قیمت گلکسی S22

قیمت خانواده گلکسی S22 سامسونگ فاش شد؛ دردسر برای طرفداران نسخه اولترا

قیمت گلکسی S22 سامسونگ نشان می‌دهد که شرکت کره‌ای قصد افزایش قیمت گوشی‌های پرچمدارش را دارد و در این میان گلکسی اس 22 اولترا بیشترین افزایش قیمت را به خود خواهد دید.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، سامسونگ قصد داشت علی‌رغم استفاده از قطعات قوی‌تر و طراحی جدید، سری گلکسی S22 را با قیمت یکسانی با سری گلکسی اس 21 روانه بازار کند. هرچند با توجه به مشکلاتی که در مسیر توسعه پردازنده جدید اگزینوس 2200 پیش آمده و با توجه به کمبود جهانی تراشه، شرکت کره‌ای نظر خود را تغییر داده است.

قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ

افشاگری به نام Gallox ادعا می‌‌کند که سامسونگ می‌خواهد سری گلکسی اس 22 را با افزایش قیمت حداکثر ۱۰۰ دلاری نسبت به نسل قبل عرضه کند و در این میان بیشترین افزایش قیمت نیز به گلکسی اس 22 اولترا مربوط خواهد شد.

  • قیمت مدل پایه گلکسی S22 در هنگام عرضه: ۸۴۹ دلار
  • قیمت مدل پایه گلکسی اس 22 پلاس در هنگام عرضه: ۱۰۴۹ دلار
  • قیمت مدل پایه گلکسی S22 Ultra در هنگام عرضه: ۱۲۹۹ دلار

البته منبع منتشر کننده اعلام کرده است که این قیمت‌ها مربوط به مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی هستند؛ زیرا سامسونگ می‌خواهد حافظه داخلی پایه گوشی‌های پرچمدار خود را دو برابر کرده و از ۱۲۸ گیگابایت به ۲۵۶ گیگابایت برساند. بدین ترتیب فاصله مدل‌های پایه گوشی‌های سری گلکسی اس با آيفون 13 که به حافظه پایه ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده، بیش از پیش خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آيا حاضرید برای ۱۲۸ گیگابایت حافظه بیشتر، ۵۰ دلار اضافه‌تر بپردازید؟ خریداران گلکسی S22 اولترا برای دریافت همین ۱۲۸ گیگابایت حافظه اضافی، باید نسبت به گلکسی اس 21 اولترا ۱۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنند. هرچند که گوشی آنها به سری نوت شباهت خواهد داشت و از قلم استایلوس نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ چیزی که هرگز گلکسی اس 21 اولترا نمی‌تواند در اختیار کاربران قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*