اولین تصاویر از گوشی اندرویدی بلک بری فاش شد

تاکنون از مشکلات کمپانی بلک بری بسیار نوشته ایم.این کمپانی دومین قربانی نفوذ و قدرت اندروید پس از نوکیا است که حالا به نظر می رسد دقیقا راه نوکیا را پیش گفته باشد.همانطور که می دانید ، آخرین تلاش نوکیا برای خروج از بحران ، تولید گوشی های اندرویدی بود که متاسفانه با استقبال از سوی کاربران مواجه نگردید و سرانجام بخش موبایل نوکیا به مایکروسافت واگذار شد.حالا بلک بری هم می خواهد شانس خود را با تولید یک گوشی اندرویدی امتحان کند.امروز اولین تصاویر منتسب به اسمارت فون اندرویدی بلک بری توسط ایوان بلاس مشهور ( Evleaks ) فاش شده که با توجه به اعتبار چندین و چند ساله Evleaks در افشای اطلاعات ، تا حد زیادی می توان به اصالت تصاویر صحه گذاشت.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

شایعات مربوط به معرفی گوشی اندرویدی بلک بری مدتی است که شدت بیشتری گرفته و اخیرا تصویری از صفحه کلید فیزیکی مربوط به این گوشی، فاش شده‌ است.

BlackBerry-Android-phone-3

جان چن، مدیر عامل بلک‌بری ماه گذشته از احتمال معرفی گوشی‌های هوشمند اندرویدی توسط این شرکت سخن گفته بود و به این نکته اشاره کرده بود که تنها در صورتی گوشی اندرویدی خواهند ساخت که از امنیت سیستم‌عامل آن مطمئن باشند و همین گفته‌ها شایعاتی مبنی بر تولید گوشی اندرویدی توسط بلک‌بری را رقم زدند.

بر اساس شایعات موجود بلک‌بری تا پایان سال جاری میلادی دو گوشی اندرویدی با نام‌های بلکبری ونیس و بلکبری پراگ معرفی خواهد کرد و بر طبق شنیده‌ها گوشی بلکبری ونیس یک پرچم‌دار با مشخصات عالی خواهد بود که از مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش خمیده با رزولوشن QHD اشاره کرد اما گوشی بلکبری پراگ از دسته گوشی‌های پایین‌رده خواهد بود که بر اساس شایعات نسخه‌ی اندرویدی بلک‌بری زد۳ است اما عکس فاش شده که صفحه کلید این گوشی را به نمایش می‌گذارد، بیشتر از زد۳ به بلک‌بری پاسپورت شبیه است و به همین دلیل گفته می‌شود این عکس متعلق به صفحه‌کلید بلکبری ونیس باشد و البته در کنار صفحه کلید فیزیکی این گوشی، گوشه‌ای از صفحه کلید نرم‌افزاری این گوشی به چشم می‌خورد که همان صفحه کلید مربوط به اندروید آبنبات چوبی است.

و اما امروز  Evleaks افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، اولین تصویر با رزولوشن بالای گوشی اندرویدی بلک بری را در توییتر منتشر کرد. Evleaks به جزئیات سخت‌افزاری این گوشی اشاره‌ای نکرده، اما در تصویر به وضوح نمایشگر انحنادار (مشابه با گلکسی S6 اج) آن مشاهده می‌شود.

BlackBerry-Android-phone-2

همچنین نگاهی به آیکون‌های این گوشی، اندرویدی‌ بودن آن را به خوبی عیان می‌کند. به نظر می‌رسد که اندروید نصب‌شده بر روی Venice به نسخه خالص این سیستم عامل نزدیک‌تر باشد و احتمالا تلاش بلک‌بری بر افزایش امنیت آن متمرکز بوده است. Evleaks در ادامه افزوده که این گوشی از طریق اپراتور AT&T آمریکا عرضه خواهد شد.

BlackBerry-Android-phone-1

تولید یک گوشی اندرویدی با امنیت بالا علاوه بر سود بالایی که از طریق مشتریان سازمانی نصیب بلک‌بری خواهد کرد، مشتریان معمولی بازار را نیز خوشحال می‌کند. طراحی‌های بلک‌بری همیشه موردتوجه مشتریان بوده و حالا دلیل بهتری برای خرید یک محصول بلک‌بری خواهند داشت.حال با توجه به تصاویر فاش شده و شایعات موجود، احتمالاً بلکبری توانسته اندروید را به سطح امنیتی دلخواه خود برساند.

منابع : theverge & phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*