انتشار تصاویر دو گوشی جدید شیائومی : Xiaomi Mi5 با دوربین دوگانه ؟!

اخیرا تصاویری از دو گوشی معرفی نشده شرکت شیائومی به بیرون درز کرده است. متاسفانه منبع لو دهنده تصاویر هیچ اشاره ای به نام این گوشی ها نکرده است اما به احتمال فراوان یکی از آن ها مربوط به نسخه نسل بعدی گوشی Xiaomi Mi5 و دیگری تصویری از گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 2 است.

Xiaomi Mi5

در عکس بالا که به نظر می رسد مربوط به گوشی هوشمند Xiaomi Mi 5 باشد به وضوح می توان استفاده از دوربین دوگانه ( دو دوربین در قسمت پشت ) که با دو فلش LED همراهی میشود را مشاهده کرد.در حالت کلی این طور که به نظر می رسد طراحی این گوشی بسیار مشابه نسخه نسل قبلی آن یعنی Xiaomi Mi 4 انجام شده و تفاوت چندانی نخواهد داشت.

Xiaomi Redmi Note 2

اما از تصویر دیگر که احتمالا نشان دهنده گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 2 می باشد، می توان دریافت که این گوشی از یک سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت بدنه استفاده می کند که درست در زیر لنز دوربین و فلش LED قرار گرفته است. این مشخصات با شایعاتی که پیش از این درباره این گوشی هوشمند منتشر شده بود کاملا همخوانی دارد.

انتظار می رود گوشی هوشمند Xiaomi Mi 5 در ماه نوامبر راهی بازار شود و از یک چیپ پردازشی Snapdragon 820 SoC به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و همچنین یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی QHD استفاده کند. از طرف دیگر، گوشی هوشمند Redmi Note 2 از چیپ Snapdragon 410، یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویری ۷۲۰p و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تا جایی که من می دونم این ردمی نوت ۳ هست! نه ۲