‌کنند تا مشتاقان سینما بتوانند جدیدترین ساخته فرهادی را روی پرده سینما تماشا کنند.

در نهایت می‌توانید از روز پنجم آبان 1400 با حضور در سینماهای سراسر کشور و تماشای فیلم قهرمان، از هنر ایرانی حمایت کرده و بار دیگر و این بار در عرصه‌ای متفاوت، با داریا همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*